abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118481186
Oh oké.
Ik zoek me soms rot naar de echte updates tussen het off topic gepraat vandaar :)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118481416
Zet 'm op twinkle!

Ik mag van Caspertje niet te ver naar voren geleund zitten. Dan krijg ik een trap tegen mijn ribben aan. Ik weet niet echt of hij veel actiever is dan Sofie was, maar dit herinner ik me niet.
*poef* nu is het weg
pi_118482090
Daar ga je Twinkle! Zet 'm op, je kunt het! *O*

Pfoe, ik word gewoon een beetje emo van al die bevallingsverhalen. Ik krijg er eigenlijk gewoon heel veel zin in, maar daar kom ik tegen die tijd vast nog wel van terug :')
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzo :? Heb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik :').
pi_118482312
Twinkle, zet hem op! Succes!! *O*

De krampen zijn net in alle hevigheid terug gekomen. Is het normaal dat het in de avond het heftigste is?
Gelukkig heb ik vanmiddag ons kindje nog gezien dus niet zoveel stress dit keer ;) ben met een lekkere warme kruik in bed gedoken!
E.
pi_118482425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Twinkle, zet hem op! Succes!! *O*

De krampen zijn net in alle hevigheid terug gekomen. Is het normaal dat het in de avond het heftigste is?
Gelukkig heb ik vanmiddag ons kindje nog gezien dus niet zoveel stress dit keer ;) ben met een lekkere warme kruik in bed gedoken!
Zou me er ook niet al teveel zorgen over maken idd, maar vervelend blijft het wel natuurlijk :*
pi_118482468
Twinkle :%
Ik vind het zo spannend! Zet 'm op!
pi_118482652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Zou me er ook niet al teveel zorgen over maken idd, maar vervelend blijft het wel natuurlijk :*
Doe ik ook niet hoor :) het is gewoon heel pijnlijk en dat is rot maar ach.. Maar hier krijg je geen waarschuwing van vooraf! ;) ik wist dat je moe kon worden en misselijk enzo, maar ik wist dus echt niet dat bandenpijn of een groeiende baarmoeder zoveel pijn kon doen!
Ik had net op mijn Facebook geplaatst dat ik buikpijn heb en met een kruik in bed ben gaan liggen. Krijg ik direct beterschapberichtjes. Hartstikke lief maar stiekem moet ik eventjes lachen. Ze moesten eens weten... :D
E.
pi_118483195
Sorry dat ik zo niet reageer op jullie posts. Weet dat ik wel al jullie verhalen lees!

Ik heb straks voordat we naar het zkh gingen schoonouders ingelicht en verder weet niemand dat we hier zijn. Vind ik zelf het prettigste. Maar als vent zijn verhaal kwijt wil kan hij toch bij iemand terecht. En ik vind het prettig dat ik hier bij jullie mijn ding kwijt kan. Want ook al ken ik jullie geen van allen irl .. ik voel me bij jullie wel prettig!

Beenweeen zijn ruk trouwens. Over een half uur weer ctg en zulks. Ben over een ruggenprik aan het denken maar gedraag me nu nog als een bikkel. Tussen de weeen door probeer ik me te ontspannen. Maar ik ben nog niet op de helft en ik wil graag geloven dat die nog een tikkie heftiger gaat worden.

Kan nig niet echt mijn ideale wee opvang techniek gevonden krijgen. Maar wifi in ziekenhuis dus ik ga maar eens googlen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:27:27 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118483892
Ooooh twinkle, is het zover???

Succes!!! :% :% :%
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:38:19 #110
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118486213
Oeh spannend *O* al een goede techniekngevonden? :% :% :%

/mininachtbrakertje
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118486917
Succes twinkle! Je kunt t meid!!
pi_118487550
F5
pi_118487623
Haha de techniek is de ruggenprik geworden. Hoewel ik het doodengvond enmijn paniekstoornis heel even om de hoek kwam kijken is alles nu weer okay. Er was even paniek omdat het hartje van draakje weg viel maar ik word goed in de gaten gehouden en ben in goede handen. Nu geen pijn meer.. heerlijk! Zal straks nogvan een koude kermis thuis komen met persrn maar dat zie ik dan. wel weer. Om kwart over drie gaan ze de vliezenhelemaal breken want dat was nu nog niet helemaal het geval. En ontsluiting meten. Ben benieuwd! En daarna even een uurtje slapen hoop ik :-D
pi_118487637
Stelletje nachtbrakers.. julliehoren te slapen haha! Echt lief dat jullie zo meeleven!
pi_118487666
Spannend hoor Twinkle!
pi_118487833
Gogo Twink *O*
pi_118487907
Niks slapen, eerst een update over aantal cm ontsluiting! :{w
En nachtvoeding ftw :)
pi_118487969
Go Twink!!!

Keelpijn, algehele malaise en een verstopte neus ftw! ( ;( )
pi_118488111
Twink, hoppa! *O* zet hem op!
pi_118488120
Wtf.. nadat ik twee keer weeenspul kreeg komen ze nu.. volledige ontsluiting! Over een half uurtje gaan we beginnen met persen. Ruggeprik begint uit te werken .. weeen worden weer scherper. Dat vind ik wel ruk. Heb ook niet het gevoel al persweeen te hebben cq gevoel dat ik moet poepen. Dus beetje spanning wel. Maar tot nog toe is het me eigenlijk allemaal best meegevallen. Nu nog die laatste loodjes. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
pi_118488142
Oehhhh... Echt bijna helemaal zover nu! Succes met de allerlaatste loodjes, you go girl! ;)
pi_118488146
Oh wow, een live stream!
Go twinkle, zet m op!

Het klinkt trouwens heel erg als mijn bevalling: keiharde rug, been en buikweeen die tot tot 3 cm leidden, vervolgens een ruggenprik en dan opeens naar volledige ontsluiting maar geen persdrang in no time. Als je mij volgt gaat de ruggenprik nu uit, ga je 2 uur slapen/suffen met weeopwekkers, en dan mag je persen en heb je een baby!
/ Omg alweer een week geleden...

Succes dame!

Ik ben trouwens terug in het ziekenhuis, baby was geel en moest onder de lamp :-(

[ Bericht 8% gewijzigd door Mineola op 27-10-2012 06:07:20 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 07:14:40 #123
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118488248
Twinkle O+ waarschijnlijk ben je nu al aan het knuffelen O+

Mineola -O- bah zeg :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118488254
Twinkle spannend, ik hoop dat de kleine er inmiddels al is. O+

Mineola, dat is wel even een domper, het is zo lekker om thuis te zijn. :*
pi_118488341
Twinkle, ondanks je paniekmoment en de spanning klink je hier heel rustig. Je doet het gewoon ^O^
Ik ben benieuwd naar je kindje! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')