Hoezo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind een jointje erger dan roken om eerlijk te zijn.
Zoek het eens op? Misschien heb ik er ervaring mee..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:15 schreef Ambipur het volgende:
Ken een goede Italiaan in Amsterdam:) Van Turken, volgens mij was het Halal! Kan wel even zoeken anders?
Is niet in Breda. Ook niet in de buurt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom? Meet in breda, met extra korting vna TM
Maar je drinkt wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim net een stapje te ver voor mijn gevoel.
Was in de Jordaan iig..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoek het eens op? Misschien heb ik er ervaring mee..
Inderdaad, wiet staat een trede lager.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep. Persoonlijk zie ik alcohol en wiet niet op dezelfde hoogte. Goed het is aan jezelf!
DCquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Döner Company Utrecht CS. Én centraal én Turks.
hasj is helal?quote:
Ik verkies de borek die ik nu aan het eten benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Zg ik wist niet dat je blowde hahaha![]()
Ik drink, rook en heb geblowd tot 2 jaar terug ongeveer.. Gelukkig ook niet veel maar wel gedaan.
Ieder voor zich natuurlijk maar persoonlijk heb ik niks met drugs en verkies een borrel over een joint..
Hoe zou spacebörek smaken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verkies de borek die ik nu aan het eten ben
Ik ken mensen die wel whiskey drinken, maar geen wijn. Wijn staat nml expliciet genoemd in de Koran blablabla.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar alcohol zit dieper.
ow? Onderbouw het eens met eigen ervaring of kennis..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar alcohol zit dieper.
Onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken mensen die wel whiskey drinken, maar geen wijn. Wijn staat nml expliciet genoemd in de Koran blablabla.
Wait, whut?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef xminator het volgende:
Personen die datumprikker ingevuld hebben:
Pureheart
afiyet olsun!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verkies de borek die ik nu aan het eten ben
Theologische uitgangspunten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ow? Onderbouw het eens met eigen ervaring of kennis..?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken mensen die wel whiskey drinken, maar geen wijn. Wijn staat nml expliciet genoemd in de Koran blablabla.
Yapimmi?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe zou spacebörek smaken?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:25 schreef xminator het volgende:
Ze heeft hem ingevuld maar is niet aanwezig.
PH zal wel die zelfde troll zijn..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:24 schreef xminator het volgende:
Personen die datumprikker ingevuld hebben:
Ambipur
Ayca
Borte
Eagle
Jaleesa
Julis
Weiss
Zargon
Xmini
Bilge
Turquaz
CCYH
Pureheart
Personen die het nog niet ingevuld hebben graag doen (vraag link aan mij)! Of anders muil houden over meet
Nee, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
PH zal wel die zelfde troll zijn..
Ze moet komen, ben nu wel benieuwd naar haarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..].
Okay.
Lief van haar dat ze het invult dan maar.
Dat ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wie het was?
Yuh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:26 schreef Ambipur het volgende:
Ik sluit mijn borek af met baklava en hoop dat ik dan wel slaap heb. Moet 7u op verdorie.
Man, ze maken heerlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yuh.
Ik wil ook..
Denk om je kilo's hè... Nog 2 maanden..
Als jij naar de meet komt, ga ik dat ene topic waarvoor ze gebanned is uitprinten en meenemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wie het was?
jouwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef xminator het volgende:
zG iemand had hem ook met jou nickname ingevuld
Vandaag is het woensdag héquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man, ze maken heerlijk..Jaja.. Ga maandag toch weer hardlopen
huh wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als jij naar de meet komt, ga ik dat ene topic waarvoor ze gebanned is uitprinten en meenemen.
Wilde 'm speciaal voor jou maken. But never mind.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is. Maak er een poll voor. Daar kunnen we zo goed mee overweg.
As maandag toch.. Stop ik toch ook met roken.quote:
Ik heb net een opmerking achtergelaten. Dat ben ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef xminator het volgende:
zG iemand had hem ook met jouw nickname ingevuld
IK WEET DAT ZE HEERLIJK ZIJN!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Man, ze maken heerlijk..Jaja.. Ga maandag toch weer hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |