Nee dankje, dat hoeft ook niet. Maar schade onderin implicieert niet perse verkrachting, dat weetje zelf ook, het een en ander kan ook bij wedergezindseks uit de hand lopen, maar als een meisje zegt dat ze verkracht is geef ik haar de voordeel van de twijfel, op z'n minst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik jou nu gaan uitleggen hoe de vagina in elkaar zit?Nee, toch.. Ik zeg niet dat het niet zo kan zijn. Het kan, maar zodra ik geen bewijs zie, ga ik niet zeggen, ja het is daadwerkelijk zo.
Oh? Ik kreeg vroeger vaak leuke vragen... Jullie Alevieten douchen niet na seks, he? Jullie zijn geen moslims, he? Cem evinde hebben jullie seks met elkaar he? etc etc etc. Mijn aangetrouwde nichtje in een soenniet en damn, wat heeft zij commentaar gekregen, omdat ze met een Aleviet is getrouwd (donek, ongelovige etc,)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
Seks met je vader, wat? Zo iets hoor ik voor het eerst.
Zou kunnen. Maar dat het bij haar is gebeurd, betekent niet dat al deze vrouwen onder hem gaan liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dankje, dat hoeft ook niet. Maar schade onderin implicieert niet perse verkrachting, dat weetje zelf ook, het een en ander kan ook bij wedergezindseks uit de hand lopen, maar als een meisje zegt dat ze verkracht is geef ik haar de voordeel van de twijfel, op z'n minst.
Maakt dat wat uit? Beiden geef ik voordeel van de twijfel, als een meisje zegt verkracht te zijn haar, als een meisje zegt niet verkracht / geen seks gehad te hebben met hem, ook. In beide gevallen is het onmogelijk om het integendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]F
Zou kunnen. Maar dat het bij haar is gebeurd, betekent niet dat al deze vrouwen onder hem gaan liggen.
Ja, want op basis van de ervaringen van enkele personen, zou je niet kunnen oordelen over een heel gemeenschapquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Beiden geef ik voordeel van de twijfel, als een meisje zegt verkracht te zijn haar, als een meisje zegt niet verkracht / geen seks gehad te hebben met hem, ook. In beide gevallen is het onmogelijk om het integendeel te bewijzen.
We kunnen niet eens aan de users hier bewijzen dat wij wel of geen seks hebben gehad.
Een heel gemeenschap, we hebben het hier over een vrij dubbieuze man omringt met soortgelijke vrouwen, al stellen zij een heel gemeenschap voor, wat me sterk lijkt, ieder individueel claim is voor mij al voldoende om een beeld van hem te vormen, gekoppeld met hoe hij zich jegens hen uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want op basis van de ervaringen van enkele personen, zou je niet kunnen oordelen over een heel gemeenschap
Zulke dingen hoor ik voor het eerstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
Oh? Ik kreeg vroeger vaak leuke vragen... Jullie Alevieten douchen niet na seks, he? Jullie zijn geen moslims, he? Cem evinde hebben jullie seks met elkaar he? etc etc etc. Mijn aangetrouwde nichtje in een soenniet en damn, wat heeft zij commentaar gekregen, omdat ze met een Aleviet is getrouwd (donek, ongelovige etc,)
Goed. We komen er niet uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een heel gemeenschap, we hebben het hier over een vrij dubbieuze man omringt met soortgelijke vrouwen, al stellen zij een heel gemeenschap voor, wat me sterk lijkt, ieder individueel claim is voor mij al voldoende om een beeld van hem te vormen, gekoppeld met hoe hij zich jegens hen uit.
Da's ook het beste.. Dat gezeik om continu maar over geloof te praten. Mijn beste vriendinnen zijn allen soenniet. En MHPli. Terwijl ik zo Links als wat ben. I don't care wat zij zijn of aanhangen, zolang het hart maar zuiver is. Nu ik erover nadenk.. Heb geen enkele Alevietische vriendinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor ik voor het eerst, het enige wat mij een beetje bekend staat is dat de alevieten eerder aan seks doen (in huidige maatschappij is dat denk ook zo bij andere 'moslims'
). Voor de rest weet ik niet zo veel over alevieten, behalve dat ze niet naar de moskee gaan. Eén van mijn beste vrienden, dan wel niet beste vriend is ook een aleviet maar wij hebben het dan ook nooit over geloof enzo
Tot daar zou ik prima met jou door een deur kunnen gaan, maar vervolgens zeggen dat het mogelijk iftira is en ik mij moest schamen, omdat er 'geen bewijs' is, vind ik echt bizar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed. We komen er niet uit.Ik wilde alleen kenbaar maken, dat het mij niet juist lijkt, een mening te vormen over alle vrouwen. Dat enkelen seks zouden hebben gehad met die man, zou kunnen.
Je moet eens luisteren naar de tekst..quote:
Neuh. Bo$ver.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot daar zou ik prima met jou door een deur kunnen gaan, maar vervolgens zeggen dat het mogelijk iftira is en ik mij moest schamen, omdat er 'geen bewijs' is, vind ik echt bizar.
Goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet eens luisteren naar de tekst..Zulke deyisler vertellen een heel verhaal.
[..]
Neuh. Bo$ver.
Ik probeer het op rationaliteit te voeren, niet religieuze dogma's, maar goed, ik was zeker niet persoonlijk jou aan het aanvallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Anders wordt het zo'n PH + TS discussie. Laten we het leuk houden.
Nothing but love toch, richting mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik probeer het op rationaliteit te voeren, niet religieuze dogma's, maar goed, ik was zeker niet persoonlijk jou aan het aanvallen.
Nog NOOIT gehoord, serieus. Maarja, ik ga ook niet met veel Turken om, laat staan roddelturken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen die deze verhalen niet heeft gehoordIk kreeg vaak de vraag of ik inderdaad seks met mijn vader had. Daarom dat ik mij nu erger. Je kunt niet zomaar uitgaan van iets.
Ya o ne şeker şey, acayip sevimli bişiyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nothing but love toch, richting mij
Man man manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
Heb zo een zin gekregen om in koy te zitten nu..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef xminator het volgende:
Heb zo een zin gekregen om in koy te zitten nu..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dude, buralar böyle, gewoon flamen en doen en daarna weer knuffelen omdat we met z'n allen Turkije missen. Moet kunnen.
Mijn familie roemt altijd handelsdrift van Soennietenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog NOOIT gehoord, serieus. Maarja, ik ga ook niet met veel Turken om, laat staan roddelturken.
Enige wat ik wel eens meekreeg over Alevieten was dat ze goed studeerden enzo. Mijn familie is soennitisch maar heb alleen maar positieve dingen over Alevieten gehoord. Ja, alleen hun geloof verschilt een beetje. Big deal.
Overigens hoeft een vagina niet beschadigd te raken bij een verkrachting toch? Niet als het slachtoffer gedrogeerd is enzo.
quote:
's nachts lekker naar sterren kunnen kijken en de melkweg met het blote oog kunnen zien. Helemaal stil kunnen genieten. Frisse lucht!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Man man man
Weg van de alledaagse sleur. Koeienbellen in plaats van het ruis van het verkeer. Maneschijn in plaats van straatlampen.
Moet dit...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Man man man
Weg van de alledaagse sleur. Koeienbellen in plaats van het ruis van het verkeer. Maneschijn in plaats van straatlampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |