abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118493864
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Fieder het volgende:
Kan je dan die van mij ook even doen? :P
Wat schuift het?
pi_118494000
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef L0t.. het volgende:
Wat schuift het?
:D :{
pi_118494041
Van harte Twinkle! *O*
pi_118494099
Twinkle, ze is er! Gefeliciteerd!! *O*
E.
pi_118494194
Gulara, had geen idee dat je daar nog maar zo kort woont. Dacht dat je er al jaren woonde of zo. Kan me voorstellen dat je dan je familie en vrienden wel mist :*

Oh ja, jongetje, dat wist ik ergens wel. O+
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:28:21 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118494257
Twinkle gefeliciteerd!
pi_118494318
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef Gulara het volgende:

[..]

Lijkt me volkomen 'normaal'. Had dit balletje een tijd geleden ook al opgegooid, en voelde me ook haast schuldig. Gelukkig weet ik dat het nergens voor nodig is.
Hoewel vriend laatst opmerkte "maar jij vindt zwanger zijn helemaal niet bijzonder, het is toch bijzonder dat er een mensje in je groeit!" voelde ik me meteen weer een onmens. -O-
Maar ik ben -helaas- niet de kirrende zwangere. Ik vergeet het ook wel eens! En op andere momenten word ik er door kwaaltjes juist weer heel erg aan herinnerd -en verzoek dan vriendelijk of ie de boel een beetje heel wil laten.
Maar... ik ben ook degene die 's nachts over m'n buik aait op zoek naar schopjes en hem soms al moederlijk toespreekt. Vooralsnog denk ik dat we een hele gezonde band hebben. Mijn zoon en ik. O+
O+ Dat denk ik ook.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:41:24 #208
381212 Gulara
From the future
pi_118494620
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

O+ Dat denk ik ook.
Ooh ik schoot er even van vol! Damn you zwangerschapshormonen! :')

Maar Thanks! :*
pi_118494785
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:41 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ooh ik schoot er even van vol! Damn you zwangerschapshormonen! :')

Maar Thanks! :*
Zie! Toch echt wel overduidelijk zwanger! ;)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:50:57 #210
381212 Gulara
From the future
pi_118494895
Ik zat het lijstje in te OP door te kijken en omdat het kan een *O* voor Ophelia. Ik ben niet helemaal bijgelezen maar ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt als laatste oktobermama. :*
pi_118495393
Twink, gefeliciteerd! *O*

Terug van het ziekenhuis. Alles vooralsnog in orde. Conditie van de beeb was zelfs 'uitstekend' te noemen. Bloeddruk was goed. Wel nog in potje moeten plassen en morgen nog eens terug voor ctg, voor de zekerheid.

Beeb ligt nu met zijn rug aan de rechterkant, waardoor zijn voetjes waarschijnlijk meer in een dik(ker) stuk placenta trappen dan eerst. Dat kan verklaren waarom ik de bewegingen zelf een stuk minder voel.

Dus, yay, alles was ok voor nu :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:23:31 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118495859
Twinkle, gefeliciteerd!!! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_118496251
Twinkle gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoe is het met haar, ze had toch problemen met haar hartje?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:37:24 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_118496321
Twinkle, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Probeer te genieten van deze bijzondere tijd! O+
pi_118497404
Coco fijn hoor! :* *O*
pi_118497499
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie :')
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor O+
Precies! 'Ik wilde dit zo graag en nu geniet ik er niet (voldoende) van'. Voelde me schuldig tegenover de baby dat ik het zo vanzelfsprekend vond en dat het niet bijzonder voelde. Ook al aaide ik echt wel over m'n buik en praatte ik ertegen, mijn eigen leven stond eigenlijk altijd nog voorop.
En nu is de baby er en weet ik niet of ik moet huilen omdat ik geen mooie zwangere buik (waar ik eindelijk zo trots op was) meer heb of omdat ik, als ik nog wel die buik zou hebben, ik dat kleine jongetje niet had.

Hoezo labiel en net bevallen?! :D
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:13:09 #217
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_118497511
Twinkle en twinkle man gefeliviteerd met de geboorte van jullie meisje! *O*

Coco, fijn dat alles goed blijkt te zijn. :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_118497714
Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje! *O*
pi_118498194
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel 'blij' dat ik niet de enige ben in ieder geval. Voel me er soms bijna schuldig door. Hier heb ik nou jaren van gedroomd, nu is het zover en nu geniet ik er niet eens van potverdorie :')
Maargoed, je hebt nu wel heerlijk je baby, daar doen we het toch allemaal voor O+
Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wilde O+

En er zijn nu al 15 weken voorbij dat ik nog niet genoten heb omdat ik nog niet het idee heb dat ik zwanger ben :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118498513
Ik heb vandaag nog geen seconde genoten. Wat een k** dag. Voel me slecht, baal van mijn lijf en voel me in alles tekortschieten. Bah bah bah. Kan alleen maar heel hard huilen en na een knallende ruzie hier thuis komt er ook niemand mij gewoon even troosten en zeggen dat het niet geeft dat het even niet gaat.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118498763
*O* Gefeliciteerd met jullie dochter Twinkle! En hoe is het met haar hartje?

:* Estrys, misschien wilde je het niet per se van mij horen, maar natuurlijk geeft het niet dat het even niet gaat. Je mag het er ook gewoon uithuilen of je even verstoppen ofzo :*

L0t en Gulara en Mineola :*
pi_118498773
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij zijn 6 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik heb van de vorige zwangerschap geen seconde genoten. Maar ik geniet nu dubbel zo veel van de kleine. Jammer hoor dat de zwangerschap zo ruk was maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik heb wat ik wilde O+

En er zijn nu al 15 weken voorbij dat ik nog niet genoten heb omdat ik nog niet het idee heb dat ik zwanger ben :')
Ja daar gaat het ook om natuurlijk O+. Het is ook niet dat ik me er heel erg mee bezig houd hoor, maar als ik hier soms lees hoeveel sommigen er mee bezig zijn voel ik me maar een halve zwangere ofzo :'). Nouja komt wel goed, verder niks te klagen hoor.
pi_118499223
Coco wat fijn dat alles goed was O+

Ik heb ook helemaal niet genoten van het zwanger zijn. "Iedereen" zei ook dat ik mijn dikke buik wel zou gaan missen, maar ik heb dat gevoel echt nog niet gehad. Geniet super veel van L.uc nu dat wel. Maar zelfs toen hij op mijn buik lag, voelde ik me niet gelijk moeder. Dat gevoel heeft zelfs wel even moeten groeien. Al was ik natuurlijk wel dolblij, maar ik vond het allemaal heel onwerkelijk. Heb de hele avond wel naar hem zitten kijken, maar kon maar niet geloven dat hij nu "mijn" zoon was. En nu na een dikke week lijkt het al wel alsof hij er altijd is geweest en ik geniet echt elke dag van hem O+ En het is ook zo heerlijk om hem samen met mijn man te zien. Zo schattig. Ik knal soms bijna uit elkaar van geluk. ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118500514
Twinkle! Gefeliciteerd met je prachtige meisje! *O*
(en ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat, hopelijk alles goed?)

Skoap, wat klink je verliefd! O+
Ik ben nog steeds soms verbaasd hoe ontzettend leuk het is om mijn man met Lars samen te zien, wat ze ook doen. Had niet verwacht dat hij zó'n leuke vader zou zijn, maakt mij weer extra verliefd op beide mannen.
Verder geniet ik nu ook nog niet echt hoor.. voel me vooral moe, misselijk en zwaar belabberd. In 5 weken tijd ruim 5 kilo afvallen helpt natuurlijk ook al niet mee met de vermoeidheid, en af en toe heb ik het echt allemaal even helemaal gehad (gisterochtend bijvoorbeeld, jee, wat had ik een pesthumeur zeg... arme collega's) En dan vraag ik me wel eens af "Waarom wilde ik dit ook al weer zo graag?" Overigens was ik dit weekend uitgerekend geweest als ik die miskraam niet had gehad... dat zeurt natuurlijk ook wel een beetje in mijn achterhoofd mee...
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:58:19 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118500792
Twinkle gefeliciteerd met jullie meisje!!! :D :* *O* O+

Coco wat fijn dat alles goed is! :D

Skoap O+ En ken het gevoel!
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')