Ok dus ik was toch niet gek dat ik me hierover verbaasdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:14 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.
Ja ik mag blijven, man ook zelfs maar die heb ik naar huis gestuurd. Hij kan beter thuis goed slapen ipv hier steeds wakker worden gemaakt voor bv of een controlerende zuster of zo. Overigens lag ik ook zo'n beetje onder de lamp en in zo'n ¤&@;) ziekenhuisbed dus heb vrij weinig geslapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:30 schreef Fieder het volgende:
Mineola wat een tegenvallerHoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.quote:
Dat kan natuurlijk met elkaar in verband staan ook. Goed om even te laten controleren idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar
En dit vind ik heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef L0t.. het volgende:
[...]
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzoHeb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik
.
Ik ook! Dat duurde tot een week of 25 en ik m'n broeken niet meer paste.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:
[..]
En dit vind ik heel herkenbaar!
Ja het is niet dat ik graag meer kwalen had gehad natuurlijk, mag wel in m'n handjes knijpen wat dat betreft maar ik had me zwanger zijn gewoon heel anders voorgesteld, dat ik me bijzonderder zou voelen ofzoquote:
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdoriequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:14 schreef Mineola het volgende:
Oh Lot, dat is echt ZO herkenbaar! Ik had daar best moeite mee. Het voelde helemaal niet bijzonder dus ik wist ook niet waarvan ik nou moest genieten. Kwam echt pas op het eind met een bolle buik en zo. en toen beviel ik met 36 weken, waahaaaa ik was nét aan het genieten!
Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels... Dat kwam in je droom ook niet voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor
Een heel uitgebreide 20 weken echo twee weken geleden gehad. Ons jommetjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Kyara het volgende:
Vervelend Gulara, hopelijk voel je je nu wat beter. Helaas geldt die energieke periode in het 2e trimester ook niet voor iedereen.
Krijg jij binnenkort nog iets van een 20 weken echo of zo?
Dat doet mijn kind nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels...
Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ...quote:
Achja, wat kan mij het ook schelen. Voor m'n werk al vaak genoeg volwassen patiënten uit de ontlasting moeten halen dus hoe erg kan ik het vinden van mijn eigen kindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ...
Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |