Science-fiction, politiek en Afrikaanse kunst is een aparte combinatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een aantal boeken!
Blue Mars
http://www.bookdepository(...)binson/9780553573350
Green Mars
http://www.bookdepository(...)binson/9780553572391
Heb het eerste deel Red Mars bijna uit en kan haast niet wachten op de rest van de trilogy
Ook volgen er nog een boek over een door mij bewonderde politicus, Ross Perot en een aantal kunstboeken over Afrikaanse kunst
Waar ben je allemaal geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik lig uitgeteld op mijn hotelkamer, omgeven door tassensuperwarm
Ja, ik ben in alle opzichten een uniek mens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Science-fiction, politiek en Afrikaanse kunst is een aparte combinatie.
Vaticaanstad, Colloseum, die grote fontein, winkelstraten.quote:
Zijn gewoon Turken hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijden Somaliërs collectief aan doofheid ofzo? Niet normaal hoe die met elkaar communiceren (en waar iedereen van mee mag genieten).
Komt misschien door de Qat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijden Somaliërs collectief aan doofheid ofzo? Niet normaal hoe die met elkaar communiceren (en waar iedereen van mee mag genieten).
lol dat wist ik niet eens is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen is het Bayram. Wat gaan jullie allemaal doen?
Werken..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Zit in grunn, 1e bayram zonder familiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Aaah....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in grunn, 1e bayram zonder familie
Niet als het op een doordeweekse dag is. Maar kom jij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, kom je naar de meet? Ik heb 'm voor je naar Utrecht laten verplaatsen.
Heb ik de laatste jaren sowieso minder. Helaas. Vroeger was het veel leuker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, daarom echt geen bayram gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |