quote:Op maandag 12 november 2012 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik wilde nog Denario Alexander en Danny Woodhead oppikken. Dikke kak dus.
Echt waar. Ik zweer het je!quote:
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
En inmiddels staat de losing streak op 6. Dan maar proberen om de playoffs te halen met een score van 7-7
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.
Deze week is de laatste week voor trades. Vrijdag is namelijk de deadline. Voor diegenen die nog een RB zoeken: Mikel Leshoure is beschikbaar voor een trade.
Rivers is ook echt weer een drama dit jaar, maar dat is voer voor een ander topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.
Ik ben altijd geïnteresseerd in een versterking maar ik heb alleen Leshoure in de aanbieding. Lynch/Ridley/Morris zijn niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in een WR of QB?
Ik ruil Thomas niet voor Leshoure.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik ben altijd geïnteresseerd in een versterking maar ik heb alleen Leshoure in de aanbieding. Lynch/Ridley/Morris zijn niet beschikbaar.
Jammer. Het was overigens Leshoure én Lloyd. Trouwens Leshoure scoort dit jaar meer punten per game dan Ryan Matthews.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik ruil Thomas niet voor Leshoure.
Dat is bijna een perfect passer ratingquote:Op maandag 10 december 2012 16:40 schreef BobW het volgende:
New highscore, 157.58 bij de NFL Fok League
Eliquote:Op maandag 17 december 2012 01:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Ondanks dat m'n 2 WR's samen nog niet één punt scoorden toch nog dik naar de finale.Brees en m'n 3 RB's gingen lekker. Janikowski net voor de game opgepikt en hoppa, 20 punten!
![]()
De andere halve finale is wel erg close. Stat correction zou wel eens de doorslag kunnen geven.
quote:Op maandag 17 december 2012 09:38 schreef Maravilla het volgende:
Damn. In de league op NFL.com sta ik 0.56 punt voor in de halve finale tegen Eastwood Elephants. Alleen moet zijn Jets defence nog spelen.Ik had Crabtree moeten starten.. (22.70)
Ja zag 't inderdaad. Is er eens een kicker met een big game, heb je 'm bankie. Alvast succes in de finale.quote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel een lastig gevoel, afhankelijk zijn van de Jets...
Ik had ook een andere kicker moeten starten, 19 op de bench en 0 voor de starter
Ik dacht hem trouwens al binnen te hebben gisteren, maar toen gingen Wells en de Seahawks hard.
Je kunt juichen want je staat in de finale. Wat een close finish!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:04 schreef Guard het volgende:
Nog steeds een voorsprong van 1,04 punt... Ik juich pas als de finale daadwerkelijk is begonnen en ik er in sta.
Is natuurlijk geen toevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nou mag ik in 2 Championship games tegen AP......
Ik moet tegen een team die 12-1 is. Lekker....Het word sowieso chaos dit weekend want ik moet in de Fok league tegen Rodgers terwijl hij m'n QB is voor een ander team. Andere spelers die ik heb maar ook tegen moet spelen in andere league finals: Lance Moore, Roddy White, Moreno, Lloyd en BJGE.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen toeval
Ik sta in mijn andere league ook in de finale, tegen een unbeaten team![]()
Heb zelf al 2x tegen gespeeld, drie maal scheepsrecht?
Uiteindelijk waren het zoals het hele jaar al Brees en mijn RB's die me de overwinning bezorgden. Morris was waiver wire goud, Moreno en Leshoure waren erg nuttig als waiver wire pickups en Ridley was gewoon een absolute steal qua draft positie (net zoals Wayne). En Lynch was erg beast mode dit jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 11:18 schreef Guard het volgende:
Teleurstellende dag van mijn RB's deed me de das om.
Gefeliciteerd PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |