Doe dan iets met Turkse thee man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:07 schreef xminator het volgende:
Lekker terrasje pakken en biertje erbij.
Wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef xminator het volgende:
Opperbaas pureheart groet jullie allen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzicht niets mis mee als het een lekker weertje is.
Ter plekke zelf Ayran produceren. Ultra Turkish style.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe dan iets met Turkse thee man..
[..]
Ik heb nog nooit gedronken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Heilige boontjes, alsof hier niemand drinkt..
Ter plekke gaat zarGon baba cigkofte kneden voor onsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ter plekke zelf Ayran produceren. Ultra Turkish style.
Cigkofte gemaakt met bloed, zweet en tranenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ter plekke gaat zarGon baba cigkofte kneden voor ons. Sokak ortasinda.
Kun je beter lid worden van zo een date studieverenigingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Winter Efteling.
OMG, ik heb daar nu onmeunig veel trek in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ter plekke gaat zarGon baba cigkofte kneden voor ons. Sokak ortasinda.
Ik drink niet, maar heb er niets op tegen als mijn metgezellen drinken, hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Heilige boontjes, alsof hier niemand drinkt..
Kan ook heb daar geen bezwaar tegen, ken je een goede italiaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:11 schreef Ambipur het volgende:
Waarom moet het perse Turkish styl? Wat is er mis met de Italiaan bijv?
Eerlijk, niet in Utrecht.. Wel in Haarlem eoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan ook heb daar geen bezwaar tegen, ken je een goede italiaan?
Plus sommige mensen willen misschien halal enzo..
Die van mijn pa, maar laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan ook heb daar geen bezwaar tegen, ken je een goede italiaan?
Vapiano!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:12 schreef xminator het volgende:
Pastabar of vapiano is altijd wel goed te doen
Ik drink niet en rook ook geen sigaretten. Heel af en toe een jointje (echt één keer in de zoveel tijd; de laatste keer is maanden geleden).quote:
Waarom? Meet in breda, met extra korting vna TMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van mijn pa, maar laten we dat maar niet doen.
Vind een jointje erger dan roken om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik drink niet en rook ook geen sigaretten. Heel af en toe een jointje (echt één keer in de zoveel tijd; de laatste keer is maanden geleden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |