Interessant. Hoe voel jij je daarbij? Wat maakt dit los in je? Vertel meer!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:23 schreef Ziba het volgende:
Ach ja, ik heb geen reden. Heb jeuk op mijn rug maar geen zin om mijn arm naar achteren te doen.
Ik kan niet rijmen, maar wel dichten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeuk is niet leuk, nee. Hé, dat rijmt.
Datum wordt bepaald ahv beschikbaarheidslijsten, had je die al ingevuld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:48 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin.
X, ik logde gisteren kwart voor elf uit, is er nog wat veranderd omtrent de meet ? Ik ga echt niet terug lezen
Anders hou ik de 22e in Utrecht (overdag) actief.
Utrecht heeft ook mijn voorkeur, maar ik ga er verder niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Datum wordt bepaald ahv beschikbaarheidslijsten, had je die al ingevuld?
Mijn lokatievoorkeur is overigens Utrecht eo. Amsterdam is niet te doen voor Limburgers.
Waar heb jij mij gezien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
[..], nu heb ik van iedereen een foto kunnen zien. Behalve van jou en triggershot..
Begin ernstige verdenkingen te krijgen.
Er was toch ook zo'n Nederlands dorp dat Turkiye ofzo heette en waar de bewoners eenmaal per jaar Ottomaanse kleren aantrekken, de Turkse vlag hijsen en het volkslied zingen. Dat zou ook een vette locatie zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook mijn voorkeur, maar ik ga er verder niet moeilijk over doen.
Oldu efendim, baska bir isteginiz ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n Nederlands dorp dat Turkiye ofzo heette en waar de bewoners eenmaal per jaar Ottomaanse kleren aantrekken, de Turkse vlag hijsen en het volkslied zingen. Dat zou ook een vette locatie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |