Ik had hem natuurlijk weer tegen in een van mijn matchups...quote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb Doug Martin in de league op NFL.com, goed voor de helft van m'n punten deze week.
Je hebt gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 05:31 schreef The_Playmaker het volgende:
Verloren omdat ik mijn 3de verdediger vannacht niet meer kon opstellen. Wat een dure domme fout.
Ik zie het nu pas. Ik ging naar bed tijdens de two minute warning. Heeft Lofton 5.50 punten gepakt in de laatste 2 minuutjes.quote:
Komende week tegen jou. Het gaat voor jou moeilijk worden om 5 spelers op te stellen. Volgens mij heb je maar 1 RB en 1 WR beschikbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:51 schreef Boe-man het volgende:
70 punten
En dan ook nog blessures erbij...
Ja, wel even de waiver wire opquote:Op woensdag 7 november 2012 09:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komende week tegen jou. Het gaat voor jou moeilijk worden om 5 spelers op te stellen. Volgens mij heb je maar 1 RB en 1 WR beschikbaar.
Ik zou Fitzpatrick spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:37 schreef Xetran het volgende:
DIlemma in noob fantasy land. misschien kan iemand wat helpen. Zou ik Vick benchen voor Carson Palmer of Fitzpatrick?
hmmk. zijn projections staan erg laag maar ik zou zelf niet weten waarom. Vick haalt vrijwel elke game wat rushing yardage en bijna altijd een TD pass, vandaar dat ik toch wel twijfelde.quote:
Yep, de site was lange tijd out dus een hoop mensen hebben niet op het laatste moment hun lineup kunnen zetten/wijzigen. Ik wilde zelf Roman Harper/Malcolm Jenkins oppikken en spelen maar dat ging niet. Een hoop mensen hebben al geklaagd, vooral via twitter. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef zjroentje het volgende:
Krijg een mail van Yahoo dat er gisteren een storing was. Ik ga er dus ook gewoon van uit dat deze ronde ongeldig verklaard wordt. Dank u.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik wilde nog Denario Alexander en Danny Woodhead oppikken. Dikke kak dus.
Echt waar. Ik zweer het je!quote:
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
En inmiddels staat de losing streak op 6. Dan maar proberen om de playoffs te halen met een score van 7-7
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.
Deze week is de laatste week voor trades. Vrijdag is namelijk de deadline. Voor diegenen die nog een RB zoeken: Mikel Leshoure is beschikbaar voor een trade.
Rivers is ook echt weer een drama dit jaar, maar dat is voer voor een ander topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |