quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef Estrys het volgende:Er zat geen water in de badkuip
En ik zat dus twee uur lang onder de douche. Dus die was erbij gaan liggen. En als ik een wee had dan klopte of sloeg ik op de douchedeur en ging hij timen. Als de wee weg was klopte ik weer op de deur. Na twee uur timen zat er totaal geen regelmaat in. Fijn zo'n weeënstorm. En ik maar denken aan voorwerk. Ik vond dat ik enorm kleinzerig aan het doen was

onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag

Bij de oudste had ik wel mn telefoon meegenomen onder de douche, niet om te timen maar om Innepin nog even een update te kunnen sturen

ik was halverwege mn smsje dat ik 6 cm had en naar het ziekenhuis ging toen mn telefoon het begaf, keistom
B. was zo helder om het ding in het ziekenhuis helemaal open neer te leggen, batterij eruit enzo, wonder boven wonder kon ik daarna weer bellen gelukkig.
Bij de jongste was ik weer onder de douche gestapt en heb k mn telefoon maar boven laten liggen. Achteraf had k die beter mee kunnen nemen misschien, had k zelf de verloskundige en mn vader kunnen bellen