Sommige drugs verhogen de zin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van SoennietenMoet eerlijk zijn, ook Alevieten maken veel onderscheid.
Wb vagina: Een vagina bereidt zich voor op seks, door vochtig te worden.. Zonder vocht kan men geen seks hebben, is onmogelijk.
Ja.. Crystal Methquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige drugs verhogen de zin.
GHBquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van SoennietenMoet eerlijk zijn, ook Alevieten maken veel onderscheid.
Wb vagina: Een vagina bereidt zich voor op seks, door vochtig te worden.. Zonder vocht kan men geen seks hebben, is onmogelijk.
In köy heb ik gewoon genoeg aan een paar uurtjes slaap. De lucht is daar zo schoon en fris dat je niet meer nodig hebt. En de volgende ochtend lekker ontbijten met een kom tarhana çorbasi (met grote stukken köy ekmegi erin), uiteraard met z'n allen rondom zo'n laag köy-tafeltje (waarvan ik even niet op de naam kan komen).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
's nachts lekker naar sterren kunnen kijken en de melkweg met het blote oog kunnen zien. Helemaal stil kunnen genieten. Frisse lucht!
Ik denk veel, hoor. Ik denk dat als een man jou aanvalt, je oerinstinct van overleven naar boven komt en je de man zijn gang laat gaan. Tegenstribbelen etc heeft ook een averechts effect. Het gaat verkrachters nml vaak om de macht. Vaak moet je banger zijn voor bekenden, dan voor onbekenden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef Levolution het volgende:
Daarom. Ben wel benieuwd hoeveel % van de verkrachtingen niet-gedrogeerd is. Een 'nuchtere' verkrachting lijkt me namelijk behoorlijk moeilijk. Ook al is de man sterker. Tenzij de vrouw toegeeft uit angst ofzo, omdat hij slaat.
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk veel, hoor. Ik denk dat als een man jou aanvalt, je oerinstinct van overleven naar boven komt en je de man zijn gang laat gaan. Tegenstribbelen etc heeft ook een averechts effect. Het gaat verkrachters nml vaak om de macht. Vaak moet je banger zijn voor bekenden, dan voor onbekenden.
Wat moet jij met dit soort info?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.
In zo'n situatie hoeft de vagina dus niet beschadigd te raken. Denk ik.
Eerlijk, ik durf hier geen antwoord op te geven... Ik weet wel, dat er vrouwen zijn, die klaarkomen tijdens een verkrachting (ongewild tabi) en zich daar zo schuldig om voelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.
In zo'n situatie hoeft de vagina dus niet beschadigd te raken. Denk ik.
Heb opeens niet zo'n zin meer om naar de meet te gaan...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet jij met dit soort info?
Precies, dat dus. Had ik ook ergens gelezen. De vagina werkt waarschijnlijk vaak wel mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk, ik durf hier geen antwoord op te geven... Ik weet wel, dat er vrouwen zijn, die klaarkomen tijdens een verkrachting (ongewild tabi) en zich daar zo schuldig om voelen.
Je overtreft mijn zieke reactie wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb opeens niet zo'n zin meer om naar de meet te gaan...
truequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Verkrachting is een laffe daad, waarom creëren jullie een omgeving om te gaan grappen lan.
Precies..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Verkrachting is een laffe daad, waarom creëren jullie een omgeving om te gaan grappen lan.
Wat ik dus apart vind.. Ik kan me dit niet voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, dat dus. Had ik ook ergens gelezen. De vagina werkt waarschijnlijk vaak wel mee.
/care garpjes zijn garpjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Soo.. That's a come back..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na de meet denk je daar vast wel anders over.
Jij komt niet eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na de meet denk je daar vast wel anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |