Dat jullie dat soort dingen onthouden manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij toch een keer gepost? Of baskasimiydiMet je broertje ofzo.
Waar baseer je dat op ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat er uiteindelijk toch maar 2 mensen naar die meet komen.
Als jij zo zeker van je zaak bent mag jij de reisksten sponsoren. De eetkosten zijn al gedekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat er uiteindelijk toch maar 2 mensen naar die meet komen.
Op het tig keer mislukken van een meet.quote:
Ja dag, ik ga niet betalen voor maar liefst 2 mensen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als jij zo zeker van je zaak bent mag jij de reisksten sponsoren. De eetkosten zijn al gedekt.![]()
Kom jij niet?
Ambipur gaat heel moeilijk KO, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Frank Zane in spe deinst toch voor niets of niemand terug?!
Ik heb geen broertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij toch een keer gepost? Of baskasimiydiMet je broertje ofzo.
Laat je oerbaard staan; dat is haar zwakke punt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ambipur gaat heel moeilijk KO, heb ik begrepen.
Plus Frank was maar 1,74m, Ambi is iets van 2 meter.
Ik ben één van de weinige Turken die geen fatsoenlijke baard kan laten staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat je oerbaard staan; dat is haar zwakke punt.
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
Bijna 2 meter en vet als een tonnetje... Dat dit je afschrikt!
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.
Dat red ik nooitttt in 2 maandenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.
Ik kom gewoon in bikini joh. Mijn lagen vet dienen als warmtemiddel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.
Een dagje strand in de zomer was een beter idee geweest.
'Ik ben verkouden; daarom draag ik een bivakmuts.'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.
Een dagje strand in de zomer was een beter idee geweest.
Benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
Wie woont er in Amsterdam eigenlijk? Dacht xminator en msnk, maar geen van beiden ben ik nu zeker. (msnk woonde er wel, maar geen idee hoe het nu is.)
[ afbeelding ]
Borte naar het noorden van Limburg getrokken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige Turken die geen fatsoenlijke baard kan laten staan.
No man. Big girls are beautifullllll.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Werk aan de winkel dus. Hup hup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |