abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:32:02 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118465957
Zwangerschap & geboorte

16 oktober: _Ophelia_

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

***12 juni: L-E & fokking.fokker***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 28-10-2012 01:00:21 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:32:23 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118465963
Klopt de OP zo? Suikertante, 2 mei was het toch?
pi_118466168
En Spark kan ook lekker aan haar weekend beginnen las ik :) .. Wat fijn! *O*
pi_118466305
Waren er inmiddels niet meer juni babies? Hooiwagen en zo?
pi_118466389
Mooi jurkje LB! Ik krijg morgen mijn wehkamp bestelling binnen. Twijfel nog een beetje over 2 mamalicious jurkjes die ik gister heb ontvangen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:42:43 #6
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118466400
Onlogisch kan eruit trouwens
pi_118466425
Ha Venco, nu krijg ik de eerste meibaby! >:)
(dus ja, het klopt LB!)
pi_118466726
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:40 schreef Kyara het volgende:
Waren er inmiddels niet meer juni babies? Hooiwagen en zo?
Ik dacht dat Hooiwagen nog even wacht en dan onder haar eigen naam in de OP wil.
(als ik het goed heb onthouden :@)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:52:42 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118466759
Ik kon iig alleen eind mei vinden. Als het erin moet, dikgedrukt posten en dan kan ik het misschien nog aanpassen, of anders een van de modjes :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:23:42 #10
258612 nytar
boys boys boys
pi_118467735
de december baby's zijn in de top 10 beland!! Het eind is echt in zicht. Volgende week donderdag begint mn verlof en ga ik alle laatste dingen regelen.

Vandaag de box in elkaar gezet, kan onze peuter vast wennen.

Oh en bij onze buren op visite geweest waar hij heel lief hun baby ging aaien over zn bolletje. Te schattig!!

Verder *O* voor keshet en sparkling!!
pi_118467824
Nytar, ik zat me vandaag af te vragen of we de box al op moesten zetten. Ik denk dat ze er in klimt. Wat op zich niet erg is. Maar het is een stuntpeuter dus ik ben altijd bang dat ze valt. Maar jullie hebben hem dus wel opgezet al. Nou ja, of peuter er nu in klimt of na de geboorte maakt dan ook niet meer uit.

Fijn de goede echo Suikertante! Mooie plaatjes O+

En inderdaad, december al in de top 10. Einde is in zicht :)
pi_118467918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik dacht dat Hooiwagen nog even wacht en dan onder haar eigen naam in de OP wil.
(als ik het goed heb onthouden :@)
Dat klopt!

Als ik uit mijn 1e trimester ben, onthul ik mijn ware identiteit ( :') ) en mag/wil ik in de OP :Y. Volgende week zaterdag wordt mijn due date pas echt duidelijk. Bij echo 1 was het 2/6, bij echo 2 was het 28/5.

En mooi jurkje LB! Als alles goed gaat, ben ik 18 weken met kerst. Het is dat men het dan wel weet, anders zouden ze waarschijnlijk denken dat ik een flink voorschot op een kerstdiner of 5 heb genomen :').
pi_118468600
Spannend Hooiwagen, ben benieuwd wie je bent. Ben je een bekende in OUD? Volgens mij is het nog maar weinig mensen gelukt geheim te blijven :D

Leuke jurk LB! Ik heb vanavond een feestje en sta al 2 uur voor de kast te piekeren wat ik aan moet :')

Zo nu die lange oktoberlijst bijna weg is schiet het hard op zeg :o
pi_118468716
sta ik je nu echt niet in de OP met jan? schande! ;)
Hooray for boobies!
pi_118468754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
sta ik je nu echt niet in de OP met jan? schande! ;)
Werpen wil hier zeggen dat je eruit gegooid wordt :Y
pi_118468950
Nee, kwam echt nooit in OUD. Had het zelfs niet in m'n AT. Maar loop al tijd mee op fok. Was vroeger meer allround dan nu, maar postcount heeft 2 cijfers voor de komma, dus ben wel redelijk bekend. Denk ik :'). Maar sommigen van jullie zullen me ook totaal niet kennen waarschijnlijk.
pi_118470165
Wat een goede berichten allemaal vandaag O+

Keshet, WOW! :D Gewoon op P35, super!!

Sparkling, wat fijn dat alles er goed uitzag *O*

Suiker een goede combinatietest en 12 weken *O*

L-E ook 12 weken mijlpaal *O*

En vast nog meer dingen die ik wel gelezen heb maar even niet onthouden.
pi_118470234
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Hooiwagen het volgende:
Nee, kwam echt nooit in OUD. Had het zelfs niet in m'n AT. Maar loop al tijd mee op fok. Was vroeger meer allround dan nu, maar postcount heeft 2 cijfers voor de komma, dus ben wel redelijk bekend. Denk ik :'). Maar sommigen van jullie zullen me ook totaal niet kennen waarschijnlijk.
In mijn postcount staat heul geen komma oO<
pi_118470484
:6
pi_118470785
Ik vind de feestdagen niet zo erg hoor maar vorig jaar waren we op 3 plaatsen op eerste kerstdag en liep ik de benen onder mijn lijf uit op de verjaardag van mijn man op tweede kerstdag. Dit jaar plannen we niks vooruit, het liefst blijf ik waarschijnlijk gewoon lekker thuis. Met 39 weken lijkt me dat ook gewoon het beste voor mij. :Y
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118471245
Ladies ik denk dat het serieuze werk is begonnen. Toen straks rond een uur of 5 kreeg ik een soort van pijnlijke menstruatiekrampen .. Niet echt aandacht aan geschonken verder. Maar de steken kwamen steeds vaker terug en op een gegeven moment drong het tot me door dat er wel regelmaat in zat :')

Dus nu ben ik op zoek naar zo''n timer app want ik zit hier gewoon relax op de bank (wel hyperdepieper :') ).. Want als we straks met zkh gaan bellen wil ik wel door kunnen geven hoe vaak en hoe lang alles duurt enzo. Voor nu vind ik dat erg lastig om te bepalen. Hebben jullie een tip voor me? Want ik kan niet echt iets vinden in de Google Store :? Alvast thanks!
pi_118471333
Je kan toch gewoon de tijden opschrijven dat je een kramp hebt en hoe lang die duurt? Klok en stopwatch erbij. Zo deed ik het bij Amy in elk geval :P
pi_118471544
Keshet *O* Wat super dat de beeb zo flink gegroeid is :D
Spark, fijn dat alles in orde is :)
Suiker, hurray! *O* En LE ook alweer 12 weken... gaat lekker zo :)

Twink, spannend! En wat Sola zegt, een klok/stopwatch/horloge, hoewel natuurlijk hopeloos ouderwets ( :+ ) werkt prima :P
pi_118471589
Ik heb mijn app :D ... Thanks anyway :D
Ik houd jullie op de hoogte! Voor nu lekker relax op de bank Voice of Holland kijken 8-)
pi_118471617
Bruiloft was leuk vandaag. Ben alleen niet naar het feestje gegaan, want voel me niet zo lekker en ben doodmoe (misschien komt dat door die 3-4 uur slaap van vannacht :+

LB, mooie jurk trouwens! Daar heb ik ook een tijdje op zitten kwijlen voor de bruiloft, maar voor die enkele keer dat ik 'm nog aan zou kunnen, vond ik het te duur. Maar wel heel mooi O+
pi_118471773
Oeh, twinkle *O* spannend joh!
pi_118471788
Succes twinkle.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118471828
Twinkle, oh yeah! Ben benieuwd hoe regelmatig ze zijn!
pi_118471994
Oeh Twinkle spannend!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:22:36 #30
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118472276
Twinkle, ik nam mn kookwekker mee onder de douche, iets goedkoper te vervangen dan een telefoon :+ en dan kun je zien hoelang een wee duurt (die van mij telt ook op). In ieder geval succes!
pi_118472354
Ik nam mijn man met zijn iPhone mee onder de douche. Nou ja hij lag languit in de badkuip. :) succes hoor!
pi_118472471
Ik had echt een blaadje voor me liggen en mijn telefoon en als de wee begon keek ik hoe laat het was en ondertussen de stopwatch op de telefoon om te checken hoe lang. Na een uur timen J. wakker gemaakt hem nog een uur laten timen en toen de vk gebeld. Daarna hoefde we niet meer te timen. Toen was het nog relax :P

Estrys lag je man lekker in bad terwijl jij onder de douche stond :D
Oh ik stond onder de douche en mijn man zat op een stoel erbij te laptoppen trouwens.

Succes Twinks!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:36:00 #33
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118472835
O+ Nog niet verder bijgelezen maar: Succes Twink!!!! *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:37:21 #34
259886 pessie
pi_118472918
Mijn man ging slapen toen hij doorhad dat het wel es wat kon gaan worden, ik heb hem na een uur wakker gemaakt dat et toch wel serieus leek die keer (na 2 nachten voorwerk en dus niet zoveel slaap).
pi_118472936
Oehhhh, succes Twink!! :D
E.
pi_118473160
Er zat geen water in de badkuip :D
En ik zat dus twee uur lang onder de douche. Dus die was erbij gaan liggen. En als ik een wee had dan klopte of sloeg ik op de douchedeur en ging hij timen. Als de wee weg was klopte ik weer op de deur. Na twee uur timen zat er totaal geen regelmaat in. Fijn zo'n weeënstorm. En ik maar denken aan voorwerk. Ik vond dat ik enorm kleinzerig aan het doen was :D
pi_118473319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Oehhhh, succes Twink!! :D
+1! Zet m op!
pi_118473411
Baby in aantocht! Succes Twinkle :% :% :%
pi_118474015
Succes Twinkle :%
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118474043
Op naar het zkh! Gaan ze even kijken hoe de zaakjes ervoor staan.
pi_118474098
Succes :%
pi_118474205
Klinkt goed! Succes. Misschien heb je morgen wel een baby!
pi_118474219
Oh en ophelia succes weer voor morgen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:04:19 #44
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118474374
Succes!!!
pi_118474841
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef Estrys het volgende:
Er zat geen water in de badkuip :D
En ik zat dus twee uur lang onder de douche. Dus die was erbij gaan liggen. En als ik een wee had dan klopte of sloeg ik op de douchedeur en ging hij timen. Als de wee weg was klopte ik weer op de deur. Na twee uur timen zat er totaal geen regelmaat in. Fijn zo'n weeënstorm. En ik maar denken aan voorwerk. Ik vond dat ik enorm kleinzerig aan het doen was :D
:D

onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag :P

Bij de oudste had ik wel mn telefoon meegenomen onder de douche, niet om te timen maar om Innepin nog even een update te kunnen sturen :') ik was halverwege mn smsje dat ik 6 cm had en naar het ziekenhuis ging toen mn telefoon het begaf, keistom :D
B. was zo helder om het ding in het ziekenhuis helemaal open neer te leggen, batterij eruit enzo, wonder boven wonder kon ik daarna weer bellen gelukkig.
Bij de jongste was ik weer onder de douche gestapt en heb k mn telefoon maar boven laten liggen. Achteraf had k die beter mee kunnen nemen misschien, had k zelf de verloskundige en mn vader kunnen bellen :')
:)
pi_118474880
Succes Twinkle!
pi_118475070
Vandaag bij de verloskamers liep een man even naar de wc en die vertelde net aan een verpleegster dat zijn vriendin bijna 10 cm had. Je zag hem helemaal van de wereld zijn, het zag er zo schattig uit!
E.
pi_118475130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Vandaag bij de verloskamers liep een man even naar de wc en die vertelde net aan een verpleegster dat zijn vriendin bijna 10 cm had. Je zag hem helemaal van de wereld zijn, het zag er zo schattig uit!
Ik heb echt een beetje hartkloppingen als ik het lees, dat gaat ons ook allemaal overkomen!
pi_118475242
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik heb echt een beetje hartkloppingen als ik het lees, dat gaat ons ook allemaal overkomen!
Had ik ook. Oh my, over 7 maanden staat mijn man daar op te zijn van de zenuwen. Bizar! Maar ook wel heel gaaf!
E.
pi_118475279
quote:
Toen M. net geboren was en ik uit de ok op de verkoever lag, mocht hij met M. naar mij toe. Hij stapte toen zo de verloskamer uit, midden in een rondleiding van het ziekenhuis vol met hoogzwangere dames + partner. Nou, dat gaf ook een boel ooh's en aah's.... O+
pi_118475343
verkeerde topic :?
pi_118475385
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

Toen M. net geboren was en ik uit de ok op de verkoever lag, mocht hij met M. naar mij toe. Hij stapte toen zo de verloskamer uit, midden in een rondleiding van het ziekenhuis vol met hoogzwangere dames + partner. Nou, dat gaf ook een boel ooh's en aah's.... O+
O+ ik zou ter plekke neervallen van weekheid geloof ik ;) sowieso mannen met een kleine baby. Ohhh :D
E.
pi_118475403
Haha Kyara ik las gewoon van het ene topic hier verder!
pi_118475448
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

O+ ik zou ter plekke neervallen van weekheid geloof ik ;) sowieso mannen met een kleine baby. Ohhh :D
Ja, waarschijnlijk zag hij er ook niet uit na 26 uur in die verloskamer te hebben gezeten. En dan inderdaad met zo'n babietje van amper 2 uur oud O+ Je zou mij ook kunnen opvegen....
pi_118475554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

onze douche zit in de badkuip dus ik had hier een heel raar beeld bij van hoe jij je weeën stond op te vangen terwijl je man in de badkuip lag :P

Bij de oudste had ik wel mn telefoon meegenomen onder de douche, niet om te timen maar om Innepin nog even een update te kunnen sturen :') ik was halverwege mn smsje dat ik 6 cm had en naar het ziekenhuis ging toen mn telefoon het begaf, keistom :D
B. was zo helder om het ding in het ziekenhuis helemaal open neer te leggen, batterij eruit enzo, wonder boven wonder kon ik daarna weer bellen gelukkig.
Bij de jongste was ik weer onder de douche gestapt en heb k mn telefoon maar boven laten liggen. Achteraf had k die beter mee kunnen nemen misschien, had k zelf de verloskundige en mn vader kunnen bellen :')
een aparte douche dus, mutske :D
Dit keer gaan we het weer zo doen, samen O+ . Ik schelden en vloeken en hij timen.

En als het dan bijna zover is me druk maken over het feit dat hij nog in zijn ochtendjas loopt. En dat hij dan met mij in discussie gaat dat hij zich echt wel aan gaat kleden voordat de vk er is en dat ik niet zo moet zeiken. Ik had toen al minimaal 9 cm ontsluiting :D Je moet het maar durven he, in discussie gaat met je barende vrouw.
pi_118475633
nou inderdaad Estrys. Maar zo te lezen zijn jullie goed op elkaar ingespeeld O+
pi_118475803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

een aparte douche dus, mutske :D
Dit keer gaan we het weer zo doen, samen O+ . Ik schelden en vloeken en hij timen.

En als het dan bijna zover is me druk maken over het feit dat hij nog in zijn ochtendjas loopt. En dat hij dan met mij in discussie gaat dat hij zich echt wel aan gaat kleden voordat de vk er is en dat ik niet zo moet zeiken. Ik had toen al minimaal 9 cm ontsluiting :D Je moet het maar durven he, in discussie gaat met je barende vrouw.
Hij is iig zeker niet de enige :X :D
pi_118475950
Indo kwaaltje misschien? ;)

Ik heb overigens overleg gehad met de VK over wat we met Seb gaan doen als het 's nachts zover is. En zij zei dat ze vaak ziet dat stellen hun andere kind(eren) laten slapen en dat de bevalling dan stagneert omdat de vrouw zich zo druk maakt dat er eentje wakker wordt. En dat ze dan tijdens de bevalling alsnog vraagt om het kind op te laten halen.

Aangezien ik mezelf ken, en ik dus pontificaal met de warzone richting deuropening lig lijkt het mij beter dat hij naar mijn schoonvader of een ander familielid hier in de wijk gaat.
pi_118476029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Estrys het volgende:

Aangezien ik mezelf ken, en ik dus pontificaal met de warzone richting deuropening lig lijkt het mij beter dat hij naar mijn schoonvader of een ander familielid hier in de wijk gaat.
:D _O-
pi_118476284
quote:
O+
pi_118476361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

+1 :Y :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ophelia succes weer voor morgen.
Thnx!

Twinkle scucces! ^O^
pi_118477054
Twinkle zet hem op!

Ophelia succes morgen.
pi_118477064
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Estrys het volgende:
Indo kwaaltje misschien? ;)

Zou dat het zijn? :o

Mijnes zei bij de oudste, toen ik vroeg om de vk nú te bellen en te zeggen dat ze moest komen: "ja daaag ik ga niet nu al bellen hoor, ze is net weg! We wachten nog even."

Hoezo "we" wachten nog even?! }:|

En bij nr 2, die actie... ik de trap op richting slaapkamer, onderweg vier weeën gehad, hem wakker gemaakt, sta ik in de deuropening een flinke wee weg te zuchten ik...*puf*... denk....*puf*....dathetbegonnen...*puf*... is.
"weet je het zeker?"
"ik weet niet hoor, misschien moeten we het nog even aankijken voordat we bellen"

}:|
pi_118477244
Dat ie je oudste nog even een fles ging geven, vond ik ook een erg strakke actie.
pi_118477245
Bij je tweede had men sowieso niet zo door hoe snel het ging toch mignonne?

Mannen soms.
De mijne vroeg of een ruggenprik echt nodig was. Of een paracetamolletje niet nog kon helpen :') Echt serieus?! Was wat ik dacht.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118477320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? :o

Mijnes zei bij de oudste, toen ik vroeg om de vk nú te bellen en te zeggen dat ze moest komen: "ja daaag ik ga niet nu al bellen hoor, ze is net weg! We wachten nog even."

Hoezo "we" wachten nog even?! }:|

En bij nr 2, die actie... ik de trap op richting slaapkamer, onderweg vier weeën gehad, hem wakker gemaakt, sta ik in de deuropening een flinke wee weg te zuchten ik...*puf*... denk....*puf*....dathetbegonnen...*puf*... is.
"weet je het zeker?"
"ik weet niet hoor, misschien moeten we het nog even aankijken voordat we bellen"

}:|
Ja! 'Zal ik nu bellen of zal ik nog even wachten??' zei ie.

NU! En overdrijf maar wat, dat ze komt, " zei ik. nog geen uur voordat ik mijn zoon in handen had. :D
pi_118477376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij je tweede had men sowieso niet zo door hoe snel het ging toch mignonne?

Mannen soms.
De mijne vroeg of een ruggenprik echt nodig was. Of een paracetamolletje niet nog kon helpen :') Echt serieus?! Was wat ik dacht.
Nou men... hij vooral.
De verloskundige begon het toch behoorlijk benauwd te krijgen geloof ik :') Ik ben van de oudste in 5,5 uur ontsloten, bij haar aankomst bij nr 2, 1 uur na breken vd vliezen had ik 3 cm we hebben nog ruim 3 kwartier thuis gestaan en ik had de ene wee na de andere, er leek nauwelijks pauze tussen en ik was helemaal van de wereld qua intensiteit.

Als ik daar nu aan terug denk vind ik het knap van haar dat ze toch redelijk rustig bleef toen B. idd nog naar boven liep voor die fles :D :')
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:04:48 #68
259886 pessie
pi_118477416
Oh ja, mannen die vk's moeten bellen :X . Ik had verandering van weeën (achteraf dus naar persweeën) en riep dat ie echt moest bellen, dat heb ik toch al gauw een keer of wat moeten herhalen... Ging dus al gauw een minuut of 10 overheen.
pi_118477481
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mannen soms.
Een paracetamolletje zal niet helpen, ik zou er twee proberen.

:')
pi_118477516
Mannen :') :P
The way you rock'n'roll
pi_118477602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Oh ja, mannen die vk's moeten bellen :X . Ik had verandering van weeën (achteraf dus naar persweeën) en riep dat ie echt moest bellen, dat heb ik toch al gauw een keer of wat moeten herhalen... Ging dus al gauw een minuut of 10 overheen.
Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bent :X :X

Overigens wilde mijn man al veel eerder bellen dan ik :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:11:20 #72
259886 pessie
pi_118477729
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef WupWup het volgende:

[..]

Op zich, bij een eerste, hij rolt er niet uit over het algemeen. Maar moeten discussiëren terwijl je hevig aan het baren bent :X :X

Als je er nuchter naar kijkt, ze was net 3 kwartier weg en deze bevalling zou nog wel een tijdje duren.. niet dus. Ach, volgende komt ws zo snel dat ik zelf mag bellen :P
pi_118477789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef pessie het volgende:
Ja maar die mannen zien op een briefje: om de vijf minuten 1 minuut aanhouden dus die verwachten dat dan ook te krijgen :P Mijn man had al een keer gebeld overigens toen het net begonnen was, toen reageerde de VK een beetje zo van ja je moet bellen als ze om de vijf minuten 1 minuut aanhouden. Maar dat moment kwam nooit :D

Nu is ze heel duidelijk, zodra je iets voelt: bellen en dan kom ik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:20:21 #74
259886 pessie
pi_118478198
Ah, Estrys, klinkt alsof ik iets heb gehad aan bevalling als jij: weeën die max 45 seconden duren en elke 15 tot 90 seconden opnieuw?

Aan de andere kant, bij echte stortbevallingen gaat er over het algemeen niets mis, dus dan hadden we het ook nog wel gered denk ik :P .
pi_118478489
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hier ook idd!
Beide keren...
pi_118478594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef pessie het volgende:
Ah, Estrys, klinkt alsof ik iets heb gehad aan bevalling als jij: weeën die max 45 seconden duren en elke 15 tot 90 seconden opnieuw?

Aan de andere kant, bij echte stortbevallingen gaat er over het algemeen niets mis, dus dan hadden we het ook nog wel gered denk ik :P .
Ik geloof niet dat ik aan kon geven waar het begon of eindigde. Ik ben een beetje bang dat het dit keer iets van 24 uur gaat duren of zo. Ik zie het helemaal gebeuren.

Ik merk ook aan mezelf dat ik er dit keer wat minder onbevangen tegenaan kijk. Bij de eerste was het echt van we zien het wel. Nu weet ik meer wat ik kan verwachten en daar zie ik wel verschrikkelijk tegenop. Ondanks de betrekkelijk makkelijke en snelle bevalling de vorige keer.
pi_118478671
Voor de eerste controle heb ik zelf gebeld, vriend wist geloof ik nog niet wat em overkwam....
Daarna zou ze 3 uur later weer komen. Na ruim 2 uurheb ik heb bevolen (!) nú de vk te bellen, want ik trok et niet meer. Mijne is gelukkig goed afgericht.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:33:43 #78
259886 pessie
pi_118478862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik merk ook aan mezelf dat ik er dit keer wat minder onbevangen tegenaan kijk. Bij de eerste was het echt van we zien het wel. Nu weet ik meer wat ik kan verwachten en daar zie ik wel verschrikkelijk tegenop. Ondanks de betrekkelijk makkelijke en snelle bevalling de vorige keer.
Ik heb het echt anders. De vorige keer wist ik niet wat er zou gebeuren en wilde ik overal invloed op uitoefenen en was ik erg bang voor controle verlies. Dit keer boeit et me niet zo, ik weet al dat ik liever beval dan dat ik zwanger ben. En ook ik had eigenlijk een makkelijke bevalling. Waar ik nu gewoon keihard tegenop zie is de kraamweek.
pi_118479193
Aan de ctg nu. Vk komt zo kijken. Vruchtwater is waarschijnlijk gebroken dus toucheren doen ze dan liever niet.
pi_118479286
Wauw, gaat de goede kant op Twinkle!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:44:51 #81
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118479326
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan de ctg nu. Vk komt zo kijken. Vruchtwater is waarschijnlijk gebroken dus toucheren doen ze dan liever niet.
Succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:50:33 #82
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_118479572
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Succes! ^O^
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:54:53 #83
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118479754
Spannend Twinkle, zet 'm op!

Ik weet eigenlijk niet hoe ik getimed ben met mijn bevalling van Stef. Ik dacht 'ik tel de seconden wel een beetje' en kwam er toen achter dat bevallen je perceptie van tijd wel een beetje vernaggelt. Ik kwam op weeën van een seconde of 10 terwijl mijn lief ineens zei 'ze houden al meer als een minuut aan joh!' :') ik had niet eens door dat hij mee-timede :P

Coco :* wel weer on speaking terms?
3!
pi_118479858
Ik had een app dit keer, stuk makkelijker dan pen en papier :P
De contraction timer :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:00:06 #85
95408 Incantrix
pi_118479965
Ik zit net te denken, zodra ik mijn nieuwe telefoon heb ga ik maar meteen zo'n progsel downloaden :D
3!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:00:43 #86
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118480000
Spannend Twink!

Opheil succes morgen!
pi_118480123
3 cm al .. echt. een wtf moment! Had ik niet verwacht. We mogen niet meer naar huis haha. Ze heeft misschien wel in het vruchtwater gepoept. Toucheren was prima te doen maar prettig is anders natuurlijk. Weeen hetzelfde. Maar ben blij dat het begin gemaakt is :-) .. I'm excited! (nog wel haha.. gaat er nog wel vanaf ben ik bang).
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:03:57 #88
95408 Incantrix
pi_118480130
Ophelia? Wat mis ik? Succes morgen in elk geval (waarmee dan ook :@ ) :* wordt je ingeleid?
3!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:06:25 #89
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118480220
*O* 3cm!
pi_118480245
Twinkle, wauw. Zet hem op meid! :%
pi_118480266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had een app dit keer, stuk makkelijker dan pen en papier :P
De contraction timer :P
die had ik ook ja
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:08:08 #92
95408 Incantrix
pi_118480292
Oh, mis ik de 3 cm! Wat goed!
3!
pi_118480452
3 cm ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
Ophelia? Wat mis ik? Succes morgen in elk geval (waarmee dan ook :@ ) :* wordt je ingeleid?
Niets spannends hoor, gewoon weer een controle met ctg en alles. Daarna zien we weer verder. ;)
pi_118480513
Wauw Twinkle! Wat ontzettend gaaf dat het begonnen is O+ Je wordt gewoon heel snel mama O+
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:15:28 #95
95408 Incantrix
pi_118480617
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
3 cm ^O^

[..]

Niets spannends hoor, gewoon weer een controle met ctg en alles. Daarna zien we weer verder. ;)
Ooww, whehe, snorry :+ ik was even licht enthousiast, maar kon nergens terugvinden waar het over ging :@ ben ook wel echt Heul Moe nu, dus zo maar eens slapen.. Succes, alsnog! :*
3!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:18:29 #96
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118480763
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Logician78 op 26-10-2012 23:27:43 ]
pi_118480878
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Logician78 het volgende:
egopost]

Wij gaan morgen naar de apenheul!!!! *O*

/egopost]
Ik ook, samen met nog veel meer FOK!kers :D
pi_118480898
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Logician78 het volgende:
egopost]

Wij gaan morgen naar de apenheul!!!! *O*

/egopost]
En dat moet in Z&G want?
The way you rock'n'roll
pi_118481058
Omdat het leuk is en we al eerder een hormonale inwendige ruzie over de apenheul hebben besproken!! :D Veel plezier!!

En ophelia, ook succes morgen!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:27:07 #100
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118481165
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Logician78 op 26-10-2012 23:28:04 ]
pi_118481186
Oh oké.
Ik zoek me soms rot naar de echte updates tussen het off topic gepraat vandaar :)
The way you rock'n'roll
pi_118481416
Zet 'm op twinkle!

Ik mag van Caspertje niet te ver naar voren geleund zitten. Dan krijg ik een trap tegen mijn ribben aan. Ik weet niet echt of hij veel actiever is dan Sofie was, maar dit herinner ik me niet.
*poef* nu is het weg
pi_118482090
Daar ga je Twinkle! Zet 'm op, je kunt het! *O*

Pfoe, ik word gewoon een beetje emo van al die bevallingsverhalen. Ik krijg er eigenlijk gewoon heel veel zin in, maar daar kom ik tegen die tijd vast nog wel van terug :')
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzo :? Heb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik :').
pi_118482312
Twinkle, zet hem op! Succes!! *O*

De krampen zijn net in alle hevigheid terug gekomen. Is het normaal dat het in de avond het heftigste is?
Gelukkig heb ik vanmiddag ons kindje nog gezien dus niet zoveel stress dit keer ;) ben met een lekkere warme kruik in bed gedoken!
E.
pi_118482425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Twinkle, zet hem op! Succes!! *O*

De krampen zijn net in alle hevigheid terug gekomen. Is het normaal dat het in de avond het heftigste is?
Gelukkig heb ik vanmiddag ons kindje nog gezien dus niet zoveel stress dit keer ;) ben met een lekkere warme kruik in bed gedoken!
Zou me er ook niet al teveel zorgen over maken idd, maar vervelend blijft het wel natuurlijk :*
pi_118482468
Twinkle :%
Ik vind het zo spannend! Zet 'm op!
pi_118482652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Zou me er ook niet al teveel zorgen over maken idd, maar vervelend blijft het wel natuurlijk :*
Doe ik ook niet hoor :) het is gewoon heel pijnlijk en dat is rot maar ach.. Maar hier krijg je geen waarschuwing van vooraf! ;) ik wist dat je moe kon worden en misselijk enzo, maar ik wist dus echt niet dat bandenpijn of een groeiende baarmoeder zoveel pijn kon doen!
Ik had net op mijn Facebook geplaatst dat ik buikpijn heb en met een kruik in bed ben gaan liggen. Krijg ik direct beterschapberichtjes. Hartstikke lief maar stiekem moet ik eventjes lachen. Ze moesten eens weten... :D
E.
pi_118483195
Sorry dat ik zo niet reageer op jullie posts. Weet dat ik wel al jullie verhalen lees!

Ik heb straks voordat we naar het zkh gingen schoonouders ingelicht en verder weet niemand dat we hier zijn. Vind ik zelf het prettigste. Maar als vent zijn verhaal kwijt wil kan hij toch bij iemand terecht. En ik vind het prettig dat ik hier bij jullie mijn ding kwijt kan. Want ook al ken ik jullie geen van allen irl .. ik voel me bij jullie wel prettig!

Beenweeen zijn ruk trouwens. Over een half uur weer ctg en zulks. Ben over een ruggenprik aan het denken maar gedraag me nu nog als een bikkel. Tussen de weeen door probeer ik me te ontspannen. Maar ik ben nog niet op de helft en ik wil graag geloven dat die nog een tikkie heftiger gaat worden.

Kan nig niet echt mijn ideale wee opvang techniek gevonden krijgen. Maar wifi in ziekenhuis dus ik ga maar eens googlen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:27:27 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118483892
Ooooh twinkle, is het zover???

Succes!!! :% :% :%
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:38:19 #110
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118486213
Oeh spannend *O* al een goede techniekngevonden? :% :% :%

/mininachtbrakertje
pi_118486917
Succes twinkle! Je kunt t meid!!
pi_118487550
F5
pi_118487623
Haha de techniek is de ruggenprik geworden. Hoewel ik het doodengvond enmijn paniekstoornis heel even om de hoek kwam kijken is alles nu weer okay. Er was even paniek omdat het hartje van draakje weg viel maar ik word goed in de gaten gehouden en ben in goede handen. Nu geen pijn meer.. heerlijk! Zal straks nogvan een koude kermis thuis komen met persrn maar dat zie ik dan. wel weer. Om kwart over drie gaan ze de vliezenhelemaal breken want dat was nu nog niet helemaal het geval. En ontsluiting meten. Ben benieuwd! En daarna even een uurtje slapen hoop ik :-D
pi_118487637
Stelletje nachtbrakers.. julliehoren te slapen haha! Echt lief dat jullie zo meeleven!
pi_118487666
Spannend hoor Twinkle!
pi_118487833
Gogo Twink *O*
pi_118487907
Niks slapen, eerst een update over aantal cm ontsluiting! :{w
En nachtvoeding ftw :)
pi_118487969
Go Twink!!!

Keelpijn, algehele malaise en een verstopte neus ftw! ( ;( )
pi_118488111
Twink, hoppa! *O* zet hem op!
pi_118488120
Wtf.. nadat ik twee keer weeenspul kreeg komen ze nu.. volledige ontsluiting! Over een half uurtje gaan we beginnen met persen. Ruggeprik begint uit te werken .. weeen worden weer scherper. Dat vind ik wel ruk. Heb ook niet het gevoel al persweeen te hebben cq gevoel dat ik moet poepen. Dus beetje spanning wel. Maar tot nog toe is het me eigenlijk allemaal best meegevallen. Nu nog die laatste loodjes. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
pi_118488142
Oehhhh... Echt bijna helemaal zover nu! Succes met de allerlaatste loodjes, you go girl! ;)
pi_118488146
Oh wow, een live stream!
Go twinkle, zet m op!

Het klinkt trouwens heel erg als mijn bevalling: keiharde rug, been en buikweeen die tot tot 3 cm leidden, vervolgens een ruggenprik en dan opeens naar volledige ontsluiting maar geen persdrang in no time. Als je mij volgt gaat de ruggenprik nu uit, ga je 2 uur slapen/suffen met weeopwekkers, en dan mag je persen en heb je een baby!
/ Omg alweer een week geleden...

Succes dame!

Ik ben trouwens terug in het ziekenhuis, baby was geel en moest onder de lamp :-(

[ Bericht 8% gewijzigd door Mineola op 27-10-2012 06:07:20 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 07:14:40 #123
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118488248
Twinkle O+ waarschijnlijk ben je nu al aan het knuffelen O+

Mineola -O- bah zeg :*
pi_118488254
Twinkle spannend, ik hoop dat de kleine er inmiddels al is. O+

Mineola, dat is wel even een domper, het is zo lekker om thuis te zijn. :*
pi_118488341
Twinkle, ondanks je paniekmoment en de spanning klink je hier heel rustig. Je doet het gewoon ^O^
Ik ben benieuwd naar je kindje! O+
pi_118488343
Hoe doe je dat updaten op fok! met weeën???
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118488344
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Mineola op 27-10-2012 07:48:32 (Dubbel edit quote en zo) ]
pi_118488354
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

Mineola, dat is wel even een domper, het is zo lekker om thuis te zijn. :*
Ik hoopte inderdaad op een weekend knuffelen en relaxen met z'n drietjes in het ritme van de baby en niet volgens werktijden van de kraamverzorgster.
Maar lamp is het beste voor hem atm dus dan doen we dat gewoon. Zeg ik nu heel stoer maar gister heb ik de hele boel bij elkaar gejankt. Hopelijk is z'n waarde straks wel goed en blijft het bij één nachtje.
pi_118488359
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:45 schreef bitterend het volgende:
Hoe doe je dat updaten op fok! met weeën???
Met een ruggenprik voel je niet zo veel meer hoor :+
The way you rock'n'roll
pi_118488362
Oh daar heb ik overheen gelezen (ruggenprik)
Ik dacht al van jeetje :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118488371
Twinkle, ongelooflijk dat je updates bent blijven plaatsen. Fijn van de ruggenprik. Ben benieuwd hoe het met je/jullie is.
pi_118488399
Twinkle, wat spannend. Hopelijk heb je je baby nu in je armen

Mineola, hopelijk zijn de waardes van je baby gauw goed :*
pi_118488425
Mineola, wat sneu voor je kindje, hoop dat ie er snel bovenop is. Kunnen jullie weer thuis kneuteren, want zo in het zkh is niks. :*
pi_118488428
Mineola, ik duim mee. En Twinkle, hoop dat jij al een beebje knuffelt!
pi_118488485
Moneola, beterschap voor je kleine man, hopelijk mag je snel naar huis.

Twinkle, zet em op meid! Maar ik gok dat je je kleine inmiddels wel hebt.

Egopost:
Hier weer bloedverlies. Ik kijk het een uurtje aan en dan bel ik de vk.
Ondanks alles van de afgelopen 2 weken vind ik het toch doodeng en ik wil graag weten dat alles écht goed is met dit kleintje.
De tranen zitten heel hoog, ik vind dit echt helemaal niks!
pi_118488514
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:28 schreef danic het volgende:
Moneola, beterschap voor je kleine man, hopelijk mag je snel naar huis.

Twinkle, zet em op meid! Maar ik gok dat je je kleine inmiddels wel hebt.

Egopost:
Hier weer bloedverlies. Ik kijk het een uurtje aan en dan bel ik de vk.
Ondanks alles van de afgelopen 2weken vind ik het toch doodeng en ik
wil graag weten dat alles écht goed is met dit kleintje.
De tranen zitten heel hoog, ik vind dit echt helemaal niks!
Waarom bel je niet nu? Omdat je vind dat je dan zeurt? Wat schiet je op met een uurtje aankijken? Ik zou nu bellen hoor. Als het jou helpt bel je nooit voor niks. Sterkte ermee :*
pi_118488529
Ik zou ook bellen Danic. :*
pi_118488540
Omdat het bloeden net begonnen is en ik wil weten hoeveel het is. Die vraag kreeg ik vorige week ook zelfs.
Ze waren in het ziekenhuis zelfs blij dat ikhet maandverband kon laten zien (*insert kotssmiley*)
Maar ik ga idd nu maar ff bellen. Uur is bijna voorbij al.
pi_118488578
Mineola ik hoop dat jij en je kindje snel weer naar huis mogen..

Danic :*
pi_118488605
Gebeld en na een heel vragenvuur afgesproken dat ze even langskomt. Ze wil het bloedverlies zien en het hartje luisteren. Daarna overleggen met de gyn, want ze vermoed dat die nog wel een echo zal willen maken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:45:04 #141
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118488612
-O- danic! :*
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:45:11 #142
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118488613
Twink wat doe je nou!! Wat tof dat alles lekker zelf op gang is gekomen! :D
en idd, denk dat je je meisje nu al hebt.. O+
Ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan en hoe je het ervaren hebt!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_118488632
Goed zo! Zekerheid voor alles.

Was niet vervelend bedoeld hoor maar het valt me gewoon op hoe vaal je leest: ja ik heb dit of dat en ik maak me zo'n zorgen. En dan vervolgens: Ik wacht nog even met bellen.
Waarom wachten wij altijd met bellen eigenlijk?
pi_118488634
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 05:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Wtf.. nadat ik twee keer weeenspul kreeg komen ze nu.. volledige ontsluiting! Over een half uurtje gaan we beginnen met persen. Ruggeprik begint uit te werken .. weeen worden weer scherper. Dat vind ik wel ruk. Heb ook niet het gevoel al persweeen te hebben cq gevoel dat ik moet poepen. Dus beetje spanning wel. Maar tot nog toe is het me eigenlijk allemaal best meegevallen. Nu nog die laatste loodjes. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
Dat snap ik als er een ruggenprik in zit :D
pi_118488720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:49 schreef Estrys het volgende:
Goed zo! Zekerheid voor alles.

Was niet vervelend bedoeld hoor maar het valt me gewoon op hoe vaal je leest: ja ik heb dit of dat en ik maak me zo'n zorgen. En dan vervolgens: Ik wacht nog even met bellen.
Waarom wachten wij altijd met bellen eigenlijk?
Weet ik ook niet, omdat we geen aansteller/paniekzaaier willen zijn?

Ik wilde nu ff wachten omdat ik wist dat ze allerlei vragen zou stellen over de hoeveelheid, de duur en de kleur enzo. En als ik het een uurtje heb aangekeken kan ik haar meer info geven.
Maar ik heb dat uur voorbij gekeken hoor!Dan maar een aansteller, maar ik maak me zorgen!
pi_118488801
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.

Danic :* sterkte

Ophelia, succes vandaag!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:20:25 #147
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118488840
twinkle, je zal vast je meisje al hebben O+

ophelia succes vandaag ^O^

mineola, hopelijk mag je mannetje snel naar huis en dan lekker genieten met z'n drietjes

danic, ik hoop zo dat het gewoon niks is en dat je mini het hartstikke goed doet, ik duim voor je :*

hier vandaag weer vanalles op het programma, gordijnen ophalen, verf halen, kastje voor de wc halen
en de verhuisdozen uitzoeken.
morgen maar even rustig aan doen
W
Z
E
pi_118488861
Oh Mineola, gewoon over je heen gelezen. Balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn. Hopelijk is de kleine snel weer bijgekleurd en mogen jullie naar huis :*

Hier is het klusweekend begonnen. Vanmiddag materialen halen en morgen gaan we echt van start *O* nou ja, we, man en zwager gaan aan de klus en ik ga koffie zetten, broodjes smeren en de diepvries ontdooien
pi_118489008
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:23 schreef Kyara het volgende:
Oh Mineola, gewoon over je heen gelezen. Balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn. Hopelijk is de kleine snel weer bijgekleurd en mogen jullie naar huis :*

Hier is het klusweekend begonnen. Vanmiddag materialen halen en morgen gaan we echt van start *O* nou ja, we, man en zwager gaan aan de klus en ik ga koffie zetten, broodjes smeren en de diepvries ontdooien
Ik ben heel benieuwd wat je ervan maakt!! O+
ik heb een enorme zwak voor tweelingen en tweelingkamertjes enzo :D O+
pi_118489039
Stap 1 is een kattenren op zolder. Stap 2 is de kattenkamer helemaal strippen en ombouwen tot een kamer voor Midas. En als laatste pas de babykamer dus dat zal wel december worden of zo...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Midas' kamer nu het leukste vindt om te doen. Omdat je nu zo goed weet voor wat voor kind je iets maakt en wat hij leuk vindt en zo.
pi_118489058
Mijn H&M winterjas wordt vandaag bezorgd. *O* Hopelijk past hij want geen moment te vroeg.... brrr....
pi_118489412
Lekker Kyara. Ik bikkel nog even een paar weken door met vesten en sjaals maar het is eigenlijk te koud nu. Jongste ging vanochtend vroeg voorop de fiets in haar skipakje.
Met een meidenkwartet
pi_118489673
Nou, controle geweest en de schuldige is hoogstws de placenta die nog vrij laag ligt.
Geen extra controle bij de gyn dus.

Gelukkig eigenlijk wel, want we wilden een hoop doen dit weekend. Klinkt raar, maar als ik nuchter denk aan alles kan ik de oorzaak waarschijnlijk ook wel verzinnen, maar ik ben geen expert dus laat er liever een vk naar kijken.
Was ook goed dat ik gebeld had zei ze.
pi_118489683
Twinkle je bent vast heerlijk aan het genieten. Ik hoop dat alles goed is gegaan en ook met je draakje!

Mineola wat een tegenvaller :* Hoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)

Oh Danic jemig wat een ellende! Sterkte :*

Kyara leuk! Kamertje en nieuwe jas O+
pi_118489858
Danic, fijn dat er een oorzaak gevonden is. Wat balen zeg steeds weer bloedingen. Hopelijk was dit de laatste :*

Twinkle hopelijk heb je je baby al in je armen!

Ik baal nu van mijn besluiteloosheid. Ik roep al 3 weken dat ik een winterjas moet, maar ik kan niet kiezen (wil een draagjas). Vandaag is het koud! Spijt dus :P Maar even behelpen met oude winterjas en sjaals ofzo.

Wij gaan vandaag het kamertje doen. Behangen. Dan is dat ook weer klaar. Het wordt nog wel eens wat met de babyvoorbereidingen :P
pi_118489945
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:14 schreef Kyara het volgende:
Twinkle, hopelijk ben je nu aan het genieten van je meisje! Overigens vond ik je update voor die ruggeprik ook al vrij lang om tijdens een bevalling te posten moet ik zeggen.

Ok dus ik was toch niet gek dat ik me hierover verbaasde :D

danic ik hoop dat het niks ernstig is
fijn :*

[ Bericht 7% gewijzigd door bitterend op 27-10-2012 10:48:20 ]
pi_118490058
Ik ben zo licht in mn hoofd, echt heel irritant. Van de week maar eens ijzer laten prikken...

Danic gelukkig konden ze de oorzaak vinden. Ik hoop ook dat t voorlopig de laatste keer was want je schrikt je toch elke keer rot lijkt me.
pi_118490202
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:30 schreef Fieder het volgende:

Mineola wat een tegenvaller :* Hoop dat je kleintje snel naar huis mag. (mag je er eigenlijk bij blijven?)
Ja ik mag blijven, man ook zelfs maar die heb ik naar huis gestuurd. Hij kan beter thuis goed slapen ipv hier steeds wakker worden gemaakt voor bv of een controlerende zuster of zo. Overigens lag ik ook zo'n beetje onder de lamp en in zo'n ¤&@;) ziekenhuisbed dus heb vrij weinig geslapen.
Vanmorgen is baby weer geprikt, we wachten nu op de uitslagen en het vervolg.

Bitterend, ik verbaasde me er ook over hoor! Ik kon echt geen berichten tikken tijdens de ontsluiting. Maar iedereen is anders :)

Danic, goed dat je gebeld hebt! Kun je met een geruster hart vandaag aan de slag.
pi_118490737
Danic, fijn dat het mee lijkt te vallen :*

Hè Mineola, dit is niet de manier waarop je je kraamweek hoopt door te komen.. Hopelijk knapt je kleintje snel op :*

Fieder, hoe is je bloeddruk?
pi_118490791
Fijn Danic!!

Klusse allemaal! Wij zijn officieel klaar, wat een opluchting. Man gaat vandaag in de tuin aan de slag, oudste vanmiddag naar een feestje. En ik geniet van de relatieve stilte in mijn huis, zolang het nog kan.
Met een meidenkwartet
pi_118490878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:19 schreef L0t.. het volgende:
Fieder, hoe is je bloeddruk?
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar :)
pi_118490881
DanIc fijn dat ze een oorzaak konden vinden.

Nou mineola hopelijk knap je kleintje snel op. Sterkte ermee.

Ik heb de beneden verdieping gestofzuigd. Ben dus weer klaar voor vandaag. Want meer kan ik niet. Laatste stukje ging echt heel moeizaam. Tijd voor de hulptroepen! straks even vragen of mijn moeder dinsdag komt. Kan mijn lief vanmiddag de tuin doen. En morgen lekker wat leuks met z'n drietjes
pi_118490909
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja. Vorige week was ie nog goed.
Ijzer prikken en bloeddruk meten dan maar :)
Dat kan natuurlijk met elkaar in verband staan ook. Goed om even te laten controleren idd.
pi_118491072
Ohh Twinkle heeft haar baby nu vast al in haar armen O+ Ik ben benieuwd naar de update!

:* Voor Mineola en baby!

:* Voor Danic, fijn dat het met je babietje allemaal goed is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef L0t.. het volgende:
[...]
Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat ik dat ook ga doen over niet al te lange tijd, ik voel me helemaal niet zwanger ofzo :? Heb het gevoel dat mijn leven gewoon doorgaat zoals voorheen en dat ik nog precies dezelfde ben. Ik heb amper kwaaltjes en mijn buik schiet ook niet echt op. Als ik dan soms de verhalen hier lees vind ik andere vrouwen veel zwangerder dan ik :').
En dit vind ik heel herkenbaar! :*
pi_118491148
Fijn dat alles goed is Danic :*

Mijn mini heeft het nog helemaal naar haar zin O+ dus na het weekend kijken we verder. Zometeen eerst maar eens van het mooie weer genieten.
pi_118491288
Danic, gelukkig is alles in orde!
Mineola, dikke smakkerd! :* Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis :)

Ik ga zo naar het ziekenhuis ivm minder leven (icm hoofdpijn/misselijkheid sinds gisteren). Maak me niet enorm veel zorgen, maar voor de zekerheid liever even aan de ctg.
pi_118491313
Danic, fijn dat alles in orde is.

Ophelia, hopelijk komt je mini snel :*

Coco, succes! Goed dat je gebeld hebt.
pi_118491364
Coco succes! :*
pi_118491367
Goed dat je gebeld hebt Coco :Y
pi_118491662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ik ook! Dat duurde tot een week of 25 en ik m'n broeken niet meer paste.

*O* wij mogen naar huis!

Edit: Coco, goed dat je gebeld hebt!
pi_118491671
Goed dat je gebeld hebt Coco! Succes zo in het ziekenhuis :*
pi_118491686
Mineola wat fijn *O*
pi_118491719
Jaaa Mineola *O*
pi_118491722
Succes Coco! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:35 schreef bellelena het volgende:
Ja het is niet dat ik graag meer kwalen had gehad natuurlijk, mag wel in m'n handjes knijpen wat dat betreft maar ik had me zwanger zijn gewoon heel anders voorgesteld, dat ik me bijzonderder zou voelen ofzo :') Nouja, ik ben wel heel gelukkig met de zwangerschap hoor O+

Edit: Ohh Mineola, yesss! *O*
pi_118491733
Ik vergeet heel af en toe nog dat ik zwanger ben :@
pi_118491970
Oh Lot, dat is echt ZO herkenbaar! Ik had daar best moeite mee. Het voelde helemaal niet bijzonder dus ik wist ook niet waarvan ik nou moest genieten. Kwam echt pas op het eind met een bolle buik en zo. en toen beviel ik met 36 weken, waahaaaa ik was nét aan het genieten!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:33:46 #177
381212 Gulara
From the future
pi_118492436
Hoi...

Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb. :@

Hier gaat alles z'n gangetje. Was een paar dagen ziek/beroerd en voelde me echt even zo rot. Tweede trimester zou vol energie moeten zijn. En toen voelde ik me eindelijk eens twee weken fijn werd ik weer ziek. Ik ben nooit ziek. :?

Nou ja, en dat bijlezen werd ook zo veel. Jullie kletsen zo gezellig als ik slaap. Maar ik ben er weer. Heb het wel druk met werk, dus sorry alvast als ik straks heel onattent iemand vergeet. :*
pi_118492502
Vervelend Gulara, hopelijk voel je je nu wat beter. Helaas geldt die energieke periode in het 2e trimester ook niet voor iedereen.

Krijg jij binnenkort nog iets van een 20 weken echo of zo?
pi_118492661
Lieve mensen vanmorgen om 7.40 hebben we D.jenna mogen begroeten. Laatste stukje was pittig omdat een hoop vervelende scenarios de revue passeerden. Bevallingsverhaal volgt snel en dan zal ik het hele verhaal vertellen. Nu lekker even slapen want dat is alweer even geleden. Voor nu gaat het gelukkig goed met ons beiden. Wel nog even in het ziekenhuis allebei maar komt goed!
pi_118492715
Gefeliciteerd Twinkle!
pi_118492739
Twinkle gefeliciteerd *O* *O* :* O+
pi_118492756
Twinkle, gefeliciteerd met je meisje!! *O* Daar is ze dan O+. Klinkt als een pittige bevalling, neem je rust en geniet!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118492764
Daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met je dochter O+ *O* Geniet ervan en een voorspoedig herstel gewenst!
pi_118492799
Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje! *O*
pi_118492807
Coco, succes. Beter een keer te veel bellen dan te weinig :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118492815
Twinkle van harte met D.jenna! Rust lekker uit en geniet ervan.
pi_118493107
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:14 schreef Mineola het volgende:
Oh Lot, dat is echt ZO herkenbaar! Ik had daar best moeite mee. Het voelde helemaal niet bijzonder dus ik wist ook niet waarvan ik nou moest genieten. Kwam echt pas op het eind met een bolle buik en zo. en toen beviel ik met 36 weken, waahaaaa ik was nét aan het genieten!
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie :')
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor O+
pi_118493205
Twinkle gefeliciteerd met je meisje! *O*
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:58:08 #189
381212 Gulara
From the future
pi_118493221
Twinkle! *O* Gefeliciteerd met je meisje. :*
pi_118493436
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie :')
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor O+
Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels... Dat kwam in je droom ook niet voor. ;) Mensen romantiseren bepaalde voorstellingen :) niks om je schuldig over te voelen
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:05:07 #191
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_118493445
Twinkle gefeliciteerd!!! You did it!

*O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:06:23 #192
381212 Gulara
From the future
pi_118493492
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Kyara het volgende:
Vervelend Gulara, hopelijk voel je je nu wat beter. Helaas geldt die energieke periode in het 2e trimester ook niet voor iedereen.

Krijg jij binnenkort nog iets van een 20 weken echo of zo?
Een heel uitgebreide 20 weken echo twee weken geleden gehad. Ons jommetje O+ zag er goed uit en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Het is denk ik vooral het verschil met voor de zwangerschap. Was zó actief en energiek en dat is nu niet zo, ben snel moe en m'n lijf doet raar (groeit een baby in, dus niet zo vreemd :+ )

Verder ben ik natuurlijk ook tijdens mijn prille zwangerschap naar de andere kant van de wereld verhuisd. Dus het is ook echt allemaal nieuw en vreemd en anders. Misschien dat ziekig op de bank zitten met m'n familie tijdens een kopje thee al weer een heel stuk anders was geweest.
Niet dat ik zit te vereenzamen en terug wil, integendeel. Maar het is natuurlijk ook buiten het zwanger zijn om allemaal een groot contrast. Ik laat het allemaal maar over me heen komen. En verder geniet ik me ook regelmatig te pletter, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen.

Oh en zag vandaag tweelingmeisje met een groter jongetje, moest aan jou denken. Wat ziet dat er leuk uit joh! O+
pi_118493531
Het is toch ook niet realistisch om te denken dat je 9 maanden lang 'aan het genieten' bent? We zijn Wendy van Dijk niet! Lijkt me ook uitermatie vermoeiend voor je omgeving.
Ik vergat ook heel vaak dat ik zwanger was hoor, zo'n big deal is het nou ook weer niet. En in dit topic wordt er nou eenmaal erg 'gezwangerd', iedereen is er hier zo mee bezig dat het al snel lijkt of je anders bent. Niet druk om maken zou ik zegen.
pi_118493548
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja een baby, waar je jarenlang van hebt gedroomd. En dan tref je je kind aan in bed met stront tot onder de oksels...
Dat doet mijn kind niet :{w

:'(
pi_118493627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:07 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat doet mijn kind niet :{w

:'(
Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ... :D
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:13:30 #196
258612 nytar
boys boys boys
pi_118493746
Gefeliciteerd Twinkle! *O*
pi_118493754
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ken je de uitdrukking: maar je krijgt er ook veel voor terug? Voilà ... :D
Achja, wat kan mij het ook schelen. Voor m'n werk al vaak genoeg volwassen patiënten uit de ontlasting moeten halen dus hoe erg kan ik het vinden van mijn eigen kind :')
pi_118493807
Kan je dan die van mij ook even doen? :P
pi_118493857
Twinkle, daar is ze dan! Gefeliciteerd :*
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:16:36 #200
381212 Gulara
From the future
pi_118493860
quote:

[..]

Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.
Hoewel vriend laatst opmerkte "maar jij vindt zwanger zijn helemaal niet bijzonder, het is toch bijzonder dat er een mensje in je groeit!" voelde ik me meteen weer een onmens. -O-
Maar ik ben -helaas- niet de kirrende zwangere. Ik vergeet het ook wel eens! En op andere momenten word ik er door kwaaltjes juist weer heel erg aan herinnerd -en verzoek dan vriendelijk of ie de boel een beetje heel wil laten.
Maar... ik ben ook degene die 's nachts over m'n buik aait op zoek naar schopjes en hem soms al moederlijk toespreekt. Vooralsnog denk ik dat we een hele gezonde band hebben. Mijn zoon en ik. O+
pi_118493864
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Fieder het volgende:
Kan je dan die van mij ook even doen? :P
Wat schuift het?
pi_118494000
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef L0t.. het volgende:
Wat schuift het?
:D :{
pi_118494041
Van harte Twinkle! *O*
pi_118494099
Twinkle, ze is er! Gefeliciteerd!! *O*
E.
pi_118494194
Gulara, had geen idee dat je daar nog maar zo kort woont. Dacht dat je er al jaren woonde of zo. Kan me voorstellen dat je dan je familie en vrienden wel mist :*

Oh ja, jongetje, dat wist ik ergens wel. O+
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:28:21 #206
259886 pessie
pi_118494257
Twinkle gefeliciteerd!
pi_118494318
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef Gulara het volgende:

[..]

Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.
Hoewel vriend laatst opmerkte "maar jij vindt zwanger zijn helemaal niet bijzonder, het is toch bijzonder dat er een mensje in je groeit!" voelde ik me meteen weer een onmens. -O-
Maar ik ben -helaas- niet de kirrende zwangere. Ik vergeet het ook wel eens! En op andere momenten word ik er door kwaaltjes juist weer heel erg aan herinnerd -en verzoek dan vriendelijk of ie de boel een beetje heel wil laten.
Maar... ik ben ook degene die 's nachts over m'n buik aait op zoek naar schopjes en hem soms al moederlijk toespreekt. Vooralsnog denk ik dat we een hele gezonde band hebben. Mijn zoon en ik. O+
O+ Dat denk ik ook.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:41:24 #208
381212 Gulara
From the future
pi_118494620
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

O+ Dat denk ik ook.
Ooh ik schoot er even van vol! Damn you zwangerschapshormonen! :')

Maar Thanks! :*
pi_118494785
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:41 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ooh ik schoot er even van vol! Damn you zwangerschapshormonen! :')

Maar Thanks! :*
Zie! Toch echt wel overduidelijk zwanger! ;)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:50:57 #210
381212 Gulara
From the future
pi_118494895
Ik zat het lijstje in te OP door te kijken en omdat het kan een *O* voor Ophelia. Ik ben niet helemaal bijgelezen maar ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt als laatste oktobermama. :*
pi_118495393
Twink, gefeliciteerd! *O*

Terug van het ziekenhuis. Alles vooralsnog in orde. Conditie van de beeb was zelfs 'uitstekend' te noemen. Bloeddruk was goed. Wel nog in potje moeten plassen en morgen nog eens terug voor ctg, voor de zekerheid.

Beeb ligt nu met zijn rug aan de rechterkant, waardoor zijn voetjes waarschijnlijk meer in een dik(ker) stuk placenta trappen dan eerst. Dat kan verklaren waarom ik de bewegingen zelf een stuk minder voel.

Dus, yay, alles was ok voor nu :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:23:31 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118495859
Twinkle, gefeliciteerd!!! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_118496251
Twinkle gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoe is het met haar, ze had toch problemen met haar hartje?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:37:24 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_118496321
Twinkle, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Probeer te genieten van deze bijzondere tijd! O+
pi_118497404
Coco fijn hoor! :* *O*
pi_118497499
quote:

[..]

Precies! 'Ik wilde dit zo graag en nu geniet ik er niet (voldoende) van'. Voelde me schuldig tegenover de baby dat ik het zo vanzelfsprekend vond en dat het niet bijzonder voelde. Ook al aaide ik echt wel over m'n buik en praatte ik ertegen, mijn eigen leven stond eigenlijk altijd nog voorop.
En nu is de baby er en weet ik niet of ik moet huilen omdat ik geen mooie zwangere buik (waar ik eindelijk zo trots op was) meer heb of omdat ik, als ik nog wel die buik zou hebben, ik dat kleine jongetje niet had.

Hoezo labiel en net bevallen?! :D
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:13:09 #217
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_118497511
Twinkle en twinkle man gefeliviteerd met de geboorte van jullie meisje! *O*

Coco, fijn dat alles goed blijkt te zijn. :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_118497714
Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje! *O*
pi_118498194
quote:

[..]

Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wilde O+

En er zijn nu al 15 weken voorbij dat ik nog niet genoten heb omdat ik nog niet het idee heb dat ik zwanger ben :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118498513
Ik heb vandaag nog geen seconde genoten. Wat een k** dag. Voel me slecht, baal van mijn lijf en voel me in alles tekortschieten. Bah bah bah. Kan alleen maar heel hard huilen en na een knallende ruzie hier thuis komt er ook niemand mij gewoon even troosten en zeggen dat het niet geeft dat het even niet gaat.
pi_118498763
*O* Gefeliciteerd met jullie dochter Twinkle! En hoe is het met haar hartje?

:* Estrys, misschien wilde je het niet per se van mij horen, maar natuurlijk geeft het niet dat het even niet gaat. Je mag het er ook gewoon uithuilen of je even verstoppen ofzo :*

L0t en Gulara en Mineola :*
pi_118498773
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wilde O+

En er zijn nu al 15 weken voorbij dat ik nog niet genoten heb omdat ik nog niet het idee heb dat ik zwanger ben :')
Ja daar gaat het ook om natuurlijk O+. Het is ook niet dat ik me er heel erg mee bezig houd hoor, maar als ik hier soms lees hoeveel sommigen er mee bezig zijn voel ik me maar een halve zwangere ofzo :'). Nouja komt wel goed, verder niks te klagen hoor.
pi_118499223
Coco wat fijn dat alles goed was O+

Ik heb ook helemaal niet genoten van het zwanger zijn. "Iedereen" zei ook dat ik mijn dikke buik wel zou gaan missen, maar ik heb dat gevoel echt nog niet gehad. Geniet super veel van L.uc nu dat wel. Maar zelfs toen hij op mijn buik lag, voelde ik me niet gelijk moeder. Dat gevoel heeft zelfs wel even moeten groeien. Al was ik natuurlijk wel dolblij, maar ik vond het allemaal heel onwerkelijk. Heb de hele avond wel naar hem zitten kijken, maar kon maar niet geloven dat hij nu "mijn" zoon was. En nu na een dikke week lijkt het al wel alsof hij er altijd is geweest en ik geniet echt elke dag van hem O+ En het is ook zo heerlijk om hem samen met mijn man te zien. Zo schattig. Ik knal soms bijna uit elkaar van geluk. ;)
pi_118500514
Twinkle! Gefeliciteerd met je prachtige meisje! *O*
(en ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat, hopelijk alles goed?)

Skoap, wat klink je verliefd! O+
Ik ben nog steeds soms verbaasd hoe ontzettend leuk het is om mijn man met Lars samen te zien, wat ze ook doen. Had niet verwacht dat hij zó'n leuke vader zou zijn, maakt mij weer extra verliefd op beide mannen.
Verder geniet ik nu ook nog niet echt hoor.. voel me vooral moe, misselijk en zwaar belabberd. In 5 weken tijd ruim 5 kilo afvallen helpt natuurlijk ook al niet mee met de vermoeidheid, en af en toe heb ik het echt allemaal even helemaal gehad (gisterochtend bijvoorbeeld, jee, wat had ik een pesthumeur zeg... arme collega's) En dan vraag ik me wel eens af "Waarom wilde ik dit ook al weer zo graag?" Overigens was ik dit weekend uitgerekend geweest als ik die miskraam niet had gehad... dat zeurt natuurlijk ook wel een beetje in mijn achterhoofd mee...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:58:19 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118500792
Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje!!! :D :* *O* O+

Coco wat fijn dat alles goed is! :D

Skoap O+ En ken het gevoel!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:22:12 #226
259886 pessie
pi_118501577
Estrys :* . De eerste zwangerschap had ik inderdaad de verwachting dat het leuk zou zijn etc. Dat viel vies tegen, nu verwacht ik gewoon elke dag een ramp en kan ik er af en toe van genieten dat er een parasietje in me zit O+ . Iedereen heeft zn eigen manier om met een zwangerschap om te gaan. En als je gewoon een rotdag hebt, dan heb je dat :*
pi_118502012
*O* Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118502074
Twinkle gefeliciteerd!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118502312
Gefeliciteerd met jullie dochter Twinkle. Hoop dat alles goed gaat met jullie.
Met een meidenkwartet
pi_118502757
Twinkle gefeliciteerd!!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:31:15 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118503525
Jaaaa Twinkle, je dochter is er!!! *O* Gefeliciteerd!!
Hopelijk herstel je snel van je bevalling ^O^

En nu ben ik héél benieuwd hoe je moeder reageert op haar 'kleinzoon' :D
pi_118503795
Gefeliciteerd Twinkle!
pi_118505891
Van harte Twinkle w/

En toen stond ik alleen :D Heb ik nu iets gewonnen? :P
pi_118506123
Ophelia, je kleintje heeft het veel te fijn daar in je buik! Maar het is echt nog maar een kwestie van dagen nu! En dan win je je eigenste baby O+

En ik wil toch nog even vertellen dat ik wel heel erg geniet van mijn zwangerschap O+ O+ O+
pi_118506219
Ik geniet net zo hard :Y O+ al heeft het lang geduurd voor ik dat durfde.
pi_118506275
Twinkle, van harte!!

Mineola, ik hoop dat er snel meer duidelijk is.

Estrys, soms moet je toch om een knuffel vragen, ook al vind je dat stom.. maar ik hoop dat je 'm intussen al onverwacht hebt gekregen :*

Gulara, een jommetje! O+
pi_118506388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:

En dan gewoon in 1 rechte lijn door-genieten van je frummel straks buiten de buik!
pi_118507050
Ophelia O+ nog lekker genieten!
Estrys :*

Op TLC: I hate mum :X :X
pi_118507424
Twinkle, gefeliciteerd *O*
pi_118508462
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef Fieder het volgende:
Ophelia O+ nog lekker genieten!
Estrys :*

Op TLC: I hate mum :X :X
Ik was vandaag nog heel stom volgens mijn oudste.
pi_118508725
ik kreeg vandaag een kopstoot van mijn 'oudste'
en hij slaat en schopt me ook elke dag wel een paar keer

O+
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:47:58 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118508731
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je mini gunt je daar gewoon nog wat meer tijd voor O+
pi_118510868
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van harte Twinkle w/

Wil je een ballon?
pi_118511118
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wil je een ballon?
Hangt een beetje van het type ballon af :+
pi_118511254
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:51 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hangt een beetje van het type ballon af :+
Das een goede!
pi_118512431
Ik ben voor de allereerste keer 9 weken zwanger *O*
E.
pi_118512664
9 is een mooi getal! :Y *O*
pi_118513334
Wauw Sparkling gefeliciteerd!!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:57:30 #249
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118513927
*O* spark
pi_118515063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef .Sparkling. het volgende:
*O*
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:38:49 #251
381212 Gulara
From the future
pi_118518738
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef Estrys het volgende:
Ik heb vandaag nog geen seconde genoten. Wat een k** dag. Voel me slecht, baal van mijn lijf en voel me in alles tekortschieten. Bah bah bah. Kan alleen maar heel hard huilen en na een knallende ruzie hier thuis komt er ook niemand mij gewoon even troosten en zeggen dat het niet geeft dat het even niet gaat.
Het geeft helemaal niks dat even niet gaat! :*
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:43:08 #252
381212 Gulara
From the future
pi_118518973
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van harte Twinkle w/

Ik ga een standbeeld voor je papier-macheeen! :p
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:43:48 #253
381212 Gulara
From the future
pi_118519003
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef .Sparkling. het volgende:
*O*
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:50:08 #254
381212 Gulara
From the future
pi_118519345
En in het kader van kwartet:

Heeft iedereen genoten van het extra uurtje?
Heb lekker geslapen. Ik had dus al een tijdje een kussen voor tussen m'n benen in bed. En laatst zo'n heel lang kussen aangeschaft. En ik sliep me toch een portie slecht, veel wakker en niet inslapen. Vanochtend bedacht ik me dat ik veel beter slaap sinds ik al die kussens al een paar dagen náást m'n bed heb liggen. :') :')
Lig ook gewoon vrolijk met bijna vijf maanden op m'n buik. :? Flexibel kind heb ik.

Vandaag puinruimen, visite, wat werken en bbqen :Y) (die werd gisteren verstoord door een hoosbui.)

Fijne zondag allemaal! :*
pi_118524493
Uurtje extra hadden ze mogen houden.
pi_118524536
Helemaal mee eens Tico. ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 06:23:48 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118524650
Ja... geniet nog maar even van dat extra uurtje. Volgend jaar is dat extra uurtje helemaal niet handig meer..... :O
  zondag 28 oktober 2012 @ 06:29:14 #258
95408 Incantrix
pi_118524663
Oh god ja, dat extra uur, ik vond dat ook altijd zo briljant toen ik nog geen kind had dat dan op papier ineens een uur eerder aan je bed staat te rammelen..

Tevens: goedemorgen!

Beter laat dan nooit, ivm drukke dag gisteren: Twinkle, ontzettend gefeliciteerd *O* het hartje van je meisje is dus ok?

Sparkling, wat fijn!
3!
  zondag 28 oktober 2012 @ 06:30:20 #259
95408 Incantrix
pi_118524667
En Estrys, dikke kus voor jou! Wens je een dag die alles goedmaakt vandaag :*
3!
pi_118524725
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 06:30 schreef Incantrix het volgende:
En Estrys, dikke kus voor jou! Wens je een dag die alles goedmaakt vandaag :*
Dank je. We zijn in ieder geval op tijd begonnen ;) een nachtje slapen doet al veel goed.
  zondag 28 oktober 2012 @ 07:00:33 #261
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118524767
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 03:26 schreef Ticootje het volgende:
Uurtje extra hadden ze mogen houden.
+1
pi_118524905
Goedemorgen!

Uurtje extra? Oh. Goed dat ik dat hier nog even lees :D Anders stond ik een uur te vroeg bij t ziekenhuis :')
pi_118524906
Eh hoe laat is het nou? Doet mijn telefoon vanzelf mee?
Edit: Ah, aan het tijdstip van mijn post te zien wel :)
pi_118524926
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 07:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!

Uurtje extra? Oh. Goed dat ik dat hier nog even lees :D Anders stond ik een uur te vroeg bij t ziekenhuis :')
Hier nog eentje!!!
pi_118524932
*piep* bij de volgende toon is het 7:56 *piep*
Hier is de dag al 2 uur geleden begonnen. Gaaaaap
pi_118524944
Dank, toch fijn die bevestiging.
Ik geniet er nog maar even van dat ik heb uitgeslapen :)

Is er een adviesmoment om met zo'n kussen tussen je benen te gaan slapen eigenlijk?

Estrys hoe werd je wakker, beetje uit de sfeer kunnen komen?

Coco, wat ging je ook alweer doen, controle? :@
pi_118524951
Gaat het weer wat beter vandaag Estrys? Hoop in ieder geval dat je je wat fijner voelt :*

Mineola, ben ik tenminste niet de enige :+
pi_118524955
Suiker, ja, ze wilden voor de zekerheid toch nog even een ctg doen.
pi_118524988
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 07:59 schreef Suikertante het volgende:
Dank, toch fijn die bevestiging.
Ik geniet er nog maar even van dat ik heb uitgeslapen :)

Is er een adviesmoment om met zo'n kussen tussen je benen te gaan slapen eigenlijk?

Estrys hoe werd je wakker, beetje uit de sfeer kunnen komen?

Coco, wat ging je ook alweer doen, controle? :@
Ik slaap al een paar maanden met een kussen tussen mijn knieën. Vanaf het moment dat het fijner voelt is het moment :P

Ja, het gaat stukken beter vandaag. Dank jullie voor het medeleven :*
Gisteravond een lieve peuter die bij het naar bed brengen vraagt: wat vond jij het mooiste van vandaag mama? O+ En: welterusten lieve mama, en tegen mijn buik fluisterde hij: welterusten lief zusje. *;

Dat plaatst het allemaal weer een beetje in perspectief. Gisteravond lekker een filmpje gekeken. En vannacht lekker geslapen in een heerlijk schoon bed. Vandaag gaan we lekker naar buiten denk ik.
pi_118525066
Heerlijk Estrys, en van lieve broertjes en zusjes to be die tegen buiken praten word ik ineens een beetje emotioneel! O+
pi_118525382
Heb lang niet alles gelezen (jeetje wat wordt er veel en snel gepost :P)

Maar gefeliciteerd Twinkle!! *O*

En er zijn de afgelopen dagen veel babies geboren zie ik, ik sta nu op nr 9 al? :o *O*

Enne, Ik vind zwanger zijn ook geen hol aan. op mn bekken na 9en die rotverkoudheid) weinig kwalen hoor (hoewel ik soms niet kan lopen van de pijn en vandaag weer tot nu toe nergens last van :? ) maar vind het niks zo'n dikke buik en het gevoel alsof je op sommige dagen minstens 80 bent. pff
Buik heb ik vorige keer echt niet gemist hoor toen ie weg was.. (nouja weg... Bleef nog 10 kilo aan zitten :')) Heerlijk, had mn lijf weer terug. En een prachtkind naast me liggen. *; Veel leuker (en nog vermoeiender :P) dan een dikke buik.
pi_118527238
*O* Sparkling, 9 weken!!!
pi_118527676
Sparkling, 9 weken! *O* Wat een mijlpaal! :*

Dames die naar het ziekenhuis moeten; succes.

Ik begrijp dat dit de laatste keer was dat de wintertijd fijn was? :') Nooit bij nagedacht dat kinderen daar natuurlijk geen boodschap aan hebben.
pi_118527778
Duurt dat dan ook dagen voor ze eraan gewend zijn?

En succes Coco, alles is vast in orde!
pi_118527954
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Suikertante het volgende:
Duurt dat dan ook dagen voor ze eraan gewend zijn?

En succes Coco, alles is vast in orde!
Dat valt vaak wel mee. Zij hebben er ook minder last van, ze kunnen toch geen klok lezen :P het is alleen zo godvergeten vroeg voor ouders
pi_118528110
Mijn zoon heeft een gave, die sliep uit tot 8 uur wintertijd! Had m uiterlijk half 7 verwacht. :P Komt mooi uit, want vaders is pas om 1900 thuis dus kunnen we gewoon samen eten ^^. Ik was al om 6 uur wakker.. }:|

volgens mij zijn de kinders met een paar dagen gewend hoor. Zeker als het naar kdv ed moet, dan moeten ze toch meedraaien in de nieuwe tijd.
pi_118528226
Valt mee ;)
Maar sterkte vandaag moeders!
pi_118528732
Hier viel t wel mee. Sofie was 8.30 nieuwe tijd wakker. Heeft nog even gelezen in bed en daarna bij ons in bed bumba gekeken.

Het bed staat omhoog!! Heerlijk. Ik kan zonder pijn uit bed komen. Zo ontzettend fijn, hadden we veel eerder moeten doen.
*poef* nu is het weg
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:48:17 #279
95408 Incantrix
pi_118529170
Voor Stef's doen viel het ook mee, 6.10 wintertijd. Een uur later als normaal dus (maar hij had ook al twee nachten slecht geslapen, dus ik verwacht hem morgen wel rond vijven).

Ow, en ik was gisteren gewoon 31 weken zwanger. time fies..
3!
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:59:22 #280
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_118531876
Twinkle gefeliciteerd!

Hier viel het vanmorgen ook nog mee: het was 10 voor 6.... ik had eigenlijk eerder leven in de brouwerij verwacht aangezien de jongste al de hele week vroeg wakker is/was.
pi_118537230
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:59 schreef Fieder het volgende:
Sparkling, 9 weken! *O* Wat een mijlpaal! :*

Dames die naar het ziekenhuis moeten; succes.

Ik begrijp dat dit de laatste keer was dat de wintertijd fijn was? :') Nooit bij nagedacht dat kinderen daar natuurlijk geen boodschap aan hebben.
Hoeft niet persé.
Baby was om 5 uur wakker, maar die heeft niet echt vaste tijden. Maar wel bij mij geslapen tot half 10 zomertijd.
Peuter werd om half 9 zomertijd wakker ongeveer en heeft nog een uur gespeeld in zn bed.
Normaal wordt ie tussen 7 en half 9 ergens wakker.
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:27:02 #282
259886 pessie
pi_118538505
Bij ons begon de wintertijd pas om 9 uur. En toen had ik opeens mega veel tijd en kon ik nog even een appeltaart bakken en bloesjes strijken :P . Nathan was oude tijd 7.20 wakker, maar we zijn al sinds donderdag bezig zn ritme een beetje te verleggen.
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:29:52 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118538624
Hier was het 6 uur ipv 7 uur. Maar met een beetje rekken zaten we al snel weer in het normale ritme ^O^

Heb vandaag flink gewebshopt en een flinke bestelling geplaatst, onder andere voor de meiden O+ O+
pi_118541977
Wat is het lekker rustig hier vandaag O+

[niets te melden]
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:45:13 #285
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118542060
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is het lekker rustig hier vandaag O+

[niets te melden]
Dat :)
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:51:49 #286
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118542344
ja hooooooooi :W
ik heb ook niks te melden :)
W
Z
E
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:59:08 #287
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_118542659
:W
kooknie
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_118543605
Ik ben het stadium moe voorbij. Gaap.
  zondag 28 oktober 2012 @ 17:54:39 #289
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118543797
Ik word gek van de combi tepels & kou :X

En nieuwe verslaving er bij die ik geheel verwijt aan Papillion, warme choco met slagroom :9~
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:06:03 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118544157
:W

Ik heb al de hele dag last van mn buik, vermoed dat mn darmen nu echt on hold zijn gegaan ofzo :X
Gaan zitten of vooroverbuigen is echt pijnlijk ;(

Verder een heerlijk relaxed weekend bij mn moeder O+ Vanmiddag lekker gewandeld in het grensgebied tussen Twente en Duitsland, mooi hoor.
pi_118544423
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef Logician78 het volgende:
Ik word gek van de combi tepels & kou :X

En nieuwe verslaving er bij die ik geheel verwijt aan Papillion, warme choco met slagroom :9~
Hehe, sluit me bij je aan. Die combinatie bah, ik durf niet eens meer even simpel naar de schuur te lopen. En de verslaving is heel goed voor mijn stemming :D, maakt de dag opeens 'n stuk aangenamer.

LadyBlack, balen, hopelijk zijn het idd je darmen en trekt het ook gewoon snel weer weg.
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:21:11 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118544681
Choco met slagroom, mmmm :9

Ik had in Londen maar weer eens een cappuccino geprobeerd, omdat die van mn vrienden er zo lekker uitzagen, maar neehoor :') het smaakte niks.... dus heb de helft laten staan.

Zó vreemd!
pi_118544754
Hier ook buikpijn. Opstaan betekend sterretjes zien en dubbel klappen van de pijn :')
Voorheen vond ik een cappucino heerlijk, nu kan ik het niet eens ruiken.
Als ik een slokje neem dan spuug ik de hele dag :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:45:05 #294
259886 pessie
pi_118545761
Whaha, ik drink juist koffie als ik zwanger ben :P . Ik hou het bij 1 kop per dag dat wel.
pi_118546291
Choco met slagroom :o :9~
pi_118546350
Ophelia, voel je al iets? :*
The way you rock'n'roll
pi_118546357
Koffie brrrr, dat lustte ik nooit en nu nog steeds niet :r
Maar (warme) choco (met slagroom) daarentegen, dat smaakt me altijd wel goed en ik heb het de laatste weken dan ook al diverse malen op. Zeker met die kou nu, vind ik het ook heel verantwoord c_/
Mijn lievelings is wel zelfgemaakte, maar ik ben daar dan ook master in met mijn jarenlange chocolademelk ervaringen :D

Verder gaat het hier ook super goed! Gisteren een leuk feestje gehad, vanmorgen lekker uitgeslapen en vandaag ook op facebook gedeeld dat we een baby'tje krijgen. Allemaal lieve reacties enzo, dus heel leuk O+
pi_118546358
Wij gingen vandaag warme choco drinken, was punt 1 de choco niet warm, punt 2 de bediening rete traag, punt 3 m'n kinderen daardoor irritant en punt 4 stond er iemand z'n kat te verkrachten met een gitaar. Great success.
pi_118546404
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef Ticootje het volgende:
stond er iemand z'n kat te verkrachten met een gitaar
Eehm, pics? oO<
pi_118546424
quote:
12s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ophelia, voel je al iets? :*
Zin in warme choco :Y
pi_118546461
Dicht dan maar...