Ik spreek je na de meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je bent een azg?n dul..
Maar dat hoeft verder niets te betekenen, lijkt me normaal en zo..
Ik ook, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk serieus dat vrouwen nat zouden worden van zo'n stem in hun oor.
Ik bedoel ook niet dat je IRL zo bent of zo. Ik heb het niet over hoe je je gedraagt tegenover anderen! je bent vast een nette Turkse vrouw. Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek je na de meetBen best stilletjes etc. Totaal niet het beeld van azgin dul of zo. Da's voor echte vrienden :p
"jullie"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:53 schreef xminator het volgende:
Straks kom ik bij de meet blijken jullie allemaal een stel autisten te zijn
quote:
JFM, TM etc heb je wel gezien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
[..], nu heb ik van iedereen een foto kunnen zien. Behalve van jou en triggershot..
Begin ernstige verdenkingen te krijgen.
Wij zijn die ekte.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:56 schreef Triggershot het volgende:
Grappig dat Ayca en ik elkaar wel hebben gezien
JFM heb ik een gedeelte van gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
JFM, TM etc heb je wel gezien?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:53 schreef xminator het volgende:
Straks kom ik bij de meet blijken jullie allemaal een stel autisten te zijn
Ja, dat maakt het helemaal compleet. Doen we.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef Ambipur het volgende:
Dragen we allemaal een rode roos ter herkenning
Welk gedeelte?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
JFM heb ik een gedeelte van gezien, zij ook van mij. Voor de rest iedereen gezien inderdaad.
Amaaan, even serieus, als wij er lol in hebben fuck de rest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:58 schreef xminator het volgende:
Zitten we daar gaan jullie van die domme fok! grapjes maken, tam rezil oluruz. Straks zijn er ook bekenden. Beter meeten wij in breda ofzo
Die kwarthaar strook?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
JFM heb ik een gedeelte van gezien, zij ook van mij. Voor de rest iedereen gezien inderdaad.
die edit-post van der je weet welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je alleen haar hoofdhaar gezien?
Wij verschillen inderdaad een generatie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef Ambipur het volgende:
Rode roos is cool!! Old skool op je jas pinnen jwz.
En wat was jouw conclusie over haar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heeft zij ook een kwarthaar/kwart baard gedeelte gezien van mij
IK HEB HAAR GEZIEN.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die edit-post van der je weet wel
Hehe, kom op man, dat valt toch niet onder JFM gedeeltelijk gezien te hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heeft zij ook een kwarthaar/kwart baard gedeelte gezien van mij
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:00 schreef Ayca het volgende:
Doe jullie foto's bij elkaar, misschien vormt er een geheel. Iemand anders nog stukjes JFM?
Dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEB HAAR GEZIEN.
'Haar haar' bedoel ik hoor..
Vallahi billahi daar dacht ik ook aan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Griekjeeee flashback, roep Maisnon er even bij
Daarom gedeeltelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HEB HAAR GEZIEN.
'Haar haar' bedoel ik hoor..
Hoeveel bewijzen voor telepathie wil je nog?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vallahi billahi daar dacht ik ook aan!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Griekjeeee flashback, roep Maisnon er even bij
Bitchmode on?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij verschillen inderdaad een generatie.
Jouw vriendin leest niet mee hè?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
Maar is wel gek hoor, kan je lekker fantaseren
Gedraag je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw vriendin leest niet mee hè?.
Iki azgin. Biri dul, diyeri... uh... dulsuz...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
Dat is hoe jij het ziet...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:04 schreef xminator het volgende:
[..], niet dat ik weet.
Schrijf ook niets verkeerds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |