Ik spreek je na de meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je bent een azg?n dul..
Maar dat hoeft verder niets te betekenen, lijkt me normaal en zo..
Ik ook, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk serieus dat vrouwen nat zouden worden van zo'n stem in hun oor.
Ik bedoel ook niet dat je IRL zo bent of zo. Ik heb het niet over hoe je je gedraagt tegenover anderen! je bent vast een nette Turkse vrouw. Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek je na de meetBen best stilletjes etc. Totaal niet het beeld van azgin dul of zo. Da's voor echte vrienden :p
"jullie"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:53 schreef xminator het volgende:
Straks kom ik bij de meet blijken jullie allemaal een stel autisten te zijn
quote:
JFM, TM etc heb je wel gezien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
[..], nu heb ik van iedereen een foto kunnen zien. Behalve van jou en triggershot..
Begin ernstige verdenkingen te krijgen.
Wij zijn die ekte.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:56 schreef Triggershot het volgende:
Grappig dat Ayca en ik elkaar wel hebben gezien
JFM heb ik een gedeelte van gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
JFM, TM etc heb je wel gezien?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:53 schreef xminator het volgende:
Straks kom ik bij de meet blijken jullie allemaal een stel autisten te zijn
Ja, dat maakt het helemaal compleet. Doen we.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef Ambipur het volgende:
Dragen we allemaal een rode roos ter herkenning
Welk gedeelte?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
JFM heb ik een gedeelte van gezien, zij ook van mij. Voor de rest iedereen gezien inderdaad.
Amaaan, even serieus, als wij er lol in hebben fuck de rest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:58 schreef xminator het volgende:
Zitten we daar gaan jullie van die domme fok! grapjes maken, tam rezil oluruz. Straks zijn er ook bekenden. Beter meeten wij in breda ofzo
Die kwarthaar strook?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
JFM heb ik een gedeelte van gezien, zij ook van mij. Voor de rest iedereen gezien inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |