Heb je in een zandbak gespeeld vandaag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat tsss. Als ik er geen zin in heb, heb ik er geen zin in.
Want?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je in een zandbak gespeeld vandaag?
Dat jij last heb van bepaalde rare bijwerkingen, wil niet zeggen dat ik dat ook zal ondervinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Triggershot het volgende:
Hmm sorry, ik dacht de bijwerkingen van een speeluurtje in een zandbak te constateren, my bad.
Nu constateer ik het weer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat jij last heb van bepaalde rare bijwerkingen, wil niet zeggen dat ik dat ook zal ondervinden.
Zeg dat maar tegen je vriendin, zij heeft zand.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Ufff, mensen jullie beginnen vervelend te worden.
Börte doe jij even een DNA discussie er in gooien ?
Laat mij eens even aanpassen aan het niveau van TS. Was even heerlijk om nietszeggend te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
Ufff, mensen jullie beginnen vervelend te worden.
Börte doe jij even een DNA discussie er in gooien ?
Alles is geregeld en de deelnemers hebben inmiddels een berichtje ontvangen. Gezien jij niet komt, gaat het je verder niets aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
HALLO, HIER IS DE POLITIE!!!
Hebben jullie nog steeds niets kunnen regelen?
Kardesim, ik heb heel de dag gewerkt. Ik ga datumprikker nu invullen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Alles is geregeld en de deelnemers hebben inmiddels een berichtje ontvangen. Gezien jij niet komt, gaat het je verder niets aan.
Gelcenmi,gelcenmiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kardesim, ik heb heel de dag gewerkt. Ik ga datumprikker nu invullen.
Dat heb ik wel eens met de brandweer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, heel vaag, alleen hallo met de politie hier en daarna wat vaag allemaal.
Jij was het he?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens met de brandweer.
De misschien post mochten hier niet he, X?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ingevuld. Gelmeye çaliscam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |