Alle ballen op Thomas dusquote:Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef Terreros85 het volgende:
Wordt nog spannend vanavond. Ik sta 26 punten voor. Voor mij in actie: Matt Prater en Julius Thomas.
Voor mijn tegenstander Peyton en Demariyus Thomas.
108 - 106quote:Op maandag 23 september 2013 19:18 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Alle ballen op Thomas dus![]()
Verder ook 3 spelers die 0 punten gescoord hebben
Ja poep zeg, 132 is gewoon niet genoeg om te winnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:09 schreef Guard het volgende:
Zo, dankzij "stopgap QB" Smith en Gonzalez de trackmeet van Popo weten te winnen
Wel enigsinds zuur ja dat je tegen 1 van de 2 teams speelt die meer punten scoorden dan jouw team.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja poep zeg, 132 is gewoon niet genoeg om te winnen.![]()
Als jij Coroners Gambit bent dan had je kicker zelfs nog meer punten dan mijn qb (topper van de week, en bijna de helft van m'n totaal, met 15 punten).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef emokid het volgende:
Met een beetje geluk deze week naar 5-0 gerold. Moest tegen iemand die 4-0 stond maar amper punten produceerde deze week.
Prater met 17 punten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als jij Coroners Gambit bent dan had je kicker zelfs nog meer punten dan mijn qb (topper van de week, en bijna de helft van m'n totaal, met 15 punten).
Heb hem ook in een andere league, is inderdaad killing voor mijn team daar.quote:
Welke league?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil graag een goede backup qb. Beschikbaar zijn Mike Wallace en Owen Daniels.
Owen Daniels is vanaf week 11 weer fit. Ik vind het hem te kostbaar voor een cut.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil graag een goede backup qb. Beschikbaar zijn Mike Wallace en Owen Daniels.
Owen Daniels is vanaf week 11 weer fit. Ik vind het hem te kostbaar voor een cut.
Die kun je dus rustig droppen.twitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 09-10-2013 om 16:10:57Texans placing TE Owen Daniels on injured reserve with designation to return, meaning he will miss at least eight weeks. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |