Tho, it brings back memoriesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Afschuwelijk!!! Maar deze heb ik wel gezongen met muziekles... Horror was dat. Met een microfoon voor 25 klasgenoten
Kreeg een 6.5.
Ik blijf erbij... Vroeger was alles mooier. Maar toen was ik nog onschuldig, ondandir.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:29 schreef Levolution het volgende:
Was een keer een topic in KLB gekaapt, werden alleen maar foute jaren 90 nummers gepost. Mooi was dat.
Foute nummers van vroeger.
Foute nummers van nu.
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was.
Ik word oud.
Hoofd van die hobbit maakt het wel wat minder..quote:
Dank je welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tho, it brings back memories
Ik weet nog dat wij met vier jongens 'If You Wanna Be My Lover' van de Spice Girls hadden gezongen. Ja, dat was genant. ''Zigazig, ah...''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]Afschuwelijk!!! Maar deze heb ik wel gezongen met muziekles... Horror was dat. Met een microfoon voor 25 klasgenoten
Kreeg een 6.5.
Jij googlet zeker op 1997 ofzo?quote:
ZOCHT HELETIJD GIGIDAUGSTINO, kwam er maar niet op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:
Van toen ik klein wasJaar of 15/16.
Hoe oud ben jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik heb een sterk geheugen
OUdjes moet je respecten.. Ze weten veel..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
ZOCHT HELETIJD GIGIDAUGSTINO, kwam er maar niet op.
25quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe oud ben jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....
Vaagjes, heb je wat meer details?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:
Je had ook zo een vet bekende liedje zag je een flat en dan alleen de balkon/raamkant steeds zeg maar, weet iemand welk liedje dat is?
hey.. Mijn favo.....quote:
Engels gewoon?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaagjes, heb je wat meer details?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |