Eindhoven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tamamda birader, probeer een meet centraal in NL te regelen man..
Weet ik veel, Eindhoven ofzo..?
Ja gewoon stage. Het is slechts een half jaar en als het me niet bevalt kan ik na 6 maanden gewoon terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, stage is wat anders. Ik dacht dat je werk bedoelde.
Als je vrouwen gaat beoordelen: Tuurlijk welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik nu een topic in ONZ of B&H geopend met dezelfde vraag aan de rest.
[..]
Dat heeft er dan ook helemaal niets mee te maken?.
Ik kom sneller aan in Antwerpen dan Eindhoven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:29 schreef Turquaz52 het volgende:
ahaha ben nerden bilim aq, Tilburg..? Utrecht?
Nee echt! Ik heb 0,0,0,0,0,0 chemie met Turkse mannen, Ben te groot en lomp.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik nu een topic in ONZ of B&H geopend met dezelfde vraag aan de rest.
[..]
Dat heeft er dan ook helemaal niets mee te maken?.
Nee, she is a beautyquote:
Marokkanen, negers.... je arme (groot)oudersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee echt! Ik heb 0,0,0,0,0,0 chemie met Turkse mannen, Ben te groot en lomp.
Ik heb alleen chemie met Marokkaantjes, Afrikanen, Suri's etc. Net als vele lange en lompe chicks die ik ken. De kleinere dames hebben het weer andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Ik hoop dat je wel kan lopen op hakken, want dat is soms echt verschrikkelijk om te zien. Heb jij X-benen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee echt! Ik heb 0,0,0,0,0,0 chemie met Turkse mannen, Ben te groot en lomp.
Sterkte.quote:Ik heb alleen chemie met Marokkaantjes, Afrikanen, Suri's etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marokkanen, negers.... je arme (groot)ouders
Waarom denk je dat ik single benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ze dat echt niet aan doen! Verder val ik niet op negers, hoor..
![]()
Je zou het kunnen proberen, inderdaad. Krijg je ook alvast een beeld van hoe het er in Turkije aan toegaat in de zakenwereld (en of dat iets voor jou is). Dan kun je de vraag wat betreft wel of niet terugkeren naar Turkije ook makkelijker beantwoorden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja gewoon stage. Het is slechts een half jaar en als het me niet bevalt kan ik na 6 maanden gewoon terug.
Nee, goddank niet zeg.. Gewoon normale beentjes.. Verder draag ik niet vaak hakken meer. Nog wel sleehakken. Die ga ik ook lekker aan doen naar de meet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja. Ik hoop dat je wel kan lopen op hakken, want dat is soms echt verschrikkelijk om te zien. Heb jij X-benen?
[..]
Sterkte..
Goed, dan vermaak ik me wel alleenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:37 schreef xminator het volgende:
Je dacht toch niet dat wij echt zouden meeten hé? Dit is een grapje wat wij jaarlijks dan wel niet maandelijks maken
Ik lach hardop. Nee, echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd met je ontgroening, Ambipur! Zwaai even naar de camera.
Breda hiero.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://goo.gl/maps/pbgnH.
Even snel Amsterdam, Delft, Rotterdam, Nijmegen en Limburg (geen idee waar Borte bivakkeert) op de kaart gemarkeerd. Ik mis vast een paar plekken. Maakt het beter zichtbaar.
Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef Ambipur het volgende:
Doe es anders een poll maken, meeste stemmen winnen?
Ook Groningen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
Levo woont ook in het noorden/oosten; Hengelo of Groningen dacht ik.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:43 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Weiss dit morgen gaat lezen en vervolgens denkt:
siktir aq, zoek het uit..
Hm. Ik heb wel zijn nummer, maar weet niet of hij het nog gebruikt. Stuur morgen wel een bericht via WA.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:43 schreef xminator het volgende:
Als iemand nummer van msnk/alicewonder heeft zou je dan hun hiervan op de hoogte kunnen houden? Ze wilden vorige keer wel aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Niet vergeten als er meer dan 4+ personen aanwezig zijn betaald xaban06 alles.
HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Niet vergeten als er meer dan 4+ personen aanwezig zijn betaald xaban06 alles.
Er is geen vorige keer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef Ambipur het volgende:
Ging het de vorige keer ook zo?... 20 mensen die meenden te komen en het een dag van te voren toch hebben afgezegd?
Er is nooit een serieuze poging toe gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef Ambipur het volgende:
Ging het de vorige keer ook zo?... 20 mensen die meenden te komen en het een dag van te voren toch hebben afgezegd?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Er is nooit een serieuze poging toe gedaan.
wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zelfs Eurovisie Songfestival mensen op FOK! hebben al een meet gehad (En er zat zelfs een Turk bij!)
Toen was saban wel geïnteresseerd, wat hebben jullie met hem gedaan dat hij zo vol haat zit?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
De eerste poging was in deel 5 (2006) al.
Turken op FOK! 5.
Hoeveel kwamen er toen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
De eerste poging was in deel 5 (2006) al.
Turken op FOK! 5.
Ze spreekt niet eens een woord Turks.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turks gen is overheersend en vernietigt het niet-Turkse gen
Alsof je iets hebt aan pratende vrouwenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze spreekt niet eens een woord Turks.
was vast haar NLse gen wat kwam opdagen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turks gen is overheersend en vernietigt het niet-Turkse gen
Waarom onderzoek je eigenlijk zulke dingen voor/over Borte?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor Borte is Utrecht zelfs redelijk ver. Volgens 9292ov moet ze minstens anderhalf uur reizen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom onderzoek je eigenlijk zulke dingen voor/over Borte?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof je iets hebt aan pratende vrouwenAls ze kan koken is het prima.
Is toch wel handig als ze kan vragen of je perzikthee of Earl Grey wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MSNK woont er nog steeds met Alice samen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
Wie woont er in Amsterdam eigenlijk? Dacht xminator en msnk, maar geen van beiden ben ik nu zeker. (msnk woonde er wel, maar geen idee hoe het nu is.)
[ afbeelding ]
Borte naar het noorden van Limburg getrokken.
Anderhalf uur is normaal (nou ja, moet kunnen).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor Borte is Utrecht zelfs redelijk ver. Volgens 9292ov moet ze minstens anderhalf uur reizen.
Doe ook even Alkmaar dan, is in de buurt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
Wie woont er in Amsterdam eigenlijk? Dacht xminator en msnk, maar geen van beiden ben ik nu zeker. (msnk woonde er wel, maar geen idee hoe het nu is.)
[ afbeelding ]
Borte naar het noorden van Limburg getrokken.
Jij woont in Alkmaar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ook even Alkmaar dan, is in de buurt.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom onderzoek je eigenlijk zulke dingen voor/over Borte?
Gewoon elke avond een witte hemd en grijze trainingsbroek aandoen en roepen "Ulan çay yap gari".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is toch wel handig als ze kan vragen of je perzikthee of Earl Grey wilt.
Seni gidi seni! We hebben jou wel door. Anders doen wij alsof de meet in breda is ofzo en dan komt borte en komen wij niet. Hebben jullie een datequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Toch?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Seni gidi seni! We hebben jou wel door. Anders doen wij alsof de meet in breda is ofzo en dan komt borte en komen wij niet. Hebben jullie een date
Waarvoor? Als er niemand in Alkmaar woont, waarom rekening houden daarmee?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Maar geeft een richtlijn aan.
Zo, was het zo moeilijk een vraag te beantwoorden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Maar geeft een richtlijn aan.
zG, een richtlijn voor mij. Woon er nml wel in de buurtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarvoor? Als er niemand in Alkmaar woont, waarom rekening houden daarmee?
Oha, odun.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon elke avond een witte hemd en grijze trainingsbroek aandoen en roepen "Ulan çay yap gari".
Kan er vrij weinig misgaan.
Ayca toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarvoor? Als er niemand in Alkmaar woont, waarom rekening houden daarmee?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zG, een richtlijn voor mij. Woon er nml wel in de buurt
Rotterdam.quote:
Maar dan is het kerstvakantie! Denk je dat ze in rotterdam blijft dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rotterdam.. (Of nou ja, maandag - vrijdag in ieder geval).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |