quote:Op maandag 12 november 2012 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik wilde nog Denario Alexander en Danny Woodhead oppikken. Dikke kak dus.
Echt waar. Ik zweer het je!quote:
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
En inmiddels staat de losing streak op 6. Dan maar proberen om de playoffs te halen met een score van 7-7
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Als de refs gewoon hun werk hadden gedaan had je gewonnen. De TD pass van Romo naar Dez was namelijk geen TD. Een erg vreemde call.
Deze week is de laatste week voor trades. Vrijdag is namelijk de deadline. Voor diegenen die nog een RB zoeken: Mikel Leshoure is beschikbaar voor een trade.
Rivers is ook echt weer een drama dit jaar, maar dat is voer voor een ander topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja als. Als Rivers gewoon een bal buiten de lijnen gooit in plaats van naar de tegenstander.
Ik ben altijd geīnteresseerd in een versterking maar ik heb alleen Leshoure in de aanbieding. Lynch/Ridley/Morris zijn niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in een WR of QB?
Ik ruil Thomas niet voor Leshoure.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik ben altijd geīnteresseerd in een versterking maar ik heb alleen Leshoure in de aanbieding. Lynch/Ridley/Morris zijn niet beschikbaar.
Jammer. Het was overigens Leshoure én Lloyd. Trouwens Leshoure scoort dit jaar meer punten per game dan Ryan Matthews.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik ruil Thomas niet voor Leshoure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |