SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Was een reactie op CCYH.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Even serieus? Dat is toch niet odunJuist lief van ons!
Baas!! Hoe heet dit ook alweer? Kan ik dit kijken, ben toch slapeloos.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi leven man
Geen idee. Hoe dan ook, Alkmaar staat er ook op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dan is het kerstvakantie! Denk je dat ze in rotterdam blijft dan?
Yasemincequote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Baas!! Hoe heet dit ook alweer? Kan ik dit kijken, ben toch slapeloos.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef xminator het volgende:
Oh mijn reactie was niet terecht dan.
quote:
'Ince ince Yasemince', volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Baas!! Hoe heet dit ook alweer? Kan ik dit kijken, ben toch slapeloos.
Mijn beste, je kiest wel utrecht. Maar wat valt daar te doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe dan ook, Alkmaar staat er ook op.
[ afbeelding ]
Utrecht lijkt mij de beste optie, maar dat echt af van de mensen die definitief kunnen.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn beste, je kiest wel utrecht. Maar wat valt daar te doen?
Ik heb het vroeger gekeken, hoor. En ik ben nog geen 25.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef Ambipur het volgende:
Jullie zijn hier toch te jong voor man? serieuze vraag, want ik was 15 ofzo, dat dit op tv was.. (geloof ik..)
Gelukkig zenden ze het maar één keer uit op tv.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef Ambipur het volgende:
Jullie zijn hier toch te jong voor man? serieuze vraag, want ik was 15 ofzo, dat dit op tv was.. (geloof ik..)
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig zenden ze het maar één keer uit op tv..
Je hebt wel een paar Turkse tenten maar dan betaal je het dubbele per persoon en hoe het qua porties is weet ik niet. Vervolgens kunnen we waterpijpen met een stel bontkraag mocrootjes in utregg, goed idee!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. Maar binnen 2 maanden kunnen we het één en ander vinden toch?
. Ik bedoel, in Utrecht eten ze ook en lurken ze vast ook aan waterpijpen.
Amaaan, xaban06 betaalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt wel een paar Turkse tenten maar dan betaal je het dubbele per persoon en hoe het qua porties is weet ik niet. Vervolgens kunnen we waterpijpen met een stel bontkraag mocrootjes in utregg, goed idee!
Kun je het concreet benoemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:06 schreef Ambipur het volgende:
Utrecht is alles te doen wat je wilt....Dus dat is geen probleem.
biertjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:07 schreef xminator het volgende:
Lekker terrasje pakken en biertje erbij.
Was meer sarcasme, dat kun je doen in utregg dus.quote:
Doe dan iets met Turkse thee man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:07 schreef xminator het volgende:
Lekker terrasje pakken en biertje erbij.
Wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef xminator het volgende:
Opperbaas pureheart groet jullie allen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzicht niets mis mee als het een lekker weertje is.
Ter plekke zelf Ayran produceren. Ultra Turkish style.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe dan iets met Turkse thee man..
[..]
Ik heb nog nooit gedronken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Heilige boontjes, alsof hier niemand drinkt..
Ter plekke gaat zarGon baba cigkofte kneden voor onsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ter plekke zelf Ayran produceren. Ultra Turkish style.
Cigkofte gemaakt met bloed, zweet en tranenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ter plekke gaat zarGon baba cigkofte kneden voor ons. Sokak ortasinda.
Kun je beter lid worden van zo een date studieverenigingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Winter Efteling.
OMG, ik heb daar nu onmeunig veel trek in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ter plekke gaat zarGon baba cigkofte kneden voor ons. Sokak ortasinda.
Ik drink niet, maar heb er niets op tegen als mijn metgezellen drinken, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Heilige boontjes, alsof hier niemand drinkt..
Kan ook heb daar geen bezwaar tegen, ken je een goede italiaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:11 schreef Ambipur het volgende:
Waarom moet het perse Turkish styl? Wat is er mis met de Italiaan bijv?
Eerlijk, niet in Utrecht.. Wel in Haarlem eoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan ook heb daar geen bezwaar tegen, ken je een goede italiaan?
Plus sommige mensen willen misschien halal enzo..
Die van mijn pa, maar laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan ook heb daar geen bezwaar tegen, ken je een goede italiaan?
Vapiano!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
Pastabar of vapiano is altijd wel goed te doen
Ik drink niet en rook ook geen sigaretten. Heel af en toe een jointje (echt één keer in de zoveel tijd; de laatste keer is maanden geleden).quote:
Waarom? Meet in breda, met extra korting vna TMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van mijn pa, maar laten we dat maar niet doen.
Vind een jointje erger dan roken om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik drink niet en rook ook geen sigaretten. Heel af en toe een jointje (echt één keer in de zoveel tijd; de laatste keer is maanden geleden).
Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind een jointje erger dan roken om eerlijk te zijn.
Zoek het eens op? Misschien heb ik er ervaring mee..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:15 schreef Ambipur het volgende:
Ken een goede Italiaan in Amsterdam:) Van Turken, volgens mij was het Halal! Kan wel even zoeken anders?
Is niet in Breda. Ook niet in de buurt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom? Meet in breda, met extra korting vna TM
Maar je drinkt wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim net een stapje te ver voor mijn gevoel.
Was in de Jordaan iig..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoek het eens op? Misschien heb ik er ervaring mee..
Inderdaad, wiet staat een trede lager.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep. Persoonlijk zie ik alcohol en wiet niet op dezelfde hoogte. Goed het is aan jezelf!
DCquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Döner Company Utrecht CS. Én centraal én Turks.
hasj is helal?quote:
Ik verkies de borek die ik nu aan het eten benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Zg ik wist niet dat je blowde hahaha![]()
Ik drink, rook en heb geblowd tot 2 jaar terug ongeveer.. Gelukkig ook niet veel maar wel gedaan.
Ieder voor zich natuurlijk maar persoonlijk heb ik niks met drugs en verkies een borrel over een joint..
Hoe zou spacebörek smaken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verkies de borek die ik nu aan het eten ben
Ik ken mensen die wel whiskey drinken, maar geen wijn. Wijn staat nml expliciet genoemd in de Koran blablabla.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar alcohol zit dieper.
ow? Onderbouw het eens met eigen ervaring of kennis..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar alcohol zit dieper.
Onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken mensen die wel whiskey drinken, maar geen wijn. Wijn staat nml expliciet genoemd in de Koran blablabla.
Wait, whut?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef xminator het volgende:
Personen die datumprikker ingevuld hebben:
Pureheart
afiyet olsun!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verkies de borek die ik nu aan het eten ben
Theologische uitgangspunten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ow? Onderbouw het eens met eigen ervaring of kennis..?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken mensen die wel whiskey drinken, maar geen wijn. Wijn staat nml expliciet genoemd in de Koran blablabla.
Yapimmi?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe zou spacebörek smaken?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:25 schreef xminator het volgende:
Ze heeft hem ingevuld maar is niet aanwezig.
PH zal wel die zelfde troll zijn..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef xminator het volgende:
Personen die datumprikker ingevuld hebben:
Ambipur
Ayca
Borte
Eagle
Jaleesa
Julis
Weiss
Zargon
Xmini
Bilge
Turquaz
CCYH
Pureheart
Personen die het nog niet ingevuld hebben graag doen (vraag link aan mij)! Of anders muil houden over meet
Nee, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
PH zal wel die zelfde troll zijn..
Ze moet komen, ben nu wel benieuwd naar haarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..].
Okay.
Lief van haar dat ze het invult dan maar.
Dat ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wie het was?
Yuh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik sluit mijn borek af met baklava en hoop dat ik dan wel slaap heb. Moet 7u op verdorie.
Man, ze maken heerlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yuh.
Ik wil ook..
Denk om je kilo's hè... Nog 2 maanden..
Als jij naar de meet komt, ga ik dat ene topic waarvoor ze gebanned is uitprinten en meenemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wie het was?
jouwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef xminator het volgende:
zG iemand had hem ook met jou nickname ingevuld
Vandaag is het woensdag héquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man, ze maken heerlijk..Jaja.. Ga maandag toch weer hardlopen
huh wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als jij naar de meet komt, ga ik dat ene topic waarvoor ze gebanned is uitprinten en meenemen.
Wilde 'm speciaal voor jou maken. But never mind.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is. Maak er een poll voor. Daar kunnen we zo goed mee overweg.
As maandag toch.. Stop ik toch ook met roken.quote:
Ik heb net een opmerking achtergelaten. Dat ben ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef xminator het volgende:
zG iemand had hem ook met jouw nickname ingevuld
IK WEET DAT ZE HEERLIJK ZIJN!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man, ze maken heerlijk..Jaja.. Ga maandag toch weer hardlopen
Ja zG. Serifoglu baklava geloof ik. Als je wat liever doet, dan neem ik ze mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK WEET DAT ZE HEERLIJK ZIJN!
DAAAAAAROM
Bedrieg je mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK WEET DAT ZE HEERLIJK ZIJN!
DAAAAAAROM
Ik wist al wie de correcte was en had de verkeerde al verwijderd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net een opmerking achtergelaten. Dat ben ik.
Hmm, ben zelf toch niet zo van de verdovende middelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde 'm speciaal voor jou maken. But never mind.
[..]
Als je mij niet probeert te veranderen mag jij ze eten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja zG. Serifoglu baklava geloof ik. Als je wat liever doet, dan neem ik ze mee.
Op! Nu 10 minuten wachten, tanden poetsen en dan kapotmoe zijn door de sugarush en slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je mij niet probeert te veranderen mag jij ze eten.
Voor jou houd ik mijn laatste GHB-pilletje even apart.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ben zelf toch niet zo van de verdovende middelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op! Nu 10 minuten wachten, tanden poetsen en dan kapotmoe zijn door de sugarush en slapen
Jammer. Ik kan koken, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ben zelf toch niet zo van de verdovende middelen.
Nee, maandag pas. Tot die tijd geniet ik van mijn dikzijn. Dus ik ga niet lopen, springen, staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
sta op
spring
ga zitten
sta op
ren 20 rondjes
ga zitten
Doe eens rollen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, maandag pas. Tot die tijd geniet ik van mijn dikzijn. Dus ik ga niet lopen, springen, staan.
Irzdüsmani!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor jou houd ik mijn laatste GHB-pilletje even apart.
O, dat mag je altijd doen, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer. Ik kan koken, dat wil je niet weten.
Maar, maar, een bed, met twee vrouwen, en zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:37 schreef Ayca het volgende:
Als het nodig is kan borte ook wel bij mij slapen in roffa? Heb slaapbank en alles
Telepathy does exist.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar, maar, een bed, met twee vrouwen, en zo.
Is warmer!
HAHAHAHA, WE KUNNEN OOK IEMAND DROGEREN HEM/HAAR KAAL KNIPPEN EN ACHTERLATEN OP HET STATION GEDUCTAPET TEGEN HET PLAATSNAAMBORDJE OP PERRON 1quote:
Ik stel me beschikbaar!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, WE KUNNEN OOK IEMAND DROGEREN HEM/HAAR KAAL KNIPPEN EN ACHTERLATEN OP HET STATION GEDUCTAPET TEGEN HET PLAATSNAAMBORDJE OP PERRON 1
Oké, ik schaf alvast een Batmanmasker aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, WE KUNNEN OOK IEMAND DROGEREN HEM/HAAR KAAL KNIPPEN EN ACHTERLATEN OP HET STATION GEDUCTAPET TEGEN HET PLAATSNAAMBORDJE OP PERRON 1
Wat 5 gek. Minstens 10 man!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
Okay, wie wil zich beschikbaar stellen om Ambi zo te behagen?
We moeten haar optillen, dus we hebben een man of 5 nodig.
Waarom lees ik dit op perverse wijze?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
Okay, wie wil zich beschikbaar stellen om Ambi zo te behagen?
We moeten haar optillen, dus we hebben een man of 5 nodig.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik schaf alvast een Batmanmasker aan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Hahaha, ik zag het voor me. Inclusief stemmetje, toch?.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk serieus dat vrouwen nat zouden worden van zo'n stem in hun oor.quote:
Waarom wil je zoiets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:46 schreef Ambipur het volgende:
hahaD ik word altijd geplaagd. Omdat ik hap! Ben 't gewendVind 't leuk ook!
Regel jij die 10 man, dan. Maar wil wel leven, hoor.
Even voor de duidelijkheid: je bent een azgın dul.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet toch mijn fokbeeld van azgin dul zo houden?
Ik spreek je na de meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je bent een azg?n dul..
Maar dat hoeft verder niets te betekenen, lijkt me normaal en zo..
Ik ook, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk serieus dat vrouwen nat zouden worden van zo'n stem in hun oor.
Ik bedoel ook niet dat je IRL zo bent of zo. Ik heb het niet over hoe je je gedraagt tegenover anderen! je bent vast een nette Turkse vrouw. Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek je na de meetBen best stilletjes etc. Totaal niet het beeld van azgin dul of zo. Da's voor echte vrienden :p
"jullie"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:53 schreef xminator het volgende:
Straks kom ik bij de meet blijken jullie allemaal een stel autisten te zijn
quote:
JFM, TM etc heb je wel gezien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
[..], nu heb ik van iedereen een foto kunnen zien. Behalve van jou en triggershot..
Begin ernstige verdenkingen te krijgen.
Wij zijn die ekte.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:56 schreef Triggershot het volgende:
Grappig dat Ayca en ik elkaar wel hebben gezien
JFM heb ik een gedeelte van gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
JFM, TM etc heb je wel gezien?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:53 schreef xminator het volgende:
Straks kom ik bij de meet blijken jullie allemaal een stel autisten te zijn
Ja, dat maakt het helemaal compleet. Doen we.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef Ambipur het volgende:
Dragen we allemaal een rode roos ter herkenning
Welk gedeelte?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
JFM heb ik een gedeelte van gezien, zij ook van mij. Voor de rest iedereen gezien inderdaad.
Amaaan, even serieus, als wij er lol in hebben fuck de rest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:58 schreef xminator het volgende:
Zitten we daar gaan jullie van die domme fok! grapjes maken, tam rezil oluruz. Straks zijn er ook bekenden. Beter meeten wij in breda ofzo
Die kwarthaar strook?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
JFM heb ik een gedeelte van gezien, zij ook van mij. Voor de rest iedereen gezien inderdaad.
die edit-post van der je weet welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je alleen haar hoofdhaar gezien?
Wij verschillen inderdaad een generatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef Ambipur het volgende:
Rode roos is cool!! Old skool op je jas pinnen jwz.
En wat was jouw conclusie over haar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heeft zij ook een kwarthaar/kwart baard gedeelte gezien van mij
IK HEB HAAR GEZIEN.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die edit-post van der je weet wel
Hehe, kom op man, dat valt toch niet onder JFM gedeeltelijk gezien te hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heeft zij ook een kwarthaar/kwart baard gedeelte gezien van mij
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:00 schreef Ayca het volgende:
Doe jullie foto's bij elkaar, misschien vormt er een geheel. Iemand anders nog stukjes JFM?
Dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEB HAAR GEZIEN.
'Haar haar' bedoel ik hoor..
Vallahi billahi daar dacht ik ook aan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Griekjeeee flashback, roep Maisnon er even bij
Daarom gedeeltelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEB HAAR GEZIEN.
'Haar haar' bedoel ik hoor..
Hoeveel bewijzen voor telepathie wil je nog?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vallahi billahi daar dacht ik ook aan!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Griekjeeee flashback, roep Maisnon er even bij
Bitchmode on?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij verschillen inderdaad een generatie.
Jouw vriendin leest niet mee hè?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
Maar is wel gek hoor, kan je lekker fantaseren
Gedraag je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw vriendin leest niet mee hè?.
Iki azgin. Biri dul, diyeri... uh... dulsuz...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
Dat is hoe jij het ziet...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:04 schreef xminator het volgende:
[..], niet dat ik weet.
Schrijf ook niets verkeerds...
Nu kan ik rustig/vredig slapen.. Dank!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trek je d'r niets van aan; ik doe wel mijn rode fez op voor jou.
Ooooohaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iki azgin. Biri dul, diyeri... uh... dulsuz...
Ik streep je af van mijn nummer 1 poster lijst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ne dedim? Ik ken mijn grenzen.Zelf wanneer ik blootgesteld ben aan jullie slechte invloed.
Nu ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik streep je af van mijn nummer 1 poster lijst.
Ik zei alleen maar 'we hebben nu twee azgins' (een titel waarmee jij jezelf reeds had geïdentificeerd, niet mijn woorden); de ene is dul, de andere niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik streep je af van mijn nummer 1 poster lijst.
Je geeft verantwoording.. Wat lief!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar 'we hebben nu twee azgins' (een titel waarmee jij jezelf reeds had geïdentificeerd, niet mijn woorden); de ene is dul, de andere niet.
Niets aan de hand joh. Ze dollen met je. Azgın işte, wat verwacht je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ne dedim? Ik ken mijn grenzen.Zelfs wanneer ik blootgesteld ben aan jullie slechte invloed.
Truste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:17 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen. Truste allemaal.
Welk lijstje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij staat weer op 't lijstje, hoor
Interessant. Hoe voel jij je daarbij? Wat maakt dit los in je? Vertel meer!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:23 schreef Ziba het volgende:
Ach ja, ik heb geen reden. Heb jeuk op mijn rug maar geen zin om mijn arm naar achteren te doen.
Ik kan niet rijmen, maar wel dichten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeuk is niet leuk, nee. Hé, dat rijmt.
Datum wordt bepaald ahv beschikbaarheidslijsten, had je die al ingevuld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:48 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin.
X, ik logde gisteren kwart voor elf uit, is er nog wat veranderd omtrent de meet ? Ik ga echt niet terug lezen
Anders hou ik de 22e in Utrecht (overdag) actief.
Utrecht heeft ook mijn voorkeur, maar ik ga er verder niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Datum wordt bepaald ahv beschikbaarheidslijsten, had je die al ingevuld?
Mijn lokatievoorkeur is overigens Utrecht eo. Amsterdam is niet te doen voor Limburgers.
Waar heb jij mij gezien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
[..], nu heb ik van iedereen een foto kunnen zien. Behalve van jou en triggershot..
Begin ernstige verdenkingen te krijgen.
Er was toch ook zo'n Nederlands dorp dat Turkiye ofzo heette en waar de bewoners eenmaal per jaar Ottomaanse kleren aantrekken, de Turkse vlag hijsen en het volkslied zingen. Dat zou ook een vette locatie zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook mijn voorkeur, maar ik ga er verder niet moeilijk over doen.
Oldu efendim, baska bir isteginiz ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n Nederlands dorp dat Turkiye ofzo heette en waar de bewoners eenmaal per jaar Ottomaanse kleren aantrekken, de Turkse vlag hijsen en het volkslied zingen. Dat zou ook een vette locatie zijn.
Dat jullie dat soort dingen onthouden manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij toch een keer gepost? Of baskasimiydiMet je broertje ofzo.
Waar baseer je dat op ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat er uiteindelijk toch maar 2 mensen naar die meet komen.
Als jij zo zeker van je zaak bent mag jij de reisksten sponsoren. De eetkosten zijn al gedekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat er uiteindelijk toch maar 2 mensen naar die meet komen.
Op het tig keer mislukken van een meet.quote:
Ja dag, ik ga niet betalen voor maar liefst 2 mensen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als jij zo zeker van je zaak bent mag jij de reisksten sponsoren. De eetkosten zijn al gedekt.![]()
Kom jij niet?
Ambipur gaat heel moeilijk KO, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Frank Zane in spe deinst toch voor niets of niemand terug?!
Ik heb geen broertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij toch een keer gepost? Of baskasimiydiMet je broertje ofzo.
Laat je oerbaard staan; dat is haar zwakke punt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ambipur gaat heel moeilijk KO, heb ik begrepen.
Plus Frank was maar 1,74m, Ambi is iets van 2 meter.
Ik ben één van de weinige Turken die geen fatsoenlijke baard kan laten staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat je oerbaard staan; dat is haar zwakke punt.
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
Bijna 2 meter en vet als een tonnetje... Dat dit je afschrikt!
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.
Dat red ik nooitttt in 2 maandenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.
Ik kom gewoon in bikini joh. Mijn lagen vet dienen als warmtemiddel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.
Een dagje strand in de zomer was een beter idee geweest.
'Ik ben verkouden; daarom draag ik een bivakmuts.'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.
Een dagje strand in de zomer was een beter idee geweest.
Benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
Wie woont er in Amsterdam eigenlijk? Dacht xminator en msnk, maar geen van beiden ben ik nu zeker. (msnk woonde er wel, maar geen idee hoe het nu is.)
[ afbeelding ]
Borte naar het noorden van Limburg getrokken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige Turken die geen fatsoenlijke baard kan laten staan.
No man. Big girls are beautifullllll.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Werk aan de winkel dus. Hup hup!
nou nee. Lange dames wel. Dames die dik zijn nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man. Big girls are beautifullllll.
Shit man. Zo wordt het noooooit wat met mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nou nee. Lange dames wel. Dames die dik zijn niet
Oh........ Zo lievvvvvvv......quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turkse les moet gegeven worden op de basisschool #2
yoruldum
Laf anlatilmiyor kimseyequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh........ Zo lievvvvvvv......![]()
Yorulma! Tis net middag pas
Op dit moment zijn donderdag en vrijdag 27/28 december de populairste dagen (10 personen hebben ja gezegd!).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:48 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin.
X, ik logde gisteren kwart voor elf uit, is er nog wat veranderd omtrent de meet ? Ik ga echt niet terug lezen
Anders hou ik de 22e in Utrecht (overdag) actief.
Ok, A'dam is ook goed. Heeft iemand nog een logeerplek voor mij ? Anders moet ik weer vroeg terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Op dit moment zijn donderdag en vrijdag 27/28 december de populairste dagen (10 personen hebben ja gezegd!).
Jullie blijven utrecht zeggen, kom dan ook aub met voorstellen om dingen te doen daar dan.. Ik ben niet bekend met utrecht.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef xminator het volgende:
http://donerregister.nl/ Ik ben meteen lid geworden, zijn jullie al lid?
Denk niet dat het zo laat zal worden hoor, hoogstens rond 23.00 en dan zal ik ook nog circa anderhalf uur naar huis dienen te reizen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, A'dam is ook goed. Heeft iemand nog een logeerplek voor mij ? Anders moet ik weer vroeg terug.
Kom je ook naar de meet? Once in a lifetime opportunity!quote:
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, A'dam is ook goed. Heeft iemand nog een logeerplek voor mij ? Anders moet ik weer vroeg terug.
Voel me echt raar op dit moment, perdeyi mi indirsem adama selam mi versemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
He bah, glazenwasser voor m'n raam opeens.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef xminator het volgende:
http://donerregister.nl/ Ik ben meteen lid geworden, zijn jullie al lid?
quote:Disclaimer
Dönerregister.nl heeft absoluut niks te maken met donorregister.nl of andere overheidsinstanties. Wij kunnen ook niet aansprakelijk worden gesteld als u na uw dood toch eindigt in een broodje döner. De genoemde grillrooms verwerken voor zover wij weten geen (menselijk) orgaanvlees in hun producten.
Uiteraard moedigen wij het registreren van uw donorkeuze (met twee o's) op donorregister.nl ten zeerste aan. Red een leven! Word geen döner!
Doe niet zo preutsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Voel me echt raar op dit moment, perdeyi mi indirsem adama selam mi versem
Heb ik al gedaan. Cay ikrami verecegim zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet zo preutsZeg ff haaaaaaiiii!
Hmmm. Maar ık ken jullıe helemaal nıet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Once in a lifetime opportunity!
Bijna iedereen kent elkander niet, dus dat is geen probleem!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmmm. Maar ık ken jullıe helemaal nıet.
Volgens mij weet ik dan waar je woont.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
He bah, glazenwasser voor m'n raam opeens.
Wordt sowieso moeilijk vanuit Turkije (aan je puntloze i te zien), i.v.m. terugreistijd. Of ben je in december weer in Nederland?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmmm. Maar ık ken jullıe helemaal nıet.
Leffier is op meerdere plekken bezig vandaag hé...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dan waar je woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |