Geef ik je gelijk in....... Vroeger was 't zo leuk. Misschien, omdat we toen geld kregen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik de laatste jaren sowieso minder. Helaas. Vroeger was het veel leuker.
Ik ben het wel van plan, ja. Maar als het Amsterdam wordt, weet ik het nog niet zo zeker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet als het op een doordeweekse dag is. Maar kom jij?
Hmm, veel plezier jullie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben het wel van plan, ja. Maar als het Amsterdam wordt, weet ik het nog niet zo zeker.
Waarom komen trigger en wammes niet dan? Ik ben gewoon een rasautist maar wat is hun excuus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Bijna iedereen behalve trigger, levo, wammes en xaban.
Trigger is daar te anoniem voor en WammesWaggel is gewoon een spion.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom komen trigger en wammes niet dan? Ik ben gewoon een rasautist maar wat is hun excuus?
Omdat ze in het echt niet zo stoer zijn zoals ze nu achter hun pc zijn. Denk daarom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom komen trigger en wammes niet dan? Ik ben gewoon een rasautist maar wat is hun excuus?
Awquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in grunn, 1e bayram zonder familie
Wammes doet nooit stoer, geen woord over hem.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat ze in het echt niet zo stoer zijn zoals ze nu achter hun pc zijn. Denk daarom.
Je zult het wel merken morgen, dan mis je het wel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Aw. Ook mijn eerste bayram zonder familie, zucht. Morgen de hele dag leren.
Ik geef je mama groot gelijk. Weet je wat een pleuris werk dat is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mama heeft geeneens baklava gemaakt dit jaar.
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Je zult het wel merken morgen, dan mis je het wel!
Echt he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je mama groot gelijk. Weet je wat een pleuris werk dat is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tabi Guzelim op tijdens het trainen en dan deze move makende:
[ afbeelding ]![]()
Ik liet hem zonet ook horen aan m'n ma en die is nu ook verslaafd.
Wat lief van jou..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.
Ik vertrouw dat niet helemaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, stelletje alcoholisten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |