Nu kan ik rustig/vredig slapen.. Dank!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trek je d'r niets van aan; ik doe wel mijn rode fez op voor jou.
Ooooohaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iki azgin. Biri dul, diyeri... uh... dulsuz...
Ik streep je af van mijn nummer 1 poster lijst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ne dedim? Ik ken mijn grenzen.Zelf wanneer ik blootgesteld ben aan jullie slechte invloed.
Nu ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik streep je af van mijn nummer 1 poster lijst.
Ik zei alleen maar 'we hebben nu twee azgins' (een titel waarmee jij jezelf reeds had geïdentificeerd, niet mijn woorden); de ene is dul, de andere niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik streep je af van mijn nummer 1 poster lijst.
Je geeft verantwoording.. Wat lief!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar 'we hebben nu twee azgins' (een titel waarmee jij jezelf reeds had geïdentificeerd, niet mijn woorden); de ene is dul, de andere niet.
Niets aan de hand joh. Ze dollen met je. Azgın işte, wat verwacht je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ne dedim? Ik ken mijn grenzen.Zelfs wanneer ik blootgesteld ben aan jullie slechte invloed.
Truste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:17 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen. Truste allemaal.
Welk lijstje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij staat weer op 't lijstje, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |