abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118489058
Mijn H&M winterjas wordt vandaag bezorgd. *O* Hopelijk past hij want geen moment te vroeg.... brrr....
pi_118489412
Lekker Kyara. Ik bikkel nog even een paar weken door met vesten en sjaals maar het is eigenlijk te koud nu. Jongste ging vanochtend vroeg voorop de fiets in haar skipakje.
Met een meidenkwartet
pi_118489673
Nou, controle geweest en de schuldige is hoogstws de placenta die nog vrij laag ligt.
Geen extra controle bij de gyn dus.

Gelukkig eigenlijk wel, want we wilden een hoop doen dit weekend. Klinkt raar, maar als ik nuchter denk aan alles kan ik de oorzaak waarschijnlijk ook wel verzinnen, maar ik ben geen expert dus laat er liever een vk naar kijken.
Was ook goed dat ik gebeld had zei ze.
pi_118489683
Twinkle je bent vast heerlijk aan het genieten. Ik hoop dat alles goed is gegaan en ook met je draakje!

Mineola wat een tegenvaller :* Hoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)

Oh Danic jemig wat een ellende! Sterkte :*

Kyara leuk! Kamertje en nieuwe jas O+
pi_118489858
Danic, fijn dat er een oorzaak gevonden is. Wat balen zeg steeds weer bloedingen. Hopelijk was dit de laatste :*

Twinkle hopelijk heb je je baby al in je armen!

Ik baal nu van mijn besluiteloosheid. Ik roep al 3 weken dat ik een winterjas moet, maar ik kan niet kiezen (wil een draagjas). Vandaag is het koud! Spijt dus :P Maar even behelpen met oude winterjas en sjaals ofzo.

Wij gaan vandaag het kamertje doen. Behangen. Dan is dat ook weer klaar. Het wordt nog wel eens wat met de babyvoorbereidingen :P
pi_118489945
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:14 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.

Ok dus ik was toch niet gek dat ik me hierover verbaasde :D

danic ik hoop dat het niks ernstig is
fijn :*

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 27-10-2012 10:48:20 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118490058
Ik ben zo licht in mn hoofd, echt heel irritant. Van de week maar eens ijzer laten prikken...

Danic gelukkig konden ze de oorzaak vinden. Ik hoop ook dat t voorlopig de laatste keer was want je schrikt je toch elke keer rot lijkt me.
pi_118490202
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:30 schreef Fieder het volgende:

Mineola wat een tegenvaller :* Hoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)
Ja ik mag blijven, man ook zelfs maar die heb ik naar huis gestuurd. Hij kan beter thuis goed slapen ipv hier steeds wakker worden gemaakt voor bv of een controlerende zuster of zo. Overigens lag ik ook zo'n beetje onder de lamp en in zo'n ¤&@;) ziekenhuisbed dus heb vrij weinig geslapen.
Vanmorgen is baby weer geprikt, we wachten nu op de uitslagen en het vervolg.

Bitterend, ik verbaasde me er ook over hoor! Ik kon echt geen berichten tikken tijdens de ontsluiting. Maar iedereen is anders :)

Danic, goed dat je gebeld hebt! Kun je met een geruster hart vandaag aan de slag.
pi_118490737
Danic, fijn dat het mee lijkt te vallen :*

Hè Mineola, dit is niet de manier waarop je je kraamweek hoopt door te komen.. Hopelijk knapt je kleintje snel op :*

Fieder, hoe is je bloeddruk?
pi_118490791
Fijn Danic!!

Klusse allemaal! Wij zijn officieel klaar, wat een opluchting. Man gaat vandaag in de tuin aan de slag, oudste vanmiddag naar een feestje. En ik geniet van de relatieve stilte in mijn huis, zolang het nog kan.
Met een meidenkwartet
pi_118490878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:19 schreef L0t.. het volgende:
Fieder, hoe is je bloeddruk?
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar :)
pi_118490881
DanIc fijn dat ze een oorzaak konden vinden.

Nou mineola hopelijk knap je kleintje snel op. Sterkte ermee.

Ik heb de beneden verdieping gestofzuigd. Ben dus weer klaar voor vandaag. Want meer kan ik niet. Laatste stukje ging echt heel moeizaam. Tijd voor de hulptroepen! straks even vragen of mijn moeder dinsdag komt. Kan mijn lief vanmiddag de tuin doen. En morgen lekker wat leuks met z'n drietjes
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118490909
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar :)
Dat kan natuurlijk met elkaar in verband staan ook. Goed om even te laten controleren idd.
pi_118491072
Ohh Twinkle heeft haar baby nu vast al in haar armen O+ Ik ben benieuwd naar de update!

:* Voor Mineola en baby!

:* Voor Danic, fijn dat het met je babietje allemaal goed is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef L0t.. het volgende:
[...]
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzo :? Heb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik :').
En dit vind ik heel herkenbaar! :*
pi_118491148
Fijn dat alles goed is Danic :*

Mijn mini heeft het nog helemaal naar haar zin O+ dus na het weekend kijken we verder. Zometeen eerst maar eens van het mooie weer genieten.
pi_118491288
Danic, gelukkig is alles in orde!
Mineola, dikke smakkerd! :* Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis :)

Ik ga zo naar het ziekenhuis ivm minder leven (icm hoofdpijn/misselijkheid sinds gisteren). Maak me niet enorm veel zorgen, maar voor de zekerheid liever even aan de ctg.
pi_118491313
Danic, fijn dat alles in orde is.

Ophelia, hopelijk komt je mini snel :*

Coco, succes! Goed dat je gebeld hebt.
pi_118491364
Coco succes! :*
pi_118491367
Goed dat je gebeld hebt Coco :Y
pi_118491662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ik ook! Dat duurde tot een week of 25 en ik m'n broeken niet meer paste.

*O* wij mogen naar huis!

Edit: Coco, goed dat je gebeld hebt!
pi_118491671
Goed dat je gebeld hebt Coco! Succes zo in het ziekenhuis :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118491686
Mineola wat fijn *O*
pi_118491719
Jaaa Mineola *O*
pi_118491722
Succes Coco! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:
Ja het is niet dat ik graag meer kwalen had gehad natuurlijk, mag wel in m'n handjes knijpen wat dat betreft maar ik had me zwanger zijn gewoon heel anders voorgesteld, dat ik me bijzonderder zou voelen ofzo :') Nouja, ik ben wel heel gelukkig met de zwangerschap hoor O+

Edit: Ohh Mineola, yesss! *O*
pi_118491733
Ik vergeet heel af en toe nog dat ik zwanger ben :@
pi_118491970
Oh Lot, dat is echt ZO herkenbaar! Ik had daar best moeite mee. Het voelde helemaal niet bijzonder dus ik wist ook niet waarvan ik nou moest genieten. Kwam echt pas op het eind met een bolle buik en zo. en toen beviel ik met 36 weken, waahaaaa ik was nét aan het genieten!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:33:46 #177
381212 Gulara
From the future
pi_118492436
Hoi...

Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb. :@

Hier gaat alles z'n gangetje. Was een paar dagen ziek/beroerd en voelde me echt even zo rot. Tweede trimester zou vol energie moeten zijn. En toen voelde ik me eindelijk eens twee weken fijn werd ik weer ziek. Ik ben nooit ziek. :?

Nou ja, en dat bijlezen werd ook zo veel. Jullie kletsen zo gezellig als ik slaap. Maar ik ben er weer. Heb het wel druk met werk, dus sorry alvast als ik straks heel onattent iemand vergeet. :*
pi_118492502
Vervelend Gulara, hopelijk voel je je nu wat beter. Helaas geldt die energieke periode in het 2e trimester ook niet voor iedereen.

Krijg jij binnenkort nog iets van een 20 weken echo of zo?
pi_118492661
Lieve mensen vanmorgen om 7.40 hebben we D.jenna mogen begroeten. Laatste stukje was pittig omdat een hoop vervelende scenarios de revue passeerden. Bevallingsverhaal volgt snel en dan zal ik het hele verhaal vertellen. Nu lekker even slapen want dat is alweer even geleden. Voor nu gaat het gelukkig goed met ons beiden. Wel nog even in het ziekenhuis allebei maar komt goed!
pi_118492715
Gefeliciteerd Twinkle!
pi_118492739
Twinkle gefeliciteerd *O* *O* :* O+
pi_118492756
Twinkle, gefeliciteerd met je meisje!! *O* Daar is ze dan O+. Klinkt als een pittige bevalling, neem je rust en geniet!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118492764
Daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met je dochter O+ *O* Geniet ervan en een voorspoedig herstel gewenst!
pi_118492799
Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje! *O*
pi_118492807
Coco, succes. Beter een keer te veel bellen dan te weinig :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118492815
Twinkle van harte met D.jenna! Rust lekker uit en geniet ervan.
pi_118493107
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:14 schreef Mineola het volgende:
Oh Lot, dat is echt ZO herkenbaar! Ik had daar best moeite mee. Het voelde helemaal niet bijzonder dus ik wist ook niet waarvan ik nou moest genieten. Kwam echt pas op het eind met een bolle buik en zo. en toen beviel ik met 36 weken, waahaaaa ik was nét aan het genieten!
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie :')
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor O+
pi_118493205
Twinkle gefeliciteerd met je meisje! *O*
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:58:08 #189
381212 Gulara
From the future
pi_118493221
Twinkle! *O* Gefeliciteerd met je meisje. :*
pi_118493436
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie :')
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor O+
Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels... Dat kwam in je droom ook niet voor. ;) Mensen romantiseren bepaalde voorstellingen :) niks om je schuldig over te voelen
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:05:07 #191
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_118493445
Twinkle gefeliciteerd!!! You did it!

*O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:06:23 #192
381212 Gulara
From the future
pi_118493492
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Kyara het volgende:
Vervelend Gulara, hopelijk voel je je nu wat beter. Helaas geldt die energieke periode in het 2e trimester ook niet voor iedereen.

Krijg jij binnenkort nog iets van een 20 weken echo of zo?
Een heel uitgebreide 20 weken echo twee weken geleden gehad. Ons jommetje O+ zag er goed uit en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Het is denk ik vooral het verschil met voor de zwangerschap. Was zó actief en energiek en dat is nu niet zo, ben snel moe en m'n lijf doet raar (groeit een baby in, dus niet zo vreemd :+ )

Verder ben ik natuurlijk ook tijdens mijn prille zwangerschap naar de andere kant van de wereld verhuisd. Dus het is ook echt allemaal nieuw en vreemd en anders. Misschien dat ziekig op de bank zitten met m'n familie tijdens een kopje thee al weer een heel stuk anders was geweest.
Niet dat ik zit te vereenzamen en terug wil, integendeel. Maar het is natuurlijk ook buiten het zwanger zijn om allemaal een groot contrast. Ik laat het allemaal maar over me heen komen. En verder geniet ik me ook regelmatig te pletter, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen.

Oh en zag vandaag tweelingmeisje met een groter jongetje, moest aan jou denken. Wat ziet dat er leuk uit joh! O+
pi_118493531
Het is toch ook niet realistisch om te denken dat je 9 maanden lang 'aan het genieten' bent? We zijn Wendy van Dijk niet! Lijkt me ook uitermatie vermoeiend voor je omgeving.
Ik vergat ook heel vaak dat ik zwanger was hoor, zo'n big deal is het nou ook weer niet. En in dit topic wordt er nou eenmaal erg 'gezwangerd', iedereen is er hier zo mee bezig dat het al snel lijkt of je anders bent. Niet druk om maken zou ik zegen.
pi_118493548
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels...
Dat doet mijn kind niet :{w

:'(
pi_118493627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:07 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat doet mijn kind niet :{w

:'(
Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ... :D
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:13:30 #196
258612 nytar
boys boys boys
pi_118493746
Gefeliciteerd Twinkle! *O*
pi_118493754
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ... :D
Achja, wat kan mij het ook schelen. Voor m'n werk al vaak genoeg volwassen patiënten uit de ontlasting moeten halen dus hoe erg kan ik het vinden van mijn eigen kind :')
pi_118493807
Kan je dan die van mij ook even doen? :P
pi_118493857
Twinkle, daar is ze dan! Gefeliciteerd :*
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:16:36 #200
381212 Gulara
From the future
pi_118493860
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.
Hoewel vriend laatst opmerkte "maar jij vindt zwanger zijn helemaal niet bijzonder, het is toch bijzonder dat er een mensje in je groeit!" voelde ik me meteen weer een onmens. -O-
Maar ik ben -helaas- niet de kirrende zwangere. Ik vergeet het ook wel eens! En op andere momenten word ik er door kwaaltjes juist weer heel erg aan herinnerd -en verzoek dan vriendelijk of ie de boel een beetje heel wil laten.
Maar... ik ben ook degene die 's nachts over m'n buik aait op zoek naar schopjes en hem soms al moederlijk toespreekt. Vooralsnog denk ik dat we een hele gezonde band hebben. Mijn zoon en ik. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')