SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
HAHAHA DAT WAS IK, heb ik je toch goed in het ootje genomen.
Dan ben je in de zeik genomen. Politie doet dat nml niet. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, heel vaag, alleen hallo met de politie hier en daarna wat vaag allemaal.
Je meent het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ben je in de zeik genomen. Politie doet dat nml niet. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken.
Ik zat te scrollen met m'n neefje naast me, wist niet wat me overkwam toen ik Tatjana zagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)_versus_gravity.html
Eagle, laat bezoek dit eens zien
Als ik je vraag naar iets te kijken... Dan check je dit toch even!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zat te scrollen met m'n neefje naast me, wist niet wat me overkwam toen ik Tatjana zag
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Levolution het volgende:
Dude, buralar böyle, gewoon flamen en doen en daarna weer knuffelen omdat we met z'n allen Turkije missen. Moet kunnen.
Ja dat deed ik dus, toevallig kwam hij net naast me zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik je vraag naar iets te kijken... Dan check je dit toch even!
Mijn familie heeft andere zorgen, lijkt mij stug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het was jouw familie waardoor ik lastig werd gevallen.
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie heeft andere zorgen, lijkt mij stug.
Tikje? Je trapt der in elkaar, of ik jullie beiden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke. Nu snap ik je
Zal haar even een tik geven, als abla zijnde.
Nee.. Ik geef een corrigerende abla tik, maar heb het niet op geweld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tikje? Je trapt der in elkaar, of ik jullie beiden.
Van jouw stroming mag je ook geen tikjes gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ik geef een corrigerende abla tik, maar heb het niet op geweld.
Je weet dat ik mijn stroming niet vertegenwoordig. So I don't care.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van jouw stroming mag je ook geen tikjes geven
De wandaden niet, maar de idealen en principes omarm je toch wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn stroming niet vertegenwoordig. So I don't care.
Geen zin in geloof nu.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De wandaden niet, maar de idealen en principes omarm je toch wel?
Heb je in een zandbak gespeeld vandaag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat tsss. Als ik er geen zin in heb, heb ik er geen zin in.
Want?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je in een zandbak gespeeld vandaag?
Dat jij last heb van bepaalde rare bijwerkingen, wil niet zeggen dat ik dat ook zal ondervinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Triggershot het volgende:
Hmm sorry, ik dacht de bijwerkingen van een speeluurtje in een zandbak te constateren, my bad.
Nu constateer ik het weer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat jij last heb van bepaalde rare bijwerkingen, wil niet zeggen dat ik dat ook zal ondervinden.
Zeg dat maar tegen je vriendin, zij heeft zand.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Ufff, mensen jullie beginnen vervelend te worden.
Börte doe jij even een DNA discussie er in gooien ?
Laat mij eens even aanpassen aan het niveau van TS. Was even heerlijk om nietszeggend te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Ufff, mensen jullie beginnen vervelend te worden.
Börte doe jij even een DNA discussie er in gooien ?
Alles is geregeld en de deelnemers hebben inmiddels een berichtje ontvangen. Gezien jij niet komt, gaat het je verder niets aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
HALLO, HIER IS DE POLITIE!!!
Hebben jullie nog steeds niets kunnen regelen?
Kardesim, ik heb heel de dag gewerkt. Ik ga datumprikker nu invullen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Alles is geregeld en de deelnemers hebben inmiddels een berichtje ontvangen. Gezien jij niet komt, gaat het je verder niets aan.
Gelcenmi,gelcenmiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kardesim, ik heb heel de dag gewerkt. Ik ga datumprikker nu invullen.
Dat heb ik wel eens met de brandweer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, heel vaag, alleen hallo met de politie hier en daarna wat vaag allemaal.
Jij was het he?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met de brandweer.
De misschien post mochten hier niet he, X?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ingevuld. Gelmeye çaliscam.
Duuh, sekerci babamquote:
http://www.resellerrating(...)y_Ltd_bookdepositoryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met http://www.bookdepository.co.uk ?
Allemaal nieuwe boeken en super goedkoop, te mooi om waar te zijn denk je dan al rap...
In Nederland houdt de overheid boekenprijzen kunstmatig hoog met een vaste boekenprijs (om schrijvers te beschermen). In het buitenland leidt vrije concurrentie + veel aanbieders tot lagere prijzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met http://www.bookdepository.co.uk ?
Allemaal nieuwe boeken en super goedkoop, te mooi om waar te zijn denk je dan al rap...
Misschien was het bedoeld voor de buren ofzo en heeft iemand zich daarin vergist? Misschien even langsgaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
Eh.. Ik krijg net een heel bos sleutels door mijn brievenbus gedouwd. Ik weet nie van wie het is, eigenlijk. Wat zal ik er mee doen dan?
Hmm, je hebt gelijk. Doe ik morgen dan maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien was het bedoeld voor de buren ofzo en heeft iemand zich daarin vergist? Misschien even langsgaan?
Een aantal boeken!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
In Nederland houdt de overheid boekenprijzen kunstmatig hoog met een vaste boekenprijs (om schrijvers te beschermen). In het buitenland leidt vrije concurrentie + veel aanbieders tot lagere prijzen.
Welk(e) boek(en) wil je kopen?
Ja ik doelde eigenlijk op mensen die middels de post in NL ook echt iets ontvangen hadden, vertrouw Turken nou eenmaal meer dan mensen die leven op een dieet van kaas en broodquote:
In het dagelijkse leven noemen ze me google nerd. Give me a minute.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik doelde eigenlijk op mensen die middels de post in NL ook echt iets ontvangen hadden, vertrouw Turken nou eenmaal meer dan mensen die leven op een dieet van kaas en brood![]()
Bijna iedereen behalve trigger, levo, wammes en xaban.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wie gaat er allemaal naar die meet dan?
http://ezzulia.nl/forum/viewtopic.php?f=79&t=7868quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik doelde eigenlijk op mensen die middels de post in NL ook echt iets ontvangen hadden, vertrouw Turken nou eenmaal meer dan mensen die leven op een dieet van kaas en brood![]()
Hmmmm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijna iedereen behalve trigger, levo, wammes en xaban.
google nerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://ezzulia.nl/forum/viewtopic.php?f=79&t=7868
Zoiets?
Ik lig uitgeteld op mijn hotelkamer, omgeven door tassenquote:
Science-fiction, politiek en Afrikaanse kunst is een aparte combinatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een aantal boeken!
Blue Mars
http://www.bookdepository(...)binson/9780553573350
Green Mars
http://www.bookdepository(...)binson/9780553572391
Heb het eerste deel Red Mars bijna uit en kan haast niet wachten op de rest van de trilogy
Ook volgen er nog een boek over een door mij bewonderde politicus, Ross Perot en een aantal kunstboeken over Afrikaanse kunst
Waar ben je allemaal geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik lig uitgeteld op mijn hotelkamer, omgeven door tassensuperwarm
Ja, ik ben in alle opzichten een uniek mens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Science-fiction, politiek en Afrikaanse kunst is een aparte combinatie.
Vaticaanstad, Colloseum, die grote fontein, winkelstraten.quote:
Zijn gewoon Turken hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijden Somaliërs collectief aan doofheid ofzo? Niet normaal hoe die met elkaar communiceren (en waar iedereen van mee mag genieten).
Komt misschien door de Qat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijden Somaliërs collectief aan doofheid ofzo? Niet normaal hoe die met elkaar communiceren (en waar iedereen van mee mag genieten).
lol dat wist ik niet eens is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen is het Bayram. Wat gaan jullie allemaal doen?
Werken..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Zit in grunn, 1e bayram zonder familiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Aaah....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in grunn, 1e bayram zonder familie
Niet als het op een doordeweekse dag is. Maar kom jij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, kom je naar de meet? Ik heb 'm voor je naar Utrecht laten verplaatsen.
Heb ik de laatste jaren sowieso minder. Helaas. Vroeger was het veel leuker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, daarom echt geen bayram gevoel.
Geef ik je gelijk in....... Vroeger was 't zo leuk. Misschien, omdat we toen geld kregen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik de laatste jaren sowieso minder. Helaas. Vroeger was het veel leuker.
Ik ben het wel van plan, ja. Maar als het Amsterdam wordt, weet ik het nog niet zo zeker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet als het op een doordeweekse dag is. Maar kom jij?
Hmm, veel plezier jullie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben het wel van plan, ja. Maar als het Amsterdam wordt, weet ik het nog niet zo zeker.
Waarom komen trigger en wammes niet dan? Ik ben gewoon een rasautist maar wat is hun excuus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijna iedereen behalve trigger, levo, wammes en xaban.
Trigger is daar te anoniem voor en WammesWaggel is gewoon een spion.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom komen trigger en wammes niet dan? Ik ben gewoon een rasautist maar wat is hun excuus?
Omdat ze in het echt niet zo stoer zijn zoals ze nu achter hun pc zijn. Denk daarom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom komen trigger en wammes niet dan? Ik ben gewoon een rasautist maar wat is hun excuus?
Awquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in grunn, 1e bayram zonder familie
Wammes doet nooit stoer, geen woord over hem.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat ze in het echt niet zo stoer zijn zoals ze nu achter hun pc zijn. Denk daarom.
Je zult het wel merken morgen, dan mis je het wel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Aw. Ook mijn eerste bayram zonder familie, zucht. Morgen de hele dag leren.
Ik geef je mama groot gelijk. Weet je wat een pleuris werk dat is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mama heeft geeneens baklava gemaakt dit jaar.
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Je zult het wel merken morgen, dan mis je het wel!
Echt he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je mama groot gelijk. Weet je wat een pleuris werk dat is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tabi Guzelim op tijdens het trainen en dan deze move makende:
[ afbeelding ]![]()
Ik liet hem zonet ook horen aan m'n ma en die is nu ook verslaafd.
Wat lief van jou..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.
Ik vertrouw dat niet helemaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, stelletje alcoholisten...
Deze gasten hebben slaag gekrregen van hun vrouwen.. Durf ik te weddenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te leuk dit!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
looolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar zij jou wel voor hun kleinzoon.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar zij jou wel voor hun kleinzoon.
Niet eens bij nagedachtquote:
''Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiy.''quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam gisteren op face een foto tegen van deze aap alleen dan met de tekst 'Andan Oktarin showuna konuk olmaya gidiyorum'. Ik moest zo hard lachen. Maar ik kan hem niet meer vinden jammer genoeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiy.''
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiy.''
Nooit bekend volgens mij, maar dat zal niemand verbazen toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Adnan Oktar die doet het toch gewoon met die "dames"?
Ze zijn er wel het typetjes voor jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit bekend volgens mij, maar dat zal niemand verbazen toch?
Ik had gelezen van wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit bekend volgens mij, maar dat zal niemand verbazen toch?
Mja, smaak he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn er wel het typetjes voor ja
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn er wel het typetjes voor ja
Niet uit zijn mond nee, wat ik had gelezen was gewoon een artikel over hem en die dingen waren gebaseerd op wat 'ex-sekteleden' vertelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar via via, niet uit zijn mond toch?
Ben ik ook tegengekomen idd, en geloof het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet uit zijn mond nee, wat ik had gelezen was gewoon een artikel over hem en die dingen waren gebaseerd op wat 'ex-sekteleden' vertelden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man is overduidelijk geil, göz koyuyor, en die dames overduidelijk gewillig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben ik ook tegengekomen idd, en geloof het wel.
Iftira? zoals Levo al zei, ex-leden zijn er zelf mee naar buiten gekomen schat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
Kijk hun dan eens vies praten.. Hoezo zouden die chicks seks met die mannen hebben? Omdat ze gewillig lijken en hij overduidelijk zin heeft?
Wat jullie doen is iftira. Schaam jullie, vooral jij TS.
WTF, weet je wel over wie we het hier hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
Kijk hun dan eens vies praten.. Hoezo zouden die chicks seks met die mannen hebben? Omdat ze gewillig lijken en hij overduidelijk zin heeft?
Wat jullie doen is iftira. Schaam jullie, vooral jij TS.
Alleen als er interessante nieuwsbalkjes langskomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens ook een talkshow geregeld voor op A9. Ik reken er op dat jullie kijken.
Precies, niks mis mee met mooi, sexy gekleed zijn, maar constant wederzijds geilen voor de camera, doet je toch afvragen wat er gebeurt achter de camera.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
WTF, weet je wel over wie we het hier hebben?
Deze verhalen komen nota bene van die mensen zelf (tenminste die uit de sekte gestapt zijn). Plus je mag toch wel een voorgevoel hebben (die in dit geval bevestigd wordt)?
Ik snap dat je het vrouwelijke geslacht probeert te beschermen tegen iftira op basis van uiterlijk, maar kom op, dit is naïef.
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen als er interessante nieuwsbalkjes langskomen.
Ja en dat rechtvaardigt zoiets? Ex-leden kunnen zoveel zeggen. Zolang er geen bewijs is, kan men hier niet over oordelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iftira? zoals Levo al zei, ex-leden zijn er zelf mee naar buiten gekomen schat.
Ja, ik weet over wie jullie het hebben, anders reageer ik toch nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
WTF, weet je wel over wie we het hier hebben?
Deze verhalen komen nota bene van die mensen zelf (tenminste die uit de sekte gestapt zijn). Plus je mag toch wel een voorgevoel hebben (die in dit geval bevestigd wordt)?
Ik snap dat je het vrouwelijke geslacht probeert te beschermen tegen iftira op basis van uiterlijk, maar kom op, dit is naïef.
Waarom is het verkeerd? Jij was toch zo'n vrijdenker? In hun ogen is seks met de boss om hogerop te komen niet slecht, dus waarom is het slecht als we ze daarvan verdenken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja en dat rechtvaardigt zoiets? Ex-leden kunnen zoveel zeggen. Zolang er geen bewijs is, kan men hier niet over oordelen.
[..]
Ja, ik weet over wie jullie het hebben, anders reageer ik toch niet
Er wordt zoveel gezegd over anderen. Zolang er geen bewijs is, is dit aannemen voor waarheid in mijn ogen verkeerd.
Moge Allah het behoeden en je het niet overkomen, maar veel succes bewijzen dat je verkracht bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja en dat rechtvaardigt zoiets? Ex-leden kunnen zoveel zeggen. Zolang er geen bewijs is, kan men hier niet over oordelen.
[..]
Ja, ik weet over wie jullie het hebben, anders reageer ik toch niet
Er wordt zoveel gezegd over anderen. Zolang er geen bewijs is, is dit aannemen voor waarheid in mijn ogen verkeerd.
En ik neem het zeker niet op voor deze dames.. Vind ze walgelijk
Minimaal 5 mannelijke getuigen toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moge Allah het behoeden en je het niet overkomen, maar veel succes bewijzen dat je verkracht bent.
Ik ben idd een vrijdenker. Over het praten over seks, ja. Met jan en alleman het bed delen staat niet in mijn boek. Heb normen & waarden meegekregen van huis.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom is het verkeerd? Jij was toch zo'n vrijdenker? In hun ogen is seks met de boss om hogerop te komen niet slecht, dus waarom is het slecht als we ze daarvan verdenken?
Tovbe.... Wat een walgelijke vergelijking Ts..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moge Allah het behoeden en je het niet overkomen, maar veel succes bewijzen dat je verkracht bent.
4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Minimaal 5 mannelijke getuigen toch?
Jammer dan, mensen dragen gewoon een bepaald boodschap uit naar buiten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben idd een vrijdenker. Over het praten over seks, ja. Met jan en alleman het bed delen staat niet in mijn boek. Heb normen & waarden meegekregen van huis.
Het is slecht om ze daarvan te verdenken, omdat er geen bewijzen voor zijn.
[..]
Dat stel jij ja, wat als de verkrachter zegt dat het gewoon ruwe seks / sm was en het meisje er net zo veel van genoot? Bewijs maar dat het verkrachting was, je wilt diegene gewoon terug pakken omdat hij je heeft bedrogen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
Tovbe.... Wat een walgelijke vergelijking Ts..
Als je verkracht bent, heb je bewijs. Een vrouw dat niet willend sexuele handelingen ondergaat, zal van onderen beschadigd zijn. Daar zie je het al aan. Waarom denk je dat verkrachte vrouwen onderzocht worden? Maar dit is appels met peren enzo.
Zelf heb ik nooit zulke dingen over Alevieten gehoord. Alevieten dragen ook niet zo'n seksuele boodschap uit, dus zulke opmerkingen zijn dan haat-gebaseerd en niet waarneming-gebaseerd. Zal wel verrot volk zijn waarvan je het hebt gehoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn dezelfde roddels die verhaal doen over Alevieten. Daarom dat ik nu kom zeuren.
Vies vind ik dit gewoon.
Moet ik jou nu gaan uitleggen hoe de vagina in elkaar zit?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat stel jij ja, wat als de verkrachter zegt dat het gewoon ruwe seks / sm was en het meisje er net zo veel van genoot? Bewijs maar dat het verkrachting was, je wilt diegene gewoon terug pakken omdat hij je heeft bedrogen.
Nee, geen appels met peren, want die meiden zeggen juist dat ze misbruikt zijn. Hoezo ineens anders.
Dan ben jij een van de weinigen die deze verhalen niet heeft gehoordquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelf heb ik nooit zulke dingen over Alevieten gehoord. Alevieten dragen ook niet zo'n seksuele boodschap uit, dus zulke opmerkingen zijn dan haat-gebaseerd en niet waarneming-gebaseerd. Zal wel verrot volk zijn waarvan je het hebt gehoord.
Nee dankje, dat hoeft ook niet. Maar schade onderin implicieert niet perse verkrachting, dat weetje zelf ook, het een en ander kan ook bij wedergezindseks uit de hand lopen, maar als een meisje zegt dat ze verkracht is geef ik haar de voordeel van de twijfel, op z'n minst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik jou nu gaan uitleggen hoe de vagina in elkaar zit?Nee, toch.. Ik zeg niet dat het niet zo kan zijn. Het kan, maar zodra ik geen bewijs zie, ga ik niet zeggen, ja het is daadwerkelijk zo.
Oh? Ik kreeg vroeger vaak leuke vragen... Jullie Alevieten douchen niet na seks, he? Jullie zijn geen moslims, he? Cem evinde hebben jullie seks met elkaar he? etc etc etc. Mijn aangetrouwde nichtje in een soenniet en damn, wat heeft zij commentaar gekregen, omdat ze met een Aleviet is getrouwd (donek, ongelovige etc,)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
Seks met je vader, wat? Zo iets hoor ik voor het eerst.
Zou kunnen. Maar dat het bij haar is gebeurd, betekent niet dat al deze vrouwen onder hem gaan liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dankje, dat hoeft ook niet. Maar schade onderin implicieert niet perse verkrachting, dat weetje zelf ook, het een en ander kan ook bij wedergezindseks uit de hand lopen, maar als een meisje zegt dat ze verkracht is geef ik haar de voordeel van de twijfel, op z'n minst.
Maakt dat wat uit? Beiden geef ik voordeel van de twijfel, als een meisje zegt verkracht te zijn haar, als een meisje zegt niet verkracht / geen seks gehad te hebben met hem, ook. In beide gevallen is het onmogelijk om het integendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]F
Zou kunnen. Maar dat het bij haar is gebeurd, betekent niet dat al deze vrouwen onder hem gaan liggen.
Ja, want op basis van de ervaringen van enkele personen, zou je niet kunnen oordelen over een heel gemeenschapquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Beiden geef ik voordeel van de twijfel, als een meisje zegt verkracht te zijn haar, als een meisje zegt niet verkracht / geen seks gehad te hebben met hem, ook. In beide gevallen is het onmogelijk om het integendeel te bewijzen.
We kunnen niet eens aan de users hier bewijzen dat wij wel of geen seks hebben gehad.
Een heel gemeenschap, we hebben het hier over een vrij dubbieuze man omringt met soortgelijke vrouwen, al stellen zij een heel gemeenschap voor, wat me sterk lijkt, ieder individueel claim is voor mij al voldoende om een beeld van hem te vormen, gekoppeld met hoe hij zich jegens hen uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want op basis van de ervaringen van enkele personen, zou je niet kunnen oordelen over een heel gemeenschap
Zulke dingen hoor ik voor het eerstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
Oh? Ik kreeg vroeger vaak leuke vragen... Jullie Alevieten douchen niet na seks, he? Jullie zijn geen moslims, he? Cem evinde hebben jullie seks met elkaar he? etc etc etc. Mijn aangetrouwde nichtje in een soenniet en damn, wat heeft zij commentaar gekregen, omdat ze met een Aleviet is getrouwd (donek, ongelovige etc,)
Goed. We komen er niet uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een heel gemeenschap, we hebben het hier over een vrij dubbieuze man omringt met soortgelijke vrouwen, al stellen zij een heel gemeenschap voor, wat me sterk lijkt, ieder individueel claim is voor mij al voldoende om een beeld van hem te vormen, gekoppeld met hoe hij zich jegens hen uit.
Da's ook het beste.. Dat gezeik om continu maar over geloof te praten. Mijn beste vriendinnen zijn allen soenniet. En MHPli. Terwijl ik zo Links als wat ben. I don't care wat zij zijn of aanhangen, zolang het hart maar zuiver is. Nu ik erover nadenk.. Heb geen enkele Alevietische vriendinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor ik voor het eerst, het enige wat mij een beetje bekend staat is dat de alevieten eerder aan seks doen (in huidige maatschappij is dat denk ook zo bij andere 'moslims'
). Voor de rest weet ik niet zo veel over alevieten, behalve dat ze niet naar de moskee gaan. Eén van mijn beste vrienden, dan wel niet beste vriend is ook een aleviet maar wij hebben het dan ook nooit over geloof enzo
Tot daar zou ik prima met jou door een deur kunnen gaan, maar vervolgens zeggen dat het mogelijk iftira is en ik mij moest schamen, omdat er 'geen bewijs' is, vind ik echt bizar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed. We komen er niet uit.Ik wilde alleen kenbaar maken, dat het mij niet juist lijkt, een mening te vormen over alle vrouwen. Dat enkelen seks zouden hebben gehad met die man, zou kunnen.
Je moet eens luisteren naar de tekst..quote:
Neuh. Bo$ver.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot daar zou ik prima met jou door een deur kunnen gaan, maar vervolgens zeggen dat het mogelijk iftira is en ik mij moest schamen, omdat er 'geen bewijs' is, vind ik echt bizar.
Goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet eens luisteren naar de tekst..Zulke deyisler vertellen een heel verhaal.
[..]
Neuh. Bo$ver.
Ik probeer het op rationaliteit te voeren, niet religieuze dogma's, maar goed, ik was zeker niet persoonlijk jou aan het aanvallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Anders wordt het zo'n PH + TS discussie. Laten we het leuk houden.
Nothing but love toch, richting mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik probeer het op rationaliteit te voeren, niet religieuze dogma's, maar goed, ik was zeker niet persoonlijk jou aan het aanvallen.
Nog NOOIT gehoord, serieus. Maarja, ik ga ook niet met veel Turken om, laat staan roddelturken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen die deze verhalen niet heeft gehoordIk kreeg vaak de vraag of ik inderdaad seks met mijn vader had. Daarom dat ik mij nu erger. Je kunt niet zomaar uitgaan van iets.
Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nothing but love toch, richting mij
Man man manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
Heb zo een zin gekregen om in koy te zitten nu..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
Heb zo een zin gekregen om in koy te zitten nu..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dude, buralar böyle, gewoon flamen en doen en daarna weer knuffelen omdat we met z'n allen Turkije missen. Moet kunnen.
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van Soennietenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog NOOIT gehoord, serieus. Maarja, ik ga ook niet met veel Turken om, laat staan roddelturken.
Enige wat ik wel eens meekreeg over Alevieten was dat ze goed studeerden enzo. Mijn familie is soennitisch maar heb alleen maar positieve dingen over Alevieten gehoord. Ja, alleen hun geloof verschilt een beetje. Big deal.
Overigens hoeft een vagina niet beschadigd te raken bij een verkrachting toch? Niet als het slachtoffer gedrogeerd is enzo.
quote:
's nachts lekker naar sterren kunnen kijken en de melkweg met het blote oog kunnen zien. Helemaal stil kunnen genieten. Frisse lucht!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Man man man
Weg van de alledaagse sleur. Koeienbellen in plaats van het ruis van het verkeer. Maneschijn in plaats van straatlampen.
Moet dit...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Man man man
Weg van de alledaagse sleur. Koeienbellen in plaats van het ruis van het verkeer. Maneschijn in plaats van straatlampen.
Sommige drugs verhogen de zin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van SoennietenMoet eerlijk zijn, ook Alevieten maken veel onderscheid.
Wb vagina: Een vagina bereidt zich voor op seks, door vochtig te worden.. Zonder vocht kan men geen seks hebben, is onmogelijk.
Ja.. Crystal Methquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige drugs verhogen de zin.
GHBquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van SoennietenMoet eerlijk zijn, ook Alevieten maken veel onderscheid.
Wb vagina: Een vagina bereidt zich voor op seks, door vochtig te worden.. Zonder vocht kan men geen seks hebben, is onmogelijk.
In köy heb ik gewoon genoeg aan een paar uurtjes slaap. De lucht is daar zo schoon en fris dat je niet meer nodig hebt. En de volgende ochtend lekker ontbijten met een kom tarhana çorbasi (met grote stukken köy ekmegi erin), uiteraard met z'n allen rondom zo'n laag köy-tafeltje (waarvan ik even niet op de naam kan komen).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
's nachts lekker naar sterren kunnen kijken en de melkweg met het blote oog kunnen zien. Helemaal stil kunnen genieten. Frisse lucht!
Ik denk veel, hoor. Ik denk dat als een man jou aanvalt, je oerinstinct van overleven naar boven komt en je de man zijn gang laat gaan. Tegenstribbelen etc heeft ook een averechts effect. Het gaat verkrachters nml vaak om de macht. Vaak moet je banger zijn voor bekenden, dan voor onbekenden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef Levolution het volgende:
Daarom. Ben wel benieuwd hoeveel % van de verkrachtingen niet-gedrogeerd is. Een 'nuchtere' verkrachting lijkt me namelijk behoorlijk moeilijk. Ook al is de man sterker. Tenzij de vrouw toegeeft uit angst ofzo, omdat hij slaat.
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk veel, hoor. Ik denk dat als een man jou aanvalt, je oerinstinct van overleven naar boven komt en je de man zijn gang laat gaan. Tegenstribbelen etc heeft ook een averechts effect. Het gaat verkrachters nml vaak om de macht. Vaak moet je banger zijn voor bekenden, dan voor onbekenden.
Wat moet jij met dit soort info?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.
In zo'n situatie hoeft de vagina dus niet beschadigd te raken. Denk ik.
Eerlijk, ik durf hier geen antwoord op te geven... Ik weet wel, dat er vrouwen zijn, die klaarkomen tijdens een verkrachting (ongewild tabi) en zich daar zo schuldig om voelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.
In zo'n situatie hoeft de vagina dus niet beschadigd te raken. Denk ik.
Heb opeens niet zo'n zin meer om naar de meet te gaan...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet jij met dit soort info?
Precies, dat dus. Had ik ook ergens gelezen. De vagina werkt waarschijnlijk vaak wel mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk, ik durf hier geen antwoord op te geven... Ik weet wel, dat er vrouwen zijn, die klaarkomen tijdens een verkrachting (ongewild tabi) en zich daar zo schuldig om voelen.
Je overtreft mijn zieke reactie wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb opeens niet zo'n zin meer om naar de meet te gaan...
truequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Verkrachting is een laffe daad, waarom creëren jullie een omgeving om te gaan grappen lan.
Precies..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Verkrachting is een laffe daad, waarom creëren jullie een omgeving om te gaan grappen lan.
Wat ik dus apart vind.. Ik kan me dit niet voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, dat dus. Had ik ook ergens gelezen. De vagina werkt waarschijnlijk vaak wel mee.
/care garpjes zijn garpjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Soo.. That's a come back..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na de meet denk je daar vast wel anders over.
Jij komt niet eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na de meet denk je daar vast wel anders over.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça komt ook?! Mooi, neem ik mijn terlik mee.
Zigeuner.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Maakt mij best vrolijk zo een liedje..
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die heb je nog tegoed van al je bijdehante opmerkingen.
quote:
Yann Tierssen is overrated.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
[..].
Yann Tierssen.
Ik neem oklava mee naar de meet dan.
Ik ga je een linkje sturen, als je het kent, waardeert, of nog steeds leuk vind, ga ik je eeeeuh, bespringen, goed?quote:
Ben benieuwd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga je een linkje sturen, als je het kent, waardeert, of nog steeds leuk vind, ga ik je eeeeuh, bespringen, goed?
You made me smile...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua leeftijd moet je wel goed zitten denk ik.
nofi
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You made me smile...
Voel emoties bij muziek en dan haal ik herinneringen op..![]()
Leuk!
Ismail YK is juist underrated.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, niet iedereen kan zich evenaren met Ismail YK.
Was 12 toen dit in was.. Stuur maar!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Ooooh baby, how bizarre!
Ik heb er nog een, die ken je (ook) 100% en je vind hem leuk, zeker weten!
Check mij ambi versieren
Welk jaar was dit dan, ergens begin 90, maar weet niet precies?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was 12 toen dit in was.. Stuur maar!
Ook vrolijk...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Maakt mij best vrolijk zo een liedje..
Hmmm... Ergens in 1998 geloof ik...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk jaar was dit dan, ergens begin 90, maar weet niet precies?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Ergens in 1998 geloof ik...![]()
Deze vond ik geweldig toen. Je laat me glimlachen for sure! Meer?..
Yes, eentje die ik ken.quote:
quote:
Tho, it brings back memoriesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Afschuwelijk!!! Maar deze heb ik wel gezongen met muziekles... Horror was dat. Met een microfoon voor 25 klasgenoten
Kreeg een 6.5.
Ik blijf erbij... Vroeger was alles mooier. Maar toen was ik nog onschuldig, ondandir.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:29 schreef Levolution het volgende:
Was een keer een topic in KLB gekaapt, werden alleen maar foute jaren 90 nummers gepost. Mooi was dat.
Foute nummers van vroeger.
Foute nummers van nu.
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was.
Ik word oud.
Hoofd van die hobbit maakt het wel wat minder..quote:
Dank je welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tho, it brings back memories
Ik weet nog dat wij met vier jongens 'If You Wanna Be My Lover' van de Spice Girls hadden gezongen. Ja, dat was genant. ''Zigazig, ah...''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Afschuwelijk!!! Maar deze heb ik wel gezongen met muziekles... Horror was dat. Met een microfoon voor 25 klasgenoten
Kreeg een 6.5.
Jij googlet zeker op 1997 ofzo?quote:
ZOCHT HELETIJD GIGIDAUGSTINO, kwam er maar niet op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:
Van toen ik klein wasJaar of 15/16.
Hoe oud ben jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik heb een sterk geheugen
OUdjes moet je respecten.. Ze weten veel..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
ZOCHT HELETIJD GIGIDAUGSTINO, kwam er maar niet op.
25quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe oud ben jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....
Vaagjes, heb je wat meer details?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:
Je had ook zo een vet bekende liedje zag je een flat en dan alleen de balkon/raamkant steeds zeg maar, weet iemand welk liedje dat is?
hey.. Mijn favo.....quote:
Engels gewoon?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaagjes, heb je wat meer details?
Iste ik weet alleen dat nog, balkon en dan met die raamplanten. Was best kleurige liedje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaagjes, heb je wat meer details?
Eikel...quote:
Bazennummer.quote:
Jaaaaaa, ik heb der nog een cd vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eikel...
Ken je deze? Was toen wel nog echt kind.
Hahaha.. Hij was 2 nummers in. Daarna nooit van gehoord nog.quote:
Hoe flik je dat? Ik was 9 ofzo toen zij er waren, als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik heb der nog een cd van
Die wordt tijdens uitgaan nog altijd gedraaidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahaha.. Hij was 2 nummers in. Daarna nooit van gehoord nog.
Deze kennen jullie toch wel?
Weet je hoe ik dan uit mijn plaat gaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Die wordt tijdens uitgaan nog altijd gedraaid
Mijn tante werkte toen voor de Rabo Top 40, samenstelling.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe flik je dat? Ik was 9 ofzo toen zij er waren, als ik het me goed herinner
Zomer 2000, jij bent nog jong manquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:
Ik was uberfan van ze!! Kreeg toen bij de McDonalds hun CD bij een menuuuu!quote:
zal ik je laten huilen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was uberfan van ze!! Kreeg toen bij de McDonalds hun CD bij een menuuuu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |