Sommige drugs verhogen de zin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van SoennietenMoet eerlijk zijn, ook Alevieten maken veel onderscheid.
Wb vagina: Een vagina bereidt zich voor op seks, door vochtig te worden.. Zonder vocht kan men geen seks hebben, is onmogelijk.
Ja.. Crystal Methquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige drugs verhogen de zin.
GHBquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van SoennietenMoet eerlijk zijn, ook Alevieten maken veel onderscheid.
Wb vagina: Een vagina bereidt zich voor op seks, door vochtig te worden.. Zonder vocht kan men geen seks hebben, is onmogelijk.
In köy heb ik gewoon genoeg aan een paar uurtjes slaap. De lucht is daar zo schoon en fris dat je niet meer nodig hebt. En de volgende ochtend lekker ontbijten met een kom tarhana çorbasi (met grote stukken köy ekmegi erin), uiteraard met z'n allen rondom zo'n laag köy-tafeltje (waarvan ik even niet op de naam kan komen).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
's nachts lekker naar sterren kunnen kijken en de melkweg met het blote oog kunnen zien. Helemaal stil kunnen genieten. Frisse lucht!
Ik denk veel, hoor. Ik denk dat als een man jou aanvalt, je oerinstinct van overleven naar boven komt en je de man zijn gang laat gaan. Tegenstribbelen etc heeft ook een averechts effect. Het gaat verkrachters nml vaak om de macht. Vaak moet je banger zijn voor bekenden, dan voor onbekenden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef Levolution het volgende:
Daarom. Ben wel benieuwd hoeveel % van de verkrachtingen niet-gedrogeerd is. Een 'nuchtere' verkrachting lijkt me namelijk behoorlijk moeilijk. Ook al is de man sterker. Tenzij de vrouw toegeeft uit angst ofzo, omdat hij slaat.
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk veel, hoor. Ik denk dat als een man jou aanvalt, je oerinstinct van overleven naar boven komt en je de man zijn gang laat gaan. Tegenstribbelen etc heeft ook een averechts effect. Het gaat verkrachters nml vaak om de macht. Vaak moet je banger zijn voor bekenden, dan voor onbekenden.
Wat moet jij met dit soort info?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.
In zo'n situatie hoeft de vagina dus niet beschadigd te raken. Denk ik.
Eerlijk, ik durf hier geen antwoord op te geven... Ik weet wel, dat er vrouwen zijn, die klaarkomen tijdens een verkrachting (ongewild tabi) en zich daar zo schuldig om voelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de vrouw moet toegeven. Kan best zijn dat ze daar automatisch vochtig van wordt. Ze wil zelf natuurlijk niet, maar het lichaam reageert wel zo. Had ik volgens mij hier op FOK! ooit gelezen. Die vrouwen voelen zich achteraf vies of schuldig omdat hun lichaam eigenlijk wel wil.
In zo'n situatie hoeft de vagina dus niet beschadigd te raken. Denk ik.
Heb opeens niet zo'n zin meer om naar de meet te gaan...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet jij met dit soort info?
Precies, dat dus. Had ik ook ergens gelezen. De vagina werkt waarschijnlijk vaak wel mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk, ik durf hier geen antwoord op te geven... Ik weet wel, dat er vrouwen zijn, die klaarkomen tijdens een verkrachting (ongewild tabi) en zich daar zo schuldig om voelen.
Je overtreft mijn zieke reactie wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb opeens niet zo'n zin meer om naar de meet te gaan...
truequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Verkrachting is een laffe daad, waarom creëren jullie een omgeving om te gaan grappen lan.
Precies..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Verkrachting is een laffe daad, waarom creëren jullie een omgeving om te gaan grappen lan.
Wat ik dus apart vind.. Ik kan me dit niet voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, dat dus. Had ik ook ergens gelezen. De vagina werkt waarschijnlijk vaak wel mee.
/care garpjes zijn garpjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
Soo.. That's a come back..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na de meet denk je daar vast wel anders over.
Jij komt niet eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na de meet denk je daar vast wel anders over.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça komt ook?! Mooi, neem ik mijn terlik mee.
Zigeuner.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Maakt mij best vrolijk zo een liedje..
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die heb je nog tegoed van al je bijdehante opmerkingen.
quote:
Yann Tierssen is overrated.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
[..].
Yann Tierssen.
Ik neem oklava mee naar de meet dan.
Ik ga je een linkje sturen, als je het kent, waardeert, of nog steeds leuk vind, ga ik je eeeeuh, bespringen, goed?quote:
Ben benieuwd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga je een linkje sturen, als je het kent, waardeert, of nog steeds leuk vind, ga ik je eeeeuh, bespringen, goed?
You made me smile...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua leeftijd moet je wel goed zitten denk ik.
nofi
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You made me smile...
Voel emoties bij muziek en dan haal ik herinneringen op..![]()
Leuk!
Ismail YK is juist underrated.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, niet iedereen kan zich evenaren met Ismail YK.
Was 12 toen dit in was.. Stuur maar!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Ooooh baby, how bizarre!
Ik heb er nog een, die ken je (ook) 100% en je vind hem leuk, zeker weten!
Check mij ambi versieren
Welk jaar was dit dan, ergens begin 90, maar weet niet precies?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was 12 toen dit in was.. Stuur maar!
Ook vrolijk...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Maakt mij best vrolijk zo een liedje..
Hmmm... Ergens in 1998 geloof ik...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk jaar was dit dan, ergens begin 90, maar weet niet precies?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Ergens in 1998 geloof ik...![]()
Deze vond ik geweldig toen. Je laat me glimlachen for sure! Meer?..
Yes, eentje die ik ken.quote:
quote:
Tho, it brings back memoriesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Afschuwelijk!!! Maar deze heb ik wel gezongen met muziekles... Horror was dat. Met een microfoon voor 25 klasgenoten
Kreeg een 6.5.
Ik blijf erbij... Vroeger was alles mooier. Maar toen was ik nog onschuldig, ondandir.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:29 schreef Levolution het volgende:
Was een keer een topic in KLB gekaapt, werden alleen maar foute jaren 90 nummers gepost. Mooi was dat.
Foute nummers van vroeger.
Foute nummers van nu.
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was.
Ik word oud.
Hoofd van die hobbit maakt het wel wat minder..quote:
Dank je welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tho, it brings back memories
Ik weet nog dat wij met vier jongens 'If You Wanna Be My Lover' van de Spice Girls hadden gezongen. Ja, dat was genant. ''Zigazig, ah...''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Afschuwelijk!!! Maar deze heb ik wel gezongen met muziekles... Horror was dat. Met een microfoon voor 25 klasgenoten
Kreeg een 6.5.
Jij googlet zeker op 1997 ofzo?quote:
ZOCHT HELETIJD GIGIDAUGSTINO, kwam er maar niet op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:
Van toen ik klein wasJaar of 15/16.
Hoe oud ben jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik heb een sterk geheugen
OUdjes moet je respecten.. Ze weten veel..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
ZOCHT HELETIJD GIGIDAUGSTINO, kwam er maar niet op.
25quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe oud ben jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....
Vaagjes, heb je wat meer details?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:
Je had ook zo een vet bekende liedje zag je een flat en dan alleen de balkon/raamkant steeds zeg maar, weet iemand welk liedje dat is?
hey.. Mijn favo.....quote:
Engels gewoon?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaagjes, heb je wat meer details?
Iste ik weet alleen dat nog, balkon en dan met die raamplanten. Was best kleurige liedje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaagjes, heb je wat meer details?
Eikel...quote:
Bazennummer.quote:
Jaaaaaa, ik heb der nog een cd vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eikel...
Ken je deze? Was toen wel nog echt kind.
Hahaha.. Hij was 2 nummers in. Daarna nooit van gehoord nog.quote:
Hoe flik je dat? Ik was 9 ofzo toen zij er waren, als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik heb der nog een cd van
Die wordt tijdens uitgaan nog altijd gedraaidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahaha.. Hij was 2 nummers in. Daarna nooit van gehoord nog.
Deze kennen jullie toch wel?
Weet je hoe ik dan uit mijn plaat gaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Die wordt tijdens uitgaan nog altijd gedraaid
Mijn tante werkte toen voor de Rabo Top 40, samenstelling.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe flik je dat? Ik was 9 ofzo toen zij er waren, als ik het me goed herinner
Zomer 2000, jij bent nog jong manquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:
Ik was uberfan van ze!! Kreeg toen bij de McDonalds hun CD bij een menuuuu!quote:
zal ik je laten huilen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was uberfan van ze!! Kreeg toen bij de McDonalds hun CD bij een menuuuu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |