abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118489058
Mijn H&M winterjas wordt vandaag bezorgd. *O* Hopelijk past hij want geen moment te vroeg.... brrr....
pi_118489412
Lekker Kyara. Ik bikkel nog even een paar weken door met vesten en sjaals maar het is eigenlijk te koud nu. Jongste ging vanochtend vroeg voorop de fiets in haar skipakje.
Met een meidenkwartet
pi_118489673
Nou, controle geweest en de schuldige is hoogstws de placenta die nog vrij laag ligt.
Geen extra controle bij de gyn dus.

Gelukkig eigenlijk wel, want we wilden een hoop doen dit weekend. Klinkt raar, maar als ik nuchter denk aan alles kan ik de oorzaak waarschijnlijk ook wel verzinnen, maar ik ben geen expert dus laat er liever een vk naar kijken.
Was ook goed dat ik gebeld had zei ze.
pi_118489683
Twinkle je bent vast heerlijk aan het genieten. Ik hoop dat alles goed is gegaan en ook met je draakje!

Mineola wat een tegenvaller :* Hoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)

Oh Danic jemig wat een ellende! Sterkte :*

Kyara leuk! Kamertje en nieuwe jas O+
pi_118489858
Danic, fijn dat er een oorzaak gevonden is. Wat balen zeg steeds weer bloedingen. Hopelijk was dit de laatste :*

Twinkle hopelijk heb je je baby al in je armen!

Ik baal nu van mijn besluiteloosheid. Ik roep al 3 weken dat ik een winterjas moet, maar ik kan niet kiezen (wil een draagjas). Vandaag is het koud! Spijt dus :P Maar even behelpen met oude winterjas en sjaals ofzo.

Wij gaan vandaag het kamertje doen. Behangen. Dan is dat ook weer klaar. Het wordt nog wel eens wat met de babyvoorbereidingen :P
pi_118489945
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:14 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.

Ok dus ik was toch niet gek dat ik me hierover verbaasde :D

danic ik hoop dat het niks ernstig is
fijn :*

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 27-10-2012 10:48:20 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118490058
Ik ben zo licht in mn hoofd, echt heel irritant. Van de week maar eens ijzer laten prikken...

Danic gelukkig konden ze de oorzaak vinden. Ik hoop ook dat t voorlopig de laatste keer was want je schrikt je toch elke keer rot lijkt me.
pi_118490202
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:30 schreef Fieder het volgende:

Mineola wat een tegenvaller :* Hoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)
Ja ik mag blijven, man ook zelfs maar die heb ik naar huis gestuurd. Hij kan beter thuis goed slapen ipv hier steeds wakker worden gemaakt voor bv of een controlerende zuster of zo. Overigens lag ik ook zo'n beetje onder de lamp en in zo'n ¤&@;) ziekenhuisbed dus heb vrij weinig geslapen.
Vanmorgen is baby weer geprikt, we wachten nu op de uitslagen en het vervolg.

Bitterend, ik verbaasde me er ook over hoor! Ik kon echt geen berichten tikken tijdens de ontsluiting. Maar iedereen is anders :)

Danic, goed dat je gebeld hebt! Kun je met een geruster hart vandaag aan de slag.
pi_118490737
Danic, fijn dat het mee lijkt te vallen :*

Hè Mineola, dit is niet de manier waarop je je kraamweek hoopt door te komen.. Hopelijk knapt je kleintje snel op :*

Fieder, hoe is je bloeddruk?
pi_118490791
Fijn Danic!!

Klusse allemaal! Wij zijn officieel klaar, wat een opluchting. Man gaat vandaag in de tuin aan de slag, oudste vanmiddag naar een feestje. En ik geniet van de relatieve stilte in mijn huis, zolang het nog kan.
Met een meidenkwartet
pi_118490878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:19 schreef L0t.. het volgende:
Fieder, hoe is je bloeddruk?
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar :)
pi_118490881
DanIc fijn dat ze een oorzaak konden vinden.

Nou mineola hopelijk knap je kleintje snel op. Sterkte ermee.

Ik heb de beneden verdieping gestofzuigd. Ben dus weer klaar voor vandaag. Want meer kan ik niet. Laatste stukje ging echt heel moeizaam. Tijd voor de hulptroepen! straks even vragen of mijn moeder dinsdag komt. Kan mijn lief vanmiddag de tuin doen. En morgen lekker wat leuks met z'n drietjes
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118490909
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar :)
Dat kan natuurlijk met elkaar in verband staan ook. Goed om even te laten controleren idd.
pi_118491072
Ohh Twinkle heeft haar baby nu vast al in haar armen O+ Ik ben benieuwd naar de update!

:* Voor Mineola en baby!

:* Voor Danic, fijn dat het met je babietje allemaal goed is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef L0t.. het volgende:
[...]
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzo :? Heb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik :').
En dit vind ik heel herkenbaar! :*
pi_118491148
Fijn dat alles goed is Danic :*

Mijn mini heeft het nog helemaal naar haar zin O+ dus na het weekend kijken we verder. Zometeen eerst maar eens van het mooie weer genieten.
pi_118491288
Danic, gelukkig is alles in orde!
Mineola, dikke smakkerd! :* Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis :)

Ik ga zo naar het ziekenhuis ivm minder leven (icm hoofdpijn/misselijkheid sinds gisteren). Maak me niet enorm veel zorgen, maar voor de zekerheid liever even aan de ctg.
pi_118491313
Danic, fijn dat alles in orde is.

Ophelia, hopelijk komt je mini snel :*

Coco, succes! Goed dat je gebeld hebt.
pi_118491364
Coco succes! :*
pi_118491367
Goed dat je gebeld hebt Coco :Y
pi_118491662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ik ook! Dat duurde tot een week of 25 en ik m'n broeken niet meer paste.

*O* wij mogen naar huis!

Edit: Coco, goed dat je gebeld hebt!
pi_118491671
Goed dat je gebeld hebt Coco! Succes zo in het ziekenhuis :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118491686
Mineola wat fijn *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118491719
Jaaa Mineola *O*
pi_118491722
Succes Coco! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:
Ja het is niet dat ik graag meer kwalen had gehad natuurlijk, mag wel in m'n handjes knijpen wat dat betreft maar ik had me zwanger zijn gewoon heel anders voorgesteld, dat ik me bijzonderder zou voelen ofzo :') Nouja, ik ben wel heel gelukkig met de zwangerschap hoor O+

Edit: Ohh Mineola, yesss! *O*
pi_118491733
Ik vergeet heel af en toe nog dat ik zwanger ben :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')