Ja zG. Serifoglu baklava geloof ik. Als je wat liever doet, dan neem ik ze mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK WEET DAT ZE HEERLIJK ZIJN!
DAAAAAAROM
Bedrieg je mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK WEET DAT ZE HEERLIJK ZIJN!
DAAAAAAROM
Ik wist al wie de correcte was en had de verkeerde al verwijderd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net een opmerking achtergelaten. Dat ben ik.
Hmm, ben zelf toch niet zo van de verdovende middelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde 'm speciaal voor jou maken. But never mind.
[..]
Als je mij niet probeert te veranderen mag jij ze eten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja zG. Serifoglu baklava geloof ik. Als je wat liever doet, dan neem ik ze mee.
Op! Nu 10 minuten wachten, tanden poetsen en dan kapotmoe zijn door de sugarush en slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je mij niet probeert te veranderen mag jij ze eten.
Voor jou houd ik mijn laatste GHB-pilletje even apart.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ben zelf toch niet zo van de verdovende middelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op! Nu 10 minuten wachten, tanden poetsen en dan kapotmoe zijn door de sugarush en slapen
Jammer. Ik kan koken, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ben zelf toch niet zo van de verdovende middelen.
Nee, maandag pas. Tot die tijd geniet ik van mijn dikzijn. Dus ik ga niet lopen, springen, staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
sta op
spring
ga zitten
sta op
ren 20 rondjes
ga zitten
Doe eens rollen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, maandag pas. Tot die tijd geniet ik van mijn dikzijn. Dus ik ga niet lopen, springen, staan.
Irzdüsmani!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor jou houd ik mijn laatste GHB-pilletje even apart.
O, dat mag je altijd doen, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer. Ik kan koken, dat wil je niet weten.
Maar, maar, een bed, met twee vrouwen, en zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:37 schreef Ayca het volgende:
Als het nodig is kan borte ook wel bij mij slapen in roffa? Heb slaapbank en alles
Telepathy does exist.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar, maar, een bed, met twee vrouwen, en zo.
Is warmer!
HAHAHAHA, WE KUNNEN OOK IEMAND DROGEREN HEM/HAAR KAAL KNIPPEN EN ACHTERLATEN OP HET STATION GEDUCTAPET TEGEN HET PLAATSNAAMBORDJE OP PERRON 1quote:
Ik stel me beschikbaar!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, WE KUNNEN OOK IEMAND DROGEREN HEM/HAAR KAAL KNIPPEN EN ACHTERLATEN OP HET STATION GEDUCTAPET TEGEN HET PLAATSNAAMBORDJE OP PERRON 1
Oké, ik schaf alvast een Batmanmasker aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, WE KUNNEN OOK IEMAND DROGEREN HEM/HAAR KAAL KNIPPEN EN ACHTERLATEN OP HET STATION GEDUCTAPET TEGEN HET PLAATSNAAMBORDJE OP PERRON 1
Wat 5 gek. Minstens 10 man!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
Okay, wie wil zich beschikbaar stellen om Ambi zo te behagen?
We moeten haar optillen, dus we hebben een man of 5 nodig.
Waarom lees ik dit op perverse wijze?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
Okay, wie wil zich beschikbaar stellen om Ambi zo te behagen?
We moeten haar optillen, dus we hebben een man of 5 nodig.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik schaf alvast een Batmanmasker aan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Hahaha, ik zag het voor me. Inclusief stemmetje, toch?.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk serieus dat vrouwen nat zouden worden van zo'n stem in hun oor.quote:
Waarom wil je zoiets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:46 schreef Ambipur het volgende:
hahaD ik word altijd geplaagd. Omdat ik hap! Ben 't gewendVind 't leuk ook!
Regel jij die 10 man, dan. Maar wil wel leven, hoor.
Even voor de duidelijkheid: je bent een azgın dul.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet toch mijn fokbeeld van azgin dul zo houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |