Helaas. Turner is (als het doorgaat) getrade naar Popo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Andre Roberts voor Michael Turner? Indien geinteresseerd, wel pas vanaf volgende week aangezien ik alleen maar bye's op mijn bank heb.
Deze trade laat ik wel doorgaan, het is niet zo dat Playmaker Popo gaat helpen. Hij zit gewoon erg omhoog wat receviers betreft, en moet gewoon met een goed bod komen om ergens iets los te weken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Dat is wel een heel gunstige trade voor popo ....
Ik vond het niet erg om Bush erbij te doen. Forte is weer fit en het blijft altijd lastig om maar te gokken op die ene goalline carrie. Ik heb met Lynch, Morris, Ridley en Leshoure nog genoeg starting RB's in mijn team. Ik had een goede starting WR nodig en het liefst eentje die al z'n bye week gehad heeft. Als straks Jennings weer fit is dan heb ik ook qua WR's genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Dat is wel een heel gunstige trade voor popo ....
Mag het een keer? 0-7..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:37 schreef Terreros85 het volgende:
Doug Martin met 33 punten. En dat doet hij juist tegen mij
http://msn.foxsports.com/(...)prained-ankle-102612quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef Xetran het volgende:
Tijd om jennings te droppenBlij dat ik in ieder geval Hernandez terug heb.. haast mijn enige fatsoenlijke speler die ik nog over heb welke geen fumble machine is.
Oh come on.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
http://msn.foxsports.com/(...)prained-ankle-102612
Het ging idd lekker met m'n D. Uiteindelijk maakte de TD van JPP het verschil (of de late garbage time TD pass van Brees).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:51 schreef Fugie het volgende:
Eindelijk een keer een goede score, heb je en tegenstander die 32 punten haalt op defense alleen :/
Ik heb toevallig in een van m'n teams dezelfde 2 starting QB's die jij hebt: Cutler en Rivers. En ik ben ook maar 4-4. Dankzij m'n RB's en WR's. En dit is in een dynasty league dus er zijn nauwelijks nog QB's op de waiver wire.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
En samen met Rivers ga ik ten onder. Inmiddels 3-5.
Zat ik maar in zo'n league!quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Guard het volgende:
In een van mijn leagues had een of andere klojo luck gedropt voor een kicker, heb ik geclaimed (ben ik ook van turnover machine Romo af), heeft meteen een goeie game voor me
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien wat de rest van zijn roster was, en of het te rechtvaardigen dat ie Luck dropte, maar ik vermoed van niet.quote:Op maandag 5 november 2012 07:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Zat ik maar in zo'n league!
Wat een Fantasy game van Doug Martin zeg.Het ziet er naar uit dat Drew Brees en m'n 2 overige verdedigers vannacht maar moeten proberen om de achterstand om te buigen. Mikel Leshoure en 'n 3 TD's zaten gewoon op de bank...
Ik had hem natuurlijk weer tegen in een van mijn matchups...quote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb Doug Martin in de league op NFL.com, goed voor de helft van m'n punten deze week.
Je hebt gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 05:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Verloren omdat ik mijn 3de verdediger vannacht niet meer kon opstellen. Wat een dure domme fout.
Ik zie het nu pas. Ik ging naar bed tijdens de two minute warning. Heeft Lofton 5.50 punten gepakt in de laatste 2 minuutjes.quote:
Komende week tegen jou. Het gaat voor jou moeilijk worden om 5 spelers op te stellen. Volgens mij heb je maar 1 RB en 1 WR beschikbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Boe-man het volgende:
70 punten
En dan ook nog blessures erbij...
Ja, wel even de waiver wire opquote:Op woensdag 7 november 2012 09:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komende week tegen jou. Het gaat voor jou moeilijk worden om 5 spelers op te stellen. Volgens mij heb je maar 1 RB en 1 WR beschikbaar.
Ik zou Fitzpatrick spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:37 schreef Xetran het volgende:
DIlemma in noob fantasy land. misschien kan iemand wat helpen. Zou ik Vick benchen voor Carson Palmer of Fitzpatrick?
hmmk. zijn projections staan erg laag maar ik zou zelf niet weten waarom. Vick haalt vrijwel elke game wat rushing yardage en bijna altijd een TD pass, vandaar dat ik toch wel twijfelde.quote:
Yep, de site was lange tijd out dus een hoop mensen hebben niet op het laatste moment hun lineup kunnen zetten/wijzigen. Ik wilde zelf Roman Harper/Malcolm Jenkins oppikken en spelen maar dat ging niet. Een hoop mensen hebben al geklaagd, vooral via twitter. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef zjroentje het volgende:
Krijg een mail van Yahoo dat er gisteren een storing was. Ik ga er dus ook gewoon van uit dat deze ronde ongeldig verklaard wordt. Dank u.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik wilde nog Denario Alexander en Danny Woodhead oppikken. Dikke kak dus.
Echt waar. Ik zweer het je!quote:
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
En inmiddels staat de losing streak op 6. Dan maar proberen om de playoffs te halen met een score van 7-7
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.
Deze week is de laatste week voor trades. Vrijdag is namelijk de deadline. Voor diegenen die nog een RB zoeken: Mikel Leshoure is beschikbaar voor een trade.
Rivers is ook echt weer een drama dit jaar, maar dat is voer voor een ander topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.
Ik ben altijd geīnteresseerd in een versterking maar ik heb alleen Leshoure in de aanbieding. Lynch/Ridley/Morris zijn niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in een WR of QB?
Ik ruil Thomas niet voor Leshoure.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik ben altijd geīnteresseerd in een versterking maar ik heb alleen Leshoure in de aanbieding. Lynch/Ridley/Morris zijn niet beschikbaar.
Jammer. Het was overigens Leshoure én Lloyd. Trouwens Leshoure scoort dit jaar meer punten per game dan Ryan Matthews.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik ruil Thomas niet voor Leshoure.
Dat is bijna een perfect passer ratingquote:Op maandag 10 december 2012 16:40 schreef BobW het volgende:
New highscore, 157.58 bij de NFL Fok League
Eliquote:Op maandag 17 december 2012 01:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Ondanks dat m'n 2 WR's samen nog niet één punt scoorden toch nog dik naar de finale.Brees en m'n 3 RB's gingen lekker. Janikowski net voor de game opgepikt en hoppa, 20 punten!
![]()
De andere halve finale is wel erg close. Stat correction zou wel eens de doorslag kunnen geven.
quote:Op maandag 17 december 2012 09:38 schreef Maravilla het volgende:
Damn. In de league op NFL.com sta ik 0.56 punt voor in de halve finale tegen Eastwood Elephants. Alleen moet zijn Jets defence nog spelen.Ik had Crabtree moeten starten.. (22.70)
Ja zag 't inderdaad. Is er eens een kicker met een big game, heb je 'm bankie. Alvast succes in de finale.quote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel een lastig gevoel, afhankelijk zijn van de Jets...
Ik had ook een andere kicker moeten starten, 19 op de bench en 0 voor de starter
Ik dacht hem trouwens al binnen te hebben gisteren, maar toen gingen Wells en de Seahawks hard.
Je kunt juichen want je staat in de finale. Wat een close finish!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:04 schreef Guard het volgende:
Nog steeds een voorsprong van 1,04 punt... Ik juich pas als de finale daadwerkelijk is begonnen en ik er in sta.
Is natuurlijk geen toevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nou mag ik in 2 Championship games tegen AP......
Ik moet tegen een team die 12-1 is. Lekker....Het word sowieso chaos dit weekend want ik moet in de Fok league tegen Rodgers terwijl hij m'n QB is voor een ander team. Andere spelers die ik heb maar ook tegen moet spelen in andere league finals: Lance Moore, Roddy White, Moreno, Lloyd en BJGE.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen toeval
Ik sta in mijn andere league ook in de finale, tegen een unbeaten team![]()
Heb zelf al 2x tegen gespeeld, drie maal scheepsrecht?
Uiteindelijk waren het zoals het hele jaar al Brees en mijn RB's die me de overwinning bezorgden. Morris was waiver wire goud, Moreno en Leshoure waren erg nuttig als waiver wire pickups en Ridley was gewoon een absolute steal qua draft positie (net zoals Wayne). En Lynch was erg beast mode dit jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 11:18 schreef Guard het volgende:
Teleurstellende dag van mijn RB's deed me de das om.
Gefeliciteerd PM
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef mcbbvb het volgende:
Ik heb uiteindelijk, na een rematch van week 1, gewonnen van Eastwood Elephants. Na een sterke start zakte mijn team een beetje weg (blessures etc.) Gelukkig ging mijn team weer op tijd los en kon ik de titel pakken!
Hierbij wil ik de volgende mensen bedanken:
Matt Ryan
Josh Freeman
Darren Sproles
C.J. Spiller
Demarco Murray
Marcel Reece
Isaac Redman
Chris Rainey
Randall Cobb
Percy Harvin
Josh Cribbs
Chris Givens
Devin Hester
Keshawn Martin
Kenny Britt
Trindon Holliday
Jason Witten
Martellus Bennett
Heath Miller
Matt Bryant
Josh Tucker
Robbie Gould
En elke defense die ik gebruikt heb, meestal de defense tegen de Chiefs:P
Die keer dat ik eindelijk win moet ik het er ook wel van nemen. En mijn spelers vroegen of ze genoemd konden worden en dat was toch wel het minste wat ik kon doenquote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef Guard het volgende:
Nou nou een acceptance speech.. Het moet niet gekker worden
Thanks! Het begon voor mij inderdaad goed en gelukkig trok dat doorquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nadat Ryan zaterdagnacht sterk begon had ik er al een hard hoofd in en helaas...
Schiet eens op zeg!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:39 schreef Guard het volgende:
Oh btw, yahoo-managers, niet dat jullie de hele tijd in je postvak in zitten te F5-en, want ik heb de league nog niet aangemaakt. Komt tzt nog wel
Vooruit dan...quote:
Checkquote:Op maandag 10 juni 2013 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooruit dan...
De Fok Yahooleague is weer opgestart, als het goed is hebben de managers van vorig jaar een uitnodiging gehad om weer te doen.
Zo niet laat het even weten.
Settings zijn (vooralsnog) hetzelfde als vorig jaar.
We zijn er weer bij dit jaarquote:Op maandag 10 juni 2013 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooruit dan...
De Fok Yahooleague is weer opgestart, als het goed is hebben de managers van vorig jaar een uitnodiging gehad om weer te doen.
Zo niet laat het even weten.
Settings zijn (vooralsnog) hetzelfde als vorig jaar.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:04 schreef Theoden het volgende:
Invite friends by emailing the following URL and league information directly to your friends:
Join Here: http://fantasy.nfl.com/re(...)oin?leagueId=1638829
League ID: 1638829
League Password: fok2013
Hier maar lid van geworden. Ik neem aan dat de Yahoo league vol zit elk jaar, maar deze op NFL.com ook?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor wie nog een NFL.com fantasy wil joinen.
[..]
Er is een nieuwe. Zoek even in dit topic of het vorige generale NFL topic voor de info. Ik geloof dat er nog steeds twee spots zijn, dus je moet snel handelen wil je nog mee doen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:39 schreef mcbbvb het volgende:
Is de league van vorig jaar op NFL.com weer geactiveerd of is er een hele nieuwe aangemaakt?
Ik mag hopen dat de winnaar van vorig jaar wel een plekje krijgt om zijn titel te verdedigenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:41 schreef Xetran het volgende:
[..]
Er is een nieuwe. Zoek even in dit topic of het vorige generale NFL topic voor de info. Ik geloof dat er nog steeds twee spots zijn, dus je moet snel handelen wil je nog mee doen!
Lijkt me handig als we de draft zo laat mogelijk houden qua datum.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:13 schreef maerk het volgende:
En de NFL.com league zit vol, dat is netjes.
Houden we de draft date op 25 augustus? Voor mij in ieder geval prima, een week eerder (18/08) trouwens ook.
Yep, hier. Hoop wel dat we dan op zijn minst 8 mensen hebben ervoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn er nog belangstellenden voor nog een league. Wil dit jaar graag met twee teams spelen. Yahoo-league. Wil hem zelf wel aanmaken.
Gaat denk ik wel lukken. Anders proberen we nog wat mensen te vinden via Sport Amerika.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Yep, hier. Hoop wel dat we dan op zijn minst 8 mensen hebben ervoor.
's avonds in het weekend of op een maandagavond. Gewoon Hollandse tijd.quote:
Waarschijnlijk had je dan 3 keer de 6/7e pick. Heb je hoger of lager dan lukt het je niet om Arian Foster, AJ Green en Julio Jones te draften.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef maerk het volgende:
Heb een eerste live draft gedaan met alleen Amerikanen op NFL.com, werkt trouwens erg goed die applicatie.
Misschien gooi ik mijn eigen ruiten inmaar na een uurtje had ik dit team bij elkaar in willekeurige volgorde:
Tom Brady - Arian Foster - Darren McFadden - A.J. Green - Julio Jones - Torrey Smith - Jermichael Finley - Greg Jennings - DeAndre Hopkins - Rashard Mendenhall - Shonn Greene - Tyler Eifert - Andy Dalton - Blair Walsh - Texans Defense
Benieuwd of ik een beetje tegenstand kan bieden aan die yanks.
2e pick maar er zat er o.a. eentje tussen die met zijn tweede pick Andrew Luck koos dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je dan 3 keer de 6/7e pick. Heb je hoger of lager dan lukt het je niet om Arian Foster, AJ Green en Julio Jones te draften.
oftewel veel computer picks en diegene die nog wel draften waren niet al te snuggerquote:Op maandag 12 augustus 2013 06:25 schreef maerk het volgende:
[..]
2e pick maar er zat er o.a. eentje tussen die met zijn tweede pick Andrew Luck koos dus dan weet je het wel.
Misschien ga ik dan eindelijk eens een fantasy league winnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:01 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
oftewel veel computer picks en diegene die nog wel draften waren niet al te snugger
Het is een mooi team maar dit team krijg je never nooit als er 12 mensen goed draften.
I'm in. Zelfde naam als in Fantasy Baseball. Draft datum moet lukken voor mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
http://football.fantasysp(...)key=1257e5d610698adb
Dit is de url van de nieuwe fantasy league. h2h met live draft op maandag 2 september om 20.00 CEST. Deze datum kan nog veranderen. Is een dag na de draft van de eerste Fok league. Ik wil de regels van de eerste league vasthouden.
Thanks voor de reminder, even m'n auto-draft rankings aanpassen want ik kan er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:01 schreef Theoden het volgende:
As zondag 1700 draft voor NFL league die ik heb opgezet, niet vergeten!
Zal er zeker zijn! Heb er zin in met mijn Vancouver Chiefs, wordt de draftvolgorde pas zondag bepaalt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:01 schreef Theoden het volgende:
As zondag 1700 draft voor NFL league die ik heb opgezet, niet vergeten!
De volgorde wordt meestal een half uur van te voren bepaald. Ik zag trouwens dat de time per pick op 120 seconden staat. Dit is best veel en dan duurt de draft denk ik wel erg lang (max. 6 uur). Normaal gesproken staat de tijd op 60 seconden. Zijn er meer mensen die hiervoor zijn of wil iedereen het zo laten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef maerk het volgende:
[..]
Zal er zeker zijn! Heb er zin in met mijn Vancouver Chiefs, wordt de draftvolgorde pas zondag bepaalt?
Ik drafte Harvin 4 jaar geleden en heb in die tussentijd niet erg veel plezier aan hem beleefd. Vorig jaar was hij tijdens de belangrijkste weken (playoffs) weer eens geblesseerd.quote:
Same here.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef zjroentje het volgende:
Nou, de eerste waiver requests zijn reeds gemaakt.
Ik krijg een B+quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben niet ontevreden aangezien ik de laatste pick heb. Ik ben vooral blij met Gronk in de 6th round.
En mijn draft grade is een A.
Ik ben ook wel tevreden, vooral over de RB positie.quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben niet ontevreden aangezien ik de laatste pick heb. Ik ben vooral blij met Gronk in de 6th round.
En mijn draft grade is een A.
Wie heb je? Ik zit niet in die league.quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik ben ook wel tevreden, vooral over de RB positie.
Ik heb ook maar een TE, en dan wordt ook nog expliciet gezegd dat ik maar een K heb... Ja die moet je zeker twee hebbenquote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik krijg een D. Waarschijnlijk omdat ik maar één TE heb en twee quarterbacks met dezelfde bye week.
Peterson, Sproles, Williams en Bell (ik had de 1st pick).quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie heb je? Ik zit niet in die league.
Heb zelf Doug Martin en Reggie Bush..
Ik wilde hem ook in dezelfde ronde nemen als dat jij het deed, omdat ik hem een paar keer in preseason bij offense zag.quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef Guard het volgende:
Lol zie nu dat de Cards ongeveer 60 offensive plays hebben waar Peterson deel van uitmaakt.
Wat recieving yards voor je DB kunnen wel eens net die paar 10den-punten meer zijn die je nodig hebt om een close matchup te winnen
ik was op zoek naar een DB met return capabilities, dat ie ook offense deed wist ik toen nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:47 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook in dezelfde ronde nemen als dat jij het deed, omdat ik hem een paar keer in preseason bij offense zag.
Dat is mijn trade. Ik heb wel vertrouwen in Lacy en ik had nog een reserve RB nodig.quote:Op maandag 2 september 2013 09:30 schreef maerk het volgende:
In de NFL league een potentiële steal: Kenny Britt voor Eddy Lacy. Die had ik ook wel willen maken
Ben overigens gematigd positief met het nieuws dat Ronnie Hillman als starter is benoemd bij de broncos.
Ik heb Bullock in al m'n leagues gedraft. Hij was bij A&M echt héél erg goed en de Texans schoppen altijd veel FG's. En het is mooi meegenomen dat hij in een dome schopt.quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 13:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb Bullock in al m'n leagues gedraft. Hij was bij A&M echt héél erg goed en de Texans schoppen altijd veel FG's. En het is mooi meegenomen dat hij in een dome schopt.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op maandag 2 september 2013 13:39 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand nog interesse in Marshall of Cobb.
Keenan Allen in de laatste ronde.quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een TE, en dan wordt ook nog expliciet gezegd dat ik maar een K heb... Ja die moet je zeker twee hebben
Mijn RB's zijn wat iffy, voor de rest best tevreden.
Benieuwd naar Bernard en Hopkins.
heb ik dus al in een van mijn leagues verlorenquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:17 schreef Fugie het volgende:
Nou, alle teams met manning hebben deze ronde nu al gewonnen
Helemaal als die persoon ook Demaryius in zn team heeft.. Gelukkig hoef ik niet tegen hem deze week.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:17 schreef Fugie het volgende:
Nou, alle teams met manning hebben deze ronde nu al gewonnen
Behalve bij Telfort. Daar is Fox sports international pas eind september te zienquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
Misschien al langsgekomen maar na een korte blik op de site van FOXSPORTS zie ik dus dat de NFL na het wegvallen van ESPN bij FOXSPORTS INTERNATIONAL te zien is en wel tot aan de superbowl.
Misschien toch maar een abonnement overwegen..
Ik denk voor onze FOK! League zeker een record. Leaping Lambeaus had in het topseizoen van Vick bij de Eagles volgens mij eens 160 oid.quote:
Wow, hoe verzin je het.. wat een pech man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef DaMayan het volgende:
Leuk mijn 3RB's: Ray Rice, Steven Jackson en Eddie Lacy..
Alle drie injured deze games.
Ik leef met je mee. Ik heb hetzelfde maar dan verdeeld over mijn 2 leagues. Ray Rice, Steven Jackson, Eddie Lacy, Vernon Davis, Reggie Bush en Maurice Jones-Drew allen geblesseerd geraakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef DaMayan het volgende:
Ik vond het niet ergquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:15 schreef DaMayan het volgende:
Alle ballen op Thomas dusquote:Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef Terreros85 het volgende:
Wordt nog spannend vanavond. Ik sta 26 punten voor. Voor mij in actie: Matt Prater en Julius Thomas.
Voor mijn tegenstander Peyton en Demariyus Thomas.
108 - 106quote:Op maandag 23 september 2013 19:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Alle ballen op Thomas dus![]()
Verder ook 3 spelers die 0 punten gescoord hebben
Ja poep zeg, 132 is gewoon niet genoeg om te winnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:09 schreef Guard het volgende:
Zo, dankzij "stopgap QB" Smith en Gonzalez de trackmeet van Popo weten te winnen
Wel enigsinds zuur ja dat je tegen 1 van de 2 teams speelt die meer punten scoorden dan jouw team.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja poep zeg, 132 is gewoon niet genoeg om te winnen.![]()
Als jij Coroners Gambit bent dan had je kicker zelfs nog meer punten dan mijn qb (topper van de week, en bijna de helft van m'n totaal, met 15 punten).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef emokid het volgende:
Met een beetje geluk deze week naar 5-0 gerold. Moest tegen iemand die 4-0 stond maar amper punten produceerde deze week.
Prater met 17 punten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als jij Coroners Gambit bent dan had je kicker zelfs nog meer punten dan mijn qb (topper van de week, en bijna de helft van m'n totaal, met 15 punten).
Heb hem ook in een andere league, is inderdaad killing voor mijn team daar.quote:
Welke league?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil graag een goede backup qb. Beschikbaar zijn Mike Wallace en Owen Daniels.
Owen Daniels is vanaf week 11 weer fit. Ik vind het hem te kostbaar voor een cut.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil graag een goede backup qb. Beschikbaar zijn Mike Wallace en Owen Daniels.
Owen Daniels is vanaf week 11 weer fit. Ik vind het hem te kostbaar voor een cut.
Die kun je dus rustig droppen.twitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 09-10-2013 om 16:10:57Texans placing TE Owen Daniels on injured reserve with designation to return, meaning he will miss at least eight weeks. reageer retweet
kan het beter niet bijhouden, waarschijnlijk haal ik dan beter resultatenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Terreros85 het volgende:
Kan iedereen wel zijn team bijhouden. Vorige week speelde ik al tegen een team met wat open plekken. Dit keer weer. Zjroentje?
Diegene die Gates heeft, gaat zeker winnen. Sta zelf 92.00 voor tegen 91.14. Ik heb Andrew Luck nog en hij heeft een DB Eric Weddle.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef maerk het volgende:
Mooie matchup met mijn directe concurrent Maravilla United. Het staat 72.40 - 69.90 en vanavond hebben we allebei onze TE in actie: Gates - Fleener in een onderling duel. We gaan het zien morgen.
Leuk idd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef maerk het volgende:
Mooie matchup met mijn directe concurrent Maravilla United. Het staat 72.40 - 69.90 en vanavond hebben we allebei onze TE in actie: Gates - Fleener in een onderling duel. We gaan het zien morgen.
Die veel inderdaad tegen, net als Demariyus Thomas en Adrian Peterson, dan maar all-in op Gates vannacht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Leuk idd.Had verwacht kansloos te zijn tegen Manning deze week, maar het viel mee.
Ik sta nu ook 5-1. Verloren van iemand met 165 punten.. geen ramp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:19 schreef maerk het volgende:
Matige wedstrijd van beide heren maar ik sleep hem er toch uit, wel een belangrijke winst voor de stand: 5-1.
That would be mequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik sta nu ook 5-1. Verloren van iemand met 165 punten.. geen ramp.
Spannendquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef emokid het volgende:
Tenzij Greg Jennings 15 punten haalt vanavond () opnieuw een verlies.
Heb ik ook in een van mijn leagues. Shit happens...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef emokid het volgende:
FUCK. Doug Martin out for the season. Mijn #1 en #3 picks nu klaar voor het seizoen (Julio Jones). 5-12 here I come.
Ja ik ging er vanuit dat ik na vandaag alleen aan kop zou gaan maar RG3-PO wist toch te winnen waardoor ik nu gedeeld eerste sta met 7-2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Maravilla het volgende:
Damn. Had aan 2 punten van Rodgers genoeg gehad om te winnen.
Ik had inderdaad erg veel gelukquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Maravilla het volgende:
Damn. Had aan 2 punten van Rodgers genoeg gehad om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |