abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118398044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Niet uit zijn mond nee, wat ik had gelezen was gewoon een artikel over hem en die dingen waren gebaseerd op wat 'ex-sekteleden' vertelden.
Ben ik ook tegengekomen idd, en geloof het wel.
pi_118398053
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:12:46 #153
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398093
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben ik ook tegengekomen idd, en geloof het wel.
Die man is overduidelijk geil, göz koyuyor, en die dames overduidelijk gewillig.
Ligt inderdaad behoorlijk voor de hand.
This isn't even my final form.
pi_118398119
Ik ga van het weekend eens een aflevering van zijn programma kijken op youtube. Is volgens mij best informatief en zet mensen aan tot denken.
pi_118398150
Kijk hun dan eens vies praten.. Hoezo zouden die chicks seks met die mannen hebben? Omdat ze gewillig lijken en hij overduidelijk zin heeft?

Wat jullie doen is iftira. Schaam jullie, vooral jij TS. :)
pi_118398205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
Kijk hun dan eens vies praten.. Hoezo zouden die chicks seks met die mannen hebben? Omdat ze gewillig lijken en hij overduidelijk zin heeft?

Iftira? zoals Levo al zei, ex-leden zijn er zelf mee naar buiten gekomen schat.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:15:34 #157
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:

WTF, weet je wel over wie we het hier hebben?
Deze verhalen komen nota bene van die mensen zelf (tenminste die uit de sekte gestapt zijn). Plus je mag toch wel een voorgevoel hebben (die in dit geval bevestigd wordt)?

Ik snap dat je het vrouwelijke geslacht probeert te beschermen tegen iftira op basis van uiterlijk, maar kom op, dit is naïef.
pi_118398239
Ik heb trouwens ook een talkshow geregeld voor op A9. Ik reken er op dat jullie kijken.
pi_118398273
Had laatste de facebook paginas van een aantal dames gevonden van adnan, die fotos daarop :9~ _O-
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:16:32 #160
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398280
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens ook een talkshow geregeld voor op A9. Ik reken er op dat jullie kijken.
Alleen als er interessante nieuwsbalkjes langskomen.
pi_118398297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Deze verhalen komen nota bene van die mensen zelf (tenminste die uit de sekte gestapt zijn). Plus je mag toch wel een voorgevoel hebben (die in dit geval bevestigd wordt)?

Ik snap dat je het vrouwelijke geslacht probeert te beschermen tegen iftira op basis van uiterlijk, maar kom op, dit is naïef.
Precies, niks mis mee met mooi, sexy gekleed zijn, maar constant wederzijds geilen voor de camera, doet je toch afvragen wat er gebeurt achter de camera.
pi_118398307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Alleen als er interessante nieuwsbalkjes langskomen.
Ik zal het doorgeven.
pi_118398311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iftira? zoals Levo al zei, ex-leden zijn er zelf mee naar buiten gekomen schat.
Ja en dat rechtvaardigt zoiets? Ex-leden kunnen zoveel zeggen. Zolang er geen bewijs is, kan men hier niet over oordelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, ik weet over wie jullie het hebben, anders reageer ik toch niet :)
Er wordt zoveel gezegd over anderen. Zolang er geen bewijs is, is dit aannemen voor waarheid in mijn ogen verkeerd.
En ik neem het zeker niet op voor deze dames.. Vind ze walgelijk :)
pi_118398358
Als je ze zo hoort praten, lijken ze oprecht gelovig te zijn...

Tsja, het botst dan inderdaad wel met hun uiterlijk, waarbij ze niet bepaald de islamitische voorschriften hanteren, nee.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:18:09 #165
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja en dat rechtvaardigt zoiets? Ex-leden kunnen zoveel zeggen. Zolang er geen bewijs is, kan men hier niet over oordelen.

[..]

Er wordt zoveel gezegd over anderen. Zolang er geen bewijs is, is dit aannemen voor waarheid in mijn ogen verkeerd.
Waarom is het verkeerd? Jij was toch zo'n vrijdenker? In hun ogen is seks met de boss om hogerop te komen niet slecht, dus waarom is het slecht als we ze daarvan verdenken?
pi_118398380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

En ik neem het zeker niet op voor deze dames.. Vind ze walgelijk :)
Moge Allah het behoeden en je het niet overkomen, maar veel succes bewijzen dat je verkracht bent.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:20:07 #167
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398455
quote:
15s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Moge Allah het behoeden en je het niet overkomen, maar veel succes bewijzen dat je verkracht bent.
Minimaal 5 mannelijke getuigen toch?
pi_118398523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom is het verkeerd? Jij was toch zo'n vrijdenker? In hun ogen is seks met de boss om hogerop te komen niet slecht, dus waarom is het slecht als we ze daarvan verdenken?
Ik ben idd een vrijdenker. Over het praten over seks, ja. Met jan en alleman het bed delen staat niet in mijn boek. Heb normen & waarden meegekregen van huis.
Het is slecht om ze daarvan te verdenken, omdat er geen bewijzen voor zijn.

quote:
15s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tovbe.... Wat een walgelijke vergelijking Ts..
Als je verkracht bent, heb je bewijs. Een vrouw dat niet willend sexuele handelingen ondergaat, zal van onderen beschadigd zijn. Daar zie je het al aan. Waarom denk je dat verkrachte vrouwen onderzocht worden? Maar dit is appels met peren enzo.
pi_118398563
Dit zijn dezelfde roddels die verhaal doen over Alevieten. Daarom dat ik nu kom zeuren.
Vies vind ik dit gewoon.
pi_118398628
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

Minimaal 5 mannelijke getuigen toch?
4 :o
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:24:17 #171
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ben idd een vrijdenker. Over het praten over seks, ja. Met jan en alleman het bed delen staat niet in mijn boek. Heb normen & waarden meegekregen van huis.
Het is slecht om ze daarvan te verdenken, omdat er geen bewijzen voor zijn.

[..]

Jammer dan, mensen dragen gewoon een bepaald boodschap uit naar buiten.
Zo ga ik ook niet raar opkijken als ik met een roze topje, een handtas en een glanzende broek op straat huppel en mensen van me denken dat ik homo ben.
pi_118398715
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:

Tovbe.... Wat een walgelijke vergelijking Ts..
Als je verkracht bent, heb je bewijs. Een vrouw dat niet willend sexuele handelingen ondergaat, zal van onderen beschadigd zijn. Daar zie je het al aan. Waarom denk je dat verkrachte vrouwen onderzocht worden? Maar dit is appels met peren enzo.
Dat stel jij ja, wat als de verkrachter zegt dat het gewoon ruwe seks / sm was en het meisje er net zo veel van genoot? Bewijs maar dat het verkrachting was, je wilt diegene gewoon terug pakken omdat hij je heeft bedrogen.

Nee, geen appels met peren, want die meiden zeggen juist dat ze misbruikt zijn. Hoezo ineens anders.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:25:51 #173
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118398757
quote:
8s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn dezelfde roddels die verhaal doen over Alevieten. Daarom dat ik nu kom zeuren.
Vies vind ik dit gewoon.
Zelf heb ik nooit zulke dingen over Alevieten gehoord. Alevieten dragen ook niet zo'n seksuele boodschap uit, dus zulke opmerkingen zijn dan haat-gebaseerd en niet waarneming-gebaseerd. Zal wel verrot volk zijn waarvan je het hebt gehoord.
pi_118398856
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat stel jij ja, wat als de verkrachter zegt dat het gewoon ruwe seks / sm was en het meisje er net zo veel van genoot? Bewijs maar dat het verkrachting was, je wilt diegene gewoon terug pakken omdat hij je heeft bedrogen.

Nee, geen appels met peren, want die meiden zeggen juist dat ze misbruikt zijn. Hoezo ineens anders.
Moet ik jou nu gaan uitleggen hoe de vagina in elkaar zit? :) Nee, toch.. Ik zeg niet dat het niet zo kan zijn. Het kan, maar zolang ik geen bewijs zie, ga ik niet zeggen, ja het is daadwerkelijk zo.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zelf heb ik nooit zulke dingen over Alevieten gehoord. Alevieten dragen ook niet zo'n seksuele boodschap uit, dus zulke opmerkingen zijn dan haat-gebaseerd en niet waarneming-gebaseerd. Zal wel verrot volk zijn waarvan je het hebt gehoord.
Dan ben jij een van de weinigen die deze verhalen niet heeft gehoord :) Ik kreeg vaak de vraag of ik inderdaad seks met mijn vader had. Daarom dat ik mij nu erger. Je kunt niet zomaar uitgaan van iets.
pi_118398951
Seks met je vader, wat? Zo iets hoor ik voor het eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')