Ambipur gaat heel moeilijk KO, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Frank Zane in spe deinst toch voor niets of niemand terug?!
Ik heb geen broertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Had jij toch een keer gepost? Of baskasimiydiMet je broertje ofzo.
Laat je oerbaard staan; dat is haar zwakke punt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ambipur gaat heel moeilijk KO, heb ik begrepen.
Plus Frank was maar 1,74m, Ambi is iets van 2 meter.
Ik ben één van de weinige Turken die geen fatsoenlijke baard kan laten staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat je oerbaard staan; dat is haar zwakke punt.
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
Bijna 2 meter en vet als een tonnetje... Dat dit je afschrikt!
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.
Dat red ik nooitttt in 2 maandenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedereen heeft nog een volle twee maanden om iets aan het uiterlijk te doen. Liposuctie, training, dieet, haartransplantatie, zonnebank; wat dan ook nodig is om goed voor de dag te komen.
Ik kom gewoon in bikini joh. Mijn lagen vet dienen als warmtemiddel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.
Een dagje strand in de zomer was een beter idee geweest.
'Ik ben verkouden; daarom draag ik een bivakmuts.'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel jammer dat het in de winter is, diverse lagen kleding, sjaals en mutsen zullen gebruikt worden om alles te maskeren.
Een dagje strand in de zomer was een beter idee geweest.
Benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
Wie woont er in Amsterdam eigenlijk? Dacht xminator en msnk, maar geen van beiden ben ik nu zeker. (msnk woonde er wel, maar geen idee hoe het nu is.)
[ afbeelding ]
Borte naar het noorden van Limburg getrokken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige Turken die geen fatsoenlijke baard kan laten staan.
No man. Big girls are beautifullllll.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Werk aan de winkel dus. Hup hup!
nou nee. Lange dames wel. Dames die dik zijn nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man. Big girls are beautifullllll.
Shit man. Zo wordt het noooooit wat met mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nou nee. Lange dames wel. Dames die dik zijn niet
Oh........ Zo lievvvvvvv......quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turkse les moet gegeven worden op de basisschool #2
yoruldum
Laf anlatilmiyor kimseyequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh........ Zo lievvvvvvv......![]()
Yorulma! Tis net middag pas
Op dit moment zijn donderdag en vrijdag 27/28 december de populairste dagen (10 personen hebben ja gezegd!).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:48 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin.
X, ik logde gisteren kwart voor elf uit, is er nog wat veranderd omtrent de meet ? Ik ga echt niet terug lezen
Anders hou ik de 22e in Utrecht (overdag) actief.
Ok, A'dam is ook goed. Heeft iemand nog een logeerplek voor mij ? Anders moet ik weer vroeg terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Op dit moment zijn donderdag en vrijdag 27/28 december de populairste dagen (10 personen hebben ja gezegd!).
Jullie blijven utrecht zeggen, kom dan ook aub met voorstellen om dingen te doen daar dan.. Ik ben niet bekend met utrecht.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef xminator het volgende:
http://donerregister.nl/ Ik ben meteen lid geworden, zijn jullie al lid?
Denk niet dat het zo laat zal worden hoor, hoogstens rond 23.00 en dan zal ik ook nog circa anderhalf uur naar huis dienen te reizen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, A'dam is ook goed. Heeft iemand nog een logeerplek voor mij ? Anders moet ik weer vroeg terug.
Kom je ook naar de meet? Once in a lifetime opportunity!quote:
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, A'dam is ook goed. Heeft iemand nog een logeerplek voor mij ? Anders moet ik weer vroeg terug.
Voel me echt raar op dit moment, perdeyi mi indirsem adama selam mi versemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef xminator het volgende:
He bah, glazenwasser voor m'n raam opeens.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef xminator het volgende:
http://donerregister.nl/ Ik ben meteen lid geworden, zijn jullie al lid?
quote:Disclaimer
Dönerregister.nl heeft absoluut niks te maken met donorregister.nl of andere overheidsinstanties. Wij kunnen ook niet aansprakelijk worden gesteld als u na uw dood toch eindigt in een broodje döner. De genoemde grillrooms verwerken voor zover wij weten geen (menselijk) orgaanvlees in hun producten.
Uiteraard moedigen wij het registreren van uw donorkeuze (met twee o's) op donorregister.nl ten zeerste aan. Red een leven! Word geen döner!
Doe niet zo preutsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Voel me echt raar op dit moment, perdeyi mi indirsem adama selam mi versem
Heb ik al gedaan. Cay ikrami verecegim zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe niet zo preutsZeg ff haaaaaaiiii!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |