Ik vertrouw dat niet helemaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de yasli teyze hier tegenover. Ze had me laatst nog uitgenodigd voor een mevlid, maar dan ben ik thuis-thuis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, stelletje alcoholisten...
Deze gasten hebben slaag gekrregen van hun vrouwen.. Durf ik te weddenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te leuk dit!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
looolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar zij jou wel voor hun kleinzoon.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar zij jou wel voor hun kleinzoon.
Niet eens bij nagedachtquote:
''Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiy.''quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam gisteren op face een foto tegen van deze aap alleen dan met de tekst 'Andan Oktarin showuna konuk olmaya gidiyorum'. Ik moest zo hard lachen. Maar ik kan hem niet meer vinden jammer genoeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiy.''
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiy.''
Nooit bekend volgens mij, maar dat zal niemand verbazen toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Adnan Oktar die doet het toch gewoon met die "dames"?
Ze zijn er wel het typetjes voor jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit bekend volgens mij, maar dat zal niemand verbazen toch?
Ik had gelezen van wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit bekend volgens mij, maar dat zal niemand verbazen toch?
Mja, smaak he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn er wel het typetjes voor ja
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zijn er wel het typetjes voor ja
Niet uit zijn mond nee, wat ik had gelezen was gewoon een artikel over hem en die dingen waren gebaseerd op wat 'ex-sekteleden' vertelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar via via, niet uit zijn mond toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |