Helaas. Turner is (als het doorgaat) getrade naar Popo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Andre Roberts voor Michael Turner? Indien geinteresseerd, wel pas vanaf volgende week aangezien ik alleen maar bye's op mijn bank heb.
Deze trade laat ik wel doorgaan, het is niet zo dat Playmaker Popo gaat helpen. Hij zit gewoon erg omhoog wat receviers betreft, en moet gewoon met een goed bod komen om ergens iets los te weken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Dat is wel een heel gunstige trade voor popo ....
Ik vond het niet erg om Bush erbij te doen. Forte is weer fit en het blijft altijd lastig om maar te gokken op die ene goalline carrie. Ik heb met Lynch, Morris, Ridley en Leshoure nog genoeg starting RB's in mijn team. Ik had een goede starting WR nodig en het liefst eentje die al z'n bye week gehad heeft. Als straks Jennings weer fit is dan heb ik ook qua WR's genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef zjroentje het volgende:
Dat is wel een heel gunstige trade voor popo ....
Mag het een keer? 0-7..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:37 schreef Terreros85 het volgende:
Doug Martin met 33 punten. En dat doet hij juist tegen mij
http://msn.foxsports.com/(...)prained-ankle-102612quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef Xetran het volgende:
Tijd om jennings te droppenBlij dat ik in ieder geval Hernandez terug heb.. haast mijn enige fatsoenlijke speler die ik nog over heb welke geen fumble machine is.
Oh come on.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
http://msn.foxsports.com/(...)prained-ankle-102612
Het ging idd lekker met m'n D. Uiteindelijk maakte de TD van JPP het verschil (of de late garbage time TD pass van Brees).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:51 schreef Fugie het volgende:
Eindelijk een keer een goede score, heb je en tegenstander die 32 punten haalt op defense alleen :/
Ik heb toevallig in een van m'n teams dezelfde 2 starting QB's die jij hebt: Cutler en Rivers. En ik ben ook maar 4-4. Dankzij m'n RB's en WR's. En dit is in een dynasty league dus er zijn nauwelijks nog QB's op de waiver wire.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
En samen met Rivers ga ik ten onder. Inmiddels 3-5.
Zat ik maar in zo'n league!quote:Op zondag 4 november 2012 22:01 schreef Guard het volgende:
In een van mijn leagues had een of andere klojo luck gedropt voor een kicker, heb ik geclaimed (ben ik ook van turnover machine Romo af), heeft meteen een goeie game voor me
Ik heb eerlijk gezegd niet gezien wat de rest van zijn roster was, en of het te rechtvaardigen dat ie Luck dropte, maar ik vermoed van niet.quote:Op maandag 5 november 2012 07:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Zat ik maar in zo'n league!
Wat een Fantasy game van Doug Martin zeg.Het ziet er naar uit dat Drew Brees en m'n 2 overige verdedigers vannacht maar moeten proberen om de achterstand om te buigen. Mikel Leshoure en 'n 3 TD's zaten gewoon op de bank...
Ik had hem natuurlijk weer tegen in een van mijn matchups...quote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb Doug Martin in de league op NFL.com, goed voor de helft van m'n punten deze week.
Je hebt gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 05:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Verloren omdat ik mijn 3de verdediger vannacht niet meer kon opstellen. Wat een dure domme fout.
Ik zie het nu pas. Ik ging naar bed tijdens de two minute warning. Heeft Lofton 5.50 punten gepakt in de laatste 2 minuutjes.quote:
Komende week tegen jou. Het gaat voor jou moeilijk worden om 5 spelers op te stellen. Volgens mij heb je maar 1 RB en 1 WR beschikbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Boe-man het volgende:
70 punten
En dan ook nog blessures erbij...
Ja, wel even de waiver wire opquote:Op woensdag 7 november 2012 09:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komende week tegen jou. Het gaat voor jou moeilijk worden om 5 spelers op te stellen. Volgens mij heb je maar 1 RB en 1 WR beschikbaar.
Ik zou Fitzpatrick spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:37 schreef Xetran het volgende:
DIlemma in noob fantasy land. misschien kan iemand wat helpen. Zou ik Vick benchen voor Carson Palmer of Fitzpatrick?
hmmk. zijn projections staan erg laag maar ik zou zelf niet weten waarom. Vick haalt vrijwel elke game wat rushing yardage en bijna altijd een TD pass, vandaar dat ik toch wel twijfelde.quote:
Yep, de site was lange tijd out dus een hoop mensen hebben niet op het laatste moment hun lineup kunnen zetten/wijzigen. Ik wilde zelf Roman Harper/Malcolm Jenkins oppikken en spelen maar dat ging niet. Een hoop mensen hebben al geklaagd, vooral via twitter. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef zjroentje het volgende:
Krijg een mail van Yahoo dat er gisteren een storing was. Ik ga er dus ook gewoon van uit dat deze ronde ongeldig verklaard wordt. Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |