Heb hem ook in een andere league, is inderdaad killing voor mijn team daar.quote:
Welke league?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil graag een goede backup qb. Beschikbaar zijn Mike Wallace en Owen Daniels.
Owen Daniels is vanaf week 11 weer fit. Ik vind het hem te kostbaar voor een cut.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil graag een goede backup qb. Beschikbaar zijn Mike Wallace en Owen Daniels.
Owen Daniels is vanaf week 11 weer fit. Ik vind het hem te kostbaar voor een cut.
Die kun je dus rustig droppen.twitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 09-10-2013 om 16:10:57Texans placing TE Owen Daniels on injured reserve with designation to return, meaning he will miss at least eight weeks. reageer retweet
kan het beter niet bijhouden, waarschijnlijk haal ik dan beter resultatenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Terreros85 het volgende:
Kan iedereen wel zijn team bijhouden. Vorige week speelde ik al tegen een team met wat open plekken. Dit keer weer. Zjroentje?
Diegene die Gates heeft, gaat zeker winnen. Sta zelf 92.00 voor tegen 91.14. Ik heb Andrew Luck nog en hij heeft een DB Eric Weddle.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef maerk het volgende:
Mooie matchup met mijn directe concurrent Maravilla United. Het staat 72.40 - 69.90 en vanavond hebben we allebei onze TE in actie: Gates - Fleener in een onderling duel. We gaan het zien morgen.
Leuk idd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef maerk het volgende:
Mooie matchup met mijn directe concurrent Maravilla United. Het staat 72.40 - 69.90 en vanavond hebben we allebei onze TE in actie: Gates - Fleener in een onderling duel. We gaan het zien morgen.
Die veel inderdaad tegen, net als Demariyus Thomas en Adrian Peterson, dan maar all-in op Gates vannacht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Leuk idd.Had verwacht kansloos te zijn tegen Manning deze week, maar het viel mee.
Ik sta nu ook 5-1. Verloren van iemand met 165 punten.. geen ramp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:19 schreef maerk het volgende:
Matige wedstrijd van beide heren maar ik sleep hem er toch uit, wel een belangrijke winst voor de stand: 5-1.
That would be mequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik sta nu ook 5-1. Verloren van iemand met 165 punten.. geen ramp.
Spannendquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef emokid het volgende:
Tenzij Greg Jennings 15 punten haalt vanavond () opnieuw een verlies.
Heb ik ook in een van mijn leagues. Shit happens...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:47 schreef emokid het volgende:
FUCK. Doug Martin out for the season. Mijn #1 en #3 picks nu klaar voor het seizoen (Julio Jones). 5-12 here I come.
Ja ik ging er vanuit dat ik na vandaag alleen aan kop zou gaan maar RG3-PO wist toch te winnen waardoor ik nu gedeeld eerste sta met 7-2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Maravilla het volgende:
Damn. Had aan 2 punten van Rodgers genoeg gehad om te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |