Heb een klein beetje over deze zaak gelezen en mijns inziens is dit wel correct. Beetje raar dan dat emokid die Zimmerman graag dood wil zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Buurtwachter Zimmerman achtervolgt een zwarte jongen die zich volgens Z verdacht gedraagt. Z gaat de confrontatie aan, er komt een gevecht. Z is de zwakkere in het gevecht en hij schiet de jongen dood (self-defense volgens Z). Z gaat vrij uit omdat de aanklager te weinig bewijs tegen Z heeft om hem te veroordelen. Puur kijkend naar het recht is dit de enige juiste uitspraak.
Timmetje Tebow naar de Patriots was vrij opmerkelijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, de tour is voorbij we gaan ons langzamerhand weer richten op de mooiste sport in de mooiste competitie ter wereld. Helaas zonder ESPN America, ik zal er nog aan moeten wennen. Nog 45 dagen en dan gaan we weer knallen. Nog opmerkelijke trades geweest en wie is er retired behalve Ray Lewis en Brian Urlacher?
Ik kan me niet voorstellen dat de Steelers hier blij mee zijn. Als organisatie wil je hier niet mee in verband gebracht worden door één van je eigen spelers. Vooral niet na al die media aandacht die ze zelf hebben gehad met de Big Ben affaire. Ik snap heus wel dat Pouncey een goede vriend is van Hernandez maar dan nog doe je dit niet. Al is het alleen al uit respect voor degene die is overleden.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je er van overtuigt bent dat iemand onschuldig is mag je hem toch gewoon steunen, zie het probleem niet.
http://bleacherreport.com(...)on-acquisiton/page/2quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, de tour is voorbij we gaan ons langzamerhand weer richten op de mooiste sport in de mooiste competitie ter wereld. Helaas zonder ESPN America, ik zal er nog aan moeten wennen. Nog 45 dagen en dan gaan we weer knallen. Nog opmerkelijke trades geweest en wie is er retired behalve Ray Lewis en Brian Urlacher?
Is inderdaad wel heel vet om te zien zo vanaf Google Glass. Vraag me af of Kluwe de plek voor punter bij de Raiders weet te bemachtigen, is wel een goede vent geloof ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef emokid het volgende:
23 minuten lang een punting practice opgenomen met Google Glass, door Chris Kluwe. Interessanter dan ik had verwacht in ieder geval.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:16 schreef emokid het volgende:
23 minuten lang een punting practice opgenomen met Google Glass, door Chris Kluwe. Interessanter dan ik had verwacht in ieder geval.
Als iemand zin heeft op nfl.com een league te startenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:50 schreef sincerinhoo het volgende:
Dennis Pita out for the Season na zijn heup operatie....
En komt er nog een Fok Fantasy league??
Een aantal mensen in dit topic heeft al jaren een fantasy league bij Yahoo. Wellicht is er interesse om nog een league te starten. Daar wil ik ook wel aan meedoen met een tweede team.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:50 schreef sincerinhoo het volgende:
Dennis Pita out for the Season na zijn heup operatie....
En komt er nog een Fok Fantasy league??
Hebben we genoeg man, wil best één startenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand zin heeft op nfl.com een league te starten
Vorig jaar hadden we er 12 ofzo? Denk dat het wel moet lukken.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:51 schreef Theoden het volgende:
[..]
Hebben we genoeg man, wil best één starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |