abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118488343
Hoe doe je dat updaten op fok! met weeën???
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118488344
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Mineola op 27-10-2012 07:48:32 (Dubbel edit quote en zo) ]
pi_118488354
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

Mineola, dat is wel even een domper, het is zo lekker om thuis te zijn. :*
Ik hoopte inderdaad op een weekend knuffelen en relaxen met z'n drietjes in het ritme van de baby en niet volgens werktijden van de kraamverzorgster.
Maar lamp is het beste voor hem atm dus dan doen we dat gewoon. Zeg ik nu heel stoer maar gister heb ik de hele boel bij elkaar gejankt. Hopelijk is z'n waarde straks wel goed en blijft het bij één nachtje.
pi_118488359
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:45 schreef bitterend het volgende:
Hoe doe je dat updaten op fok! met weeën???
Met een ruggenprik voel je niet zo veel meer hoor :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118488362
Oh daar heb ik overheen gelezen (ruggenprik)
Ik dacht al van jeetje :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118488371
Twinkle, ongelooflijk dat je updates bent blijven plaatsen. Fijn van de ruggenprik. Ben benieuwd hoe het met je/jullie is.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118488399
Twinkle, wat spannend. Hopelijk heb je je baby nu in je armen

Mineola, hopelijk zijn de waardes van je baby gauw goed :*
pi_118488425
Mineola, wat sneu voor je kindje, hoop dat ie er snel bovenop is. Kunnen jullie weer thuis kneuteren, want zo in het zkh is niks. :*
pi_118488428
Mineola, ik duim mee. En Twinkle, hoop dat jij al een beebje knuffelt!
pi_118488485
Moneola, beterschap voor je kleine man, hopelijk mag je snel naar huis.

Twinkle, zet em op meid! Maar ik gok dat je je kleine inmiddels wel hebt.

Egopost:
Hier weer bloedverlies. Ik kijk het een uurtje aan en dan bel ik de vk.
Ondanks alles van de afgelopen 2 weken vind ik het toch doodeng en ik wil graag weten dat alles écht goed is met dit kleintje.
De tranen zitten heel hoog, ik vind dit echt helemaal niks!
pi_118488514
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:28 schreef danic het volgende:
Moneola, beterschap voor je kleine man, hopelijk mag je snel naar huis.

Twinkle, zet em op meid! Maar ik gok dat je je kleine inmiddels wel hebt.

Egopost:
Hier weer bloedverlies. Ik kijk het een uurtje aan en dan bel ik de vk.
Ondanks alles van de afgelopen 2weken vind ik het toch doodeng en ik
wil graag weten dat alles écht goed is met dit kleintje.
De tranen zitten heel hoog, ik vind dit echt helemaal niks!
Waarom bel je niet nu? Omdat je vind dat je dan zeurt? Wat schiet je op met een uurtje aankijken? Ik zou nu bellen hoor. Als het jou helpt bel je nooit voor niks. Sterkte ermee :*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118488529
Ik zou ook bellen Danic. :*
pi_118488540
Omdat het bloeden net begonnen is en ik wil weten hoeveel het is. Die vraag kreeg ik vorige week ook zelfs.
Ze waren in het ziekenhuis zelfs blij dat ikhet maandverband kon laten zien (*insert kotssmiley*)
Maar ik ga idd nu maar ff bellen. Uur is bijna voorbij al.
pi_118488578
Mineola ik hoop dat jij en je kindje snel weer naar huis mogen..

Danic :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118488605
Gebeld en na een heel vragenvuur afgesproken dat ze even langskomt. Ze wil het bloedverlies zien en het hartje luisteren. Daarna overleggen met de gyn, want ze vermoed dat die nog wel een echo zal willen maken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:45:04 #141
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118488612
-O- danic! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:45:11 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118488613
Twink wat doe je nou!! Wat tof dat alles lekker zelf op gang is gekomen! :D
en idd, denk dat je je meisje nu al hebt.. O+
Ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan en hoe je het ervaren hebt!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
pi_118488632
Goed zo! Zekerheid voor alles.

Was niet vervelend bedoeld hoor maar het valt me gewoon op hoe vaal je leest: ja ik heb dit of dat en ik maak me zo'n zorgen. En dan vervolgens: Ik wacht nog even met bellen.
Waarom wachten wij altijd met bellen eigenlijk?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118488634
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 05:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Wtf.. nadat ik twee keer weeenspul kreeg komen ze nu.. volledige ontsluiting! Over een half uurtje gaan we beginnen met persen. Ruggeprik begint uit te werken .. weeen worden weer scherper. Dat vind ik wel ruk. Heb ook niet het gevoel al persweeen te hebben cq gevoel dat ik moet poepen. Dus beetje spanning wel. Maar tot nog toe is het me eigenlijk allemaal best meegevallen. Nu nog die laatste loodjes. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
Dat snap ik als er een ruggenprik in zit :D
:)
pi_118488720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:49 schreef Estrys het volgende:
Goed zo! Zekerheid voor alles.

Was niet vervelend bedoeld hoor maar het valt me gewoon op hoe vaal je leest: ja ik heb dit of dat en ik maak me zo'n zorgen. En dan vervolgens: Ik wacht nog even met bellen.
Waarom wachten wij altijd met bellen eigenlijk?
Weet ik ook niet, omdat we geen aansteller/paniekzaaier willen zijn?

Ik wilde nu ff wachten omdat ik wist dat ze allerlei vragen zou stellen over de hoeveelheid, de duur en de kleur enzo. En als ik het een uurtje heb aangekeken kan ik haar meer info geven.
Maar ik heb dat uur voorbij gekeken hoor!Dan maar een aansteller, maar ik maak me zorgen!
pi_118488801
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.

Danic :* sterkte

Ophelia, succes vandaag!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:20:25 #147
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118488840
twinkle, je zal vast je meisje al hebben O+

ophelia succes vandaag ^O^

mineola, hopelijk mag je mannetje snel naar huis en dan lekker genieten met z'n drietjes

danic, ik hoop zo dat het gewoon niks is en dat je mini het hartstikke goed doet, ik duim voor je :*

hier vandaag weer vanalles op het programma, gordijnen ophalen, verf halen, kastje voor de wc halen
en de verhuisdozen uitzoeken.
morgen maar even rustig aan doen
W
Z
E
pi_118488861
Oh Mineola, gewoon over je heen gelezen. Balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn. Hopelijk is de kleine snel weer bijgekleurd en mogen jullie naar huis :*

Hier is het klusweekend begonnen. Vanmiddag materialen halen en morgen gaan we echt van start *O* nou ja, we, man en zwager gaan aan de klus en ik ga koffie zetten, broodjes smeren en de diepvries ontdooien
pi_118489008
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:23 schreef Kyara het volgende:
Oh Mineola, gewoon over je heen gelezen. Balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn. Hopelijk is de kleine snel weer bijgekleurd en mogen jullie naar huis :*

Hier is het klusweekend begonnen. Vanmiddag materialen halen en morgen gaan we echt van start *O* nou ja, we, man en zwager gaan aan de klus en ik ga koffie zetten, broodjes smeren en de diepvries ontdooien
Ik ben heel benieuwd wat je ervan maakt!! O+
ik heb een enorme zwak voor tweelingen en tweelingkamertjes enzo :D O+
:)
pi_118489039
Stap 1 is een kattenren op zolder. Stap 2 is de kattenkamer helemaal strippen en ombouwen tot een kamer voor Midas. En als laatste pas de babykamer dus dat zal wel december worden of zo...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Midas' kamer nu het leukste vindt om te doen. Omdat je nu zo goed weet voor wat voor kind je iets maakt en wat hij leuk vindt en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')