Er is een nieuwe. Zoek even in dit topic of het vorige generale NFL topic voor de info. Ik geloof dat er nog steeds twee spots zijn, dus je moet snel handelen wil je nog mee doen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:39 schreef mcbbvb het volgende:
Is de league van vorig jaar op NFL.com weer geactiveerd of is er een hele nieuwe aangemaakt?
Ik mag hopen dat de winnaar van vorig jaar wel een plekje krijgt om zijn titel te verdedigenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:41 schreef Xetran het volgende:
[..]
Er is een nieuwe. Zoek even in dit topic of het vorige generale NFL topic voor de info. Ik geloof dat er nog steeds twee spots zijn, dus je moet snel handelen wil je nog mee doen!
Lijkt me handig als we de draft zo laat mogelijk houden qua datum.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:13 schreef maerk het volgende:
En de NFL.com league zit vol, dat is netjes.
Houden we de draft date op 25 augustus? Voor mij in ieder geval prima, een week eerder (18/08) trouwens ook.
Yep, hier. Hoop wel dat we dan op zijn minst 8 mensen hebben ervoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn er nog belangstellenden voor nog een league. Wil dit jaar graag met twee teams spelen. Yahoo-league. Wil hem zelf wel aanmaken.
Gaat denk ik wel lukken. Anders proberen we nog wat mensen te vinden via Sport Amerika.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Yep, hier. Hoop wel dat we dan op zijn minst 8 mensen hebben ervoor.
's avonds in het weekend of op een maandagavond. Gewoon Hollandse tijd.quote:
Waarschijnlijk had je dan 3 keer de 6/7e pick. Heb je hoger of lager dan lukt het je niet om Arian Foster, AJ Green en Julio Jones te draften.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:18 schreef maerk het volgende:
Heb een eerste live draft gedaan met alleen Amerikanen op NFL.com, werkt trouwens erg goed die applicatie.
Misschien gooi ik mijn eigen ruiten inmaar na een uurtje had ik dit team bij elkaar in willekeurige volgorde:
Tom Brady - Arian Foster - Darren McFadden - A.J. Green - Julio Jones - Torrey Smith - Jermichael Finley - Greg Jennings - DeAndre Hopkins - Rashard Mendenhall - Shonn Greene - Tyler Eifert - Andy Dalton - Blair Walsh - Texans Defense
Benieuwd of ik een beetje tegenstand kan bieden aan die yanks.
2e pick maar er zat er o.a. eentje tussen die met zijn tweede pick Andrew Luck koos dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je dan 3 keer de 6/7e pick. Heb je hoger of lager dan lukt het je niet om Arian Foster, AJ Green en Julio Jones te draften.
oftewel veel computer picks en diegene die nog wel draften waren niet al te snuggerquote:Op maandag 12 augustus 2013 06:25 schreef maerk het volgende:
[..]
2e pick maar er zat er o.a. eentje tussen die met zijn tweede pick Andrew Luck koos dus dan weet je het wel.
Misschien ga ik dan eindelijk eens een fantasy league winnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:01 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
oftewel veel computer picks en diegene die nog wel draften waren niet al te snugger
Het is een mooi team maar dit team krijg je never nooit als er 12 mensen goed draften.
I'm in. Zelfde naam als in Fantasy Baseball. Draft datum moet lukken voor mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
http://football.fantasysp(...)key=1257e5d610698adb
Dit is de url van de nieuwe fantasy league. h2h met live draft op maandag 2 september om 20.00 CEST. Deze datum kan nog veranderen. Is een dag na de draft van de eerste Fok league. Ik wil de regels van de eerste league vasthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |