Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef mcbbvb het volgende:
Ik heb uiteindelijk, na een rematch van week 1, gewonnen van Eastwood Elephants. Na een sterke start zakte mijn team een beetje weg (blessures etc.) Gelukkig ging mijn team weer op tijd los en kon ik de titel pakken!
Hierbij wil ik de volgende mensen bedanken:
Matt Ryan
Josh Freeman
Darren Sproles
C.J. Spiller
Demarco Murray
Marcel Reece
Isaac Redman
Chris Rainey
Randall Cobb
Percy Harvin
Josh Cribbs
Chris Givens
Devin Hester
Keshawn Martin
Kenny Britt
Trindon Holliday
Jason Witten
Martellus Bennett
Heath Miller
Matt Bryant
Josh Tucker
Robbie Gould
En elke defense die ik gebruikt heb, meestal de defense tegen de Chiefs:P
Die keer dat ik eindelijk win moet ik het er ook wel van nemen. En mijn spelers vroegen of ze genoemd konden worden en dat was toch wel het minste wat ik kon doenquote:Op maandag 24 december 2012 17:46 schreef Guard het volgende:
Nou nou een acceptance speech.. Het moet niet gekker worden
Thanks! Het begon voor mij inderdaad goed en gelukkig trok dat doorquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nadat Ryan zaterdagnacht sterk begon had ik er al een hard hoofd in en helaas...
Schiet eens op zeg!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:39 schreef Guard het volgende:
Oh btw, yahoo-managers, niet dat jullie de hele tijd in je postvak in zitten te F5-en, want ik heb de league nog niet aangemaakt. Komt tzt nog wel
Vooruit dan...quote:
Checkquote:Op maandag 10 juni 2013 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooruit dan...
De Fok Yahooleague is weer opgestart, als het goed is hebben de managers van vorig jaar een uitnodiging gehad om weer te doen.
Zo niet laat het even weten.
Settings zijn (vooralsnog) hetzelfde als vorig jaar.
We zijn er weer bij dit jaarquote:Op maandag 10 juni 2013 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooruit dan...
De Fok Yahooleague is weer opgestart, als het goed is hebben de managers van vorig jaar een uitnodiging gehad om weer te doen.
Zo niet laat het even weten.
Settings zijn (vooralsnog) hetzelfde als vorig jaar.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:04 schreef Theoden het volgende:
Invite friends by emailing the following URL and league information directly to your friends:
Join Here: http://fantasy.nfl.com/re(...)oin?leagueId=1638829
League ID: 1638829
League Password: fok2013
Hier maar lid van geworden. Ik neem aan dat de Yahoo league vol zit elk jaar, maar deze op NFL.com ook?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor wie nog een NFL.com fantasy wil joinen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |