SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
HAHAHA DAT WAS IK, heb ik je toch goed in het ootje genomen.
Dan ben je in de zeik genomen. Politie doet dat nml niet. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, heel vaag, alleen hallo met de politie hier en daarna wat vaag allemaal.
Je meent het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ben je in de zeik genomen. Politie doet dat nml niet. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken.
Ik zat te scrollen met m'n neefje naast me, wist niet wat me overkwam toen ik Tatjana zagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)_versus_gravity.html
Eagle, laat bezoek dit eens zien
Als ik je vraag naar iets te kijken... Dan check je dit toch even!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zat te scrollen met m'n neefje naast me, wist niet wat me overkwam toen ik Tatjana zag
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Levolution het volgende:
Dude, buralar böyle, gewoon flamen en doen en daarna weer knuffelen omdat we met z'n allen Turkije missen. Moet kunnen.
Ja dat deed ik dus, toevallig kwam hij net naast me zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik je vraag naar iets te kijken... Dan check je dit toch even!
Mijn familie heeft andere zorgen, lijkt mij stug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het was jouw familie waardoor ik lastig werd gevallen.
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn familie heeft andere zorgen, lijkt mij stug.
Tikje? Je trapt der in elkaar, of ik jullie beiden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke. Nu snap ik je
Zal haar even een tik geven, als abla zijnde.
Nee.. Ik geef een corrigerende abla tik, maar heb het niet op geweld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tikje? Je trapt der in elkaar, of ik jullie beiden.
Van jouw stroming mag je ook geen tikjes gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ik geef een corrigerende abla tik, maar heb het niet op geweld.
Je weet dat ik mijn stroming niet vertegenwoordig. So I don't care.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van jouw stroming mag je ook geen tikjes geven
De wandaden niet, maar de idealen en principes omarm je toch wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn stroming niet vertegenwoordig. So I don't care.
Geen zin in geloof nu.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De wandaden niet, maar de idealen en principes omarm je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |