quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.
Hoewel vriend laatst opmerkte "maar jij vindt zwanger zijn helemaal niet bijzonder, het is toch bijzonder dat er een mensje in je groeit!" voelde ik me meteen weer een onmens.![]()
Maar ik ben -helaas- niet de kirrende zwangere. Ik vergeet het ook wel eens! En op andere momenten word ik er door kwaaltjes juist weer heel erg aan herinnerd -en verzoek dan vriendelijk of ie de boel een beetje heel wil laten.
Maar... ik ben ook degene die 's nachts over m'n buik aait op zoek naar schopjes en hem soms al moederlijk toespreekt. Vooralsnog denk ik dat we een hele gezonde band hebben. Mijn zoon en ik.
Zie! Toch echt wel overduidelijk zwanger!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh ik schoot er even van vol! Damn you zwangerschapshormonen!
Maar Thanks!
Precies! 'Ik wilde dit zo graag en nu geniet ik er niet (voldoende) van'. Voelde me schuldig tegenover de baby dat ik het zo vanzelfsprekend vond en dat het niet bijzonder voelde. Ook al aaide ik echt wel over m'n buik en praatte ik ertegen, mijn eigen leven stond eigenlijk altijd nog voorop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor
Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wildequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor
Ja daar gaat het ook om natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wilde
En er zijn nu al 15 weken voorbij dat ik nog niet genoten heb omdat ik nog niet het idee heb dat ik zwanger ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |