Dan rij je naar die honden toe.... En vraag je om info?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
Gisteren heeft de politie om half 5 s'ochtends contact met me opgenomen, maar niet laten weten waarom en inmiddels reageren ze ook niet meer.
Geloof me, als ik wist waar ze zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan rij je naar die honden toe.... En vraag je om info?
Waar al die honden zijn, politiebureau?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, als ik wist waar ze zijn.
Was geen landelijk nummer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar al die honden zijn, politiebureau?
Doe es niet zo vaag.quote:
Ik wil eerst verhalen, daarna pas ga ik aangifte doen bij de politie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe es niet zo vaag.
Als je contact wilt opnemen met de politie, bel je of dat nummer terug, ze bellen toch niet prive. Of je rijdt nu naar een politiebureau toe en dan kun je de situatie uitleggen. Als ze in een hulpvaardig bui zijn, willen ze je vast wel begeleiden.
Doe je dingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil eerst verhalen, daarna pas ga ik aangifte doen bij de politie.
Ik heb dan ook geen twitter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik merk het, want kan je niet volgen
HAHAHA DAT WAS IK, heb ik je toch goed in het ootje genomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
Gisteren heeft de politie om half 5 s'ochtends contact met me opgenomen, maar niet laten weten waarom en inmiddels reageren ze ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |