Bij mijn ouders, aangezien vandaag mijn vader jarig is en dit weekend ook mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn, jij sensatiebelust vrouwmenschquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar of beter gezegd; bij wie heb jij dat ochtendje doorgebracht dan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, aangezien vandaag mijn vader jarig is en dit weekend ook mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn, jij sensatiebelust vrouwmensch.
Bij deze...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je nou vroeg waar ik vórig weekend was....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen kwam er een Italiaan overvliegen en daar heb ik vier dagen mee doorgebracht toen![]()
![]()
. Die is nu helaas weer terug in Italië
.
Doe eerst deze reeks maar eens reeksen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's nog allemaal een beetje moeilijk en ingewikkeld enzo. Maar we whatsappen er op los
.
How sweet!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's nog allemaal een beetje moeilijk en ingewikkeld enzo. Maar we whatsappen er op los
.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen kwam er een Italiaan overvliegen en daar heb ik vier dagen mee doorgebracht toen![]()
![]()
. Die is nu helaas weer terug in Italië
.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Greys het volgende:
Ja wie is het hotel aan het bellen, ik krijg in gesprek
Welke kamer neem je? De 3 persoons?quote:
Ik niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Greys het volgende:
Garpjen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kamer neem je? De 3 persoons?
En zo ja, met wie?
Want dan weet ik welke er nog over zijn
Ik heb dezelfde, beter neem jij ook dezelfdequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Greys het volgende:
Oh ik ging er al van uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik blijf denk ik ook weer slapen, want anders moet ik wel erg vroeg weg.
Op en neer?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga proberen Takkeman over te halen en als dat lukt gaat er op en neer gereden worden
Heej, hij is ook al eens mee geweest naar een musicalquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op en neer?![]()
![]()
En Takkeman aan de binkoot? Moet ik zien.
Niets mis met mannen die mee durven naar een musical!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heej, hij is ook al eens mee geweest naar een musical
QFT.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met mannen die mee durven naar een musical!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Supercalifragilisticexpialidocious! Hamdilidilidiliy hamdiliwaaii.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's dan wel weer slightly gay.
GRAPJE MENEER MUIS!!! GRAPJE!
Nope!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Zullen we vast weer een hotellijst spoilert in de OP doen?
Met voorlopig alleen Q met een 1-persoons kamer?
Q, heeft Yns al gereageerd eigenlijk
Als we het thema 'NUMMERTJES' maken is dat misschien wel een tikkie gevaarlijkquote:
Doe maar zo weinig mogelijkquote:
CHAOSSSSS!quote:
1 2 3 4 5 | *O* *O* *O* *O* *O* *O* [img]http://www.cybertinus.nl/Clubs/counter.php?jaar=2013&maand=1dag=26&uur=16[/img] *O* *O* *O* *O* *O* *O* |
Nee hoor, nog lang nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef Ynske het volgende:
Yns gaat t niet zo goed op t moment daarom nog niet gereageerd, zijn alle kamers al vol?
Hoezo? 1 kamer hebben we toch genoeg aanquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef Cat22 het volgende:
Kunnen we niet gewoon het hele hotel in optie nemen?![]()
Wie durft?
Dan ben je duidelijk nog nooit in de Bienvenue kamers geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? 1 kamer hebben we toch genoeg aan.
Dat hoeft ook niet, in elke kamer kun je stapelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk nog nooit in de Bienvenue kamers geweest
Hoezo 'weer'?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk nog nooit in de Bienvenue kamers geweest
En jeujjj dat jullie wrs ook weer komen
Op de heuse ware echte You and Meet!quote:
Oh dan weet ik het wel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de heuse ware echte You and Meet!
Wacht, ik linkje ff een foto per dm! MevrouwBart was er ook
Ja, da's een goed ding, want het is toch OF niet komen OF wel komen en blijven slapen. Dus dat laatste uiteraard.quote:
Ik moet een beetje vomeren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef Greys het volgende:
Zien jullie een afteller onderaan de OP?
Ik zie alleen een leeg wit vlak namelijk
Vast wel hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef Ynske het volgende:
Zijn er mensen die weer kamers willen delen?
doorzichtig vlak, maar mobielquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:59 schreef Greys het volgende:
Zien jullie een afteller onderaan de OP?
Ik zie alleen een leeg wit vlak namelijk
ik wil wel komen, ga er vanuit dat we dan weer door de dip heen zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel hoor
Zal ik je in een 'slapers' lijstje zetten? Dan delen we daarna de kamers in als we weten hoeveel er willen blijven slapen. Of weet je het nog niet zeker?
Ik pies bijna in mijn broekquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:01 schreef Greys het volgende:
OMG allejezus Muis
Wat een gruwelijke ticker![]()
Oooooooooooh my god, wat is dat? Krijgen we dan straks een volgroeid bitterbalbingokindje op de meet ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef Greys het volgende:
Mensen die deze OP openen omdat ze misschien ook willen komen gaan na die ticker echt niet meer komen![]()
Ik lig nu in zo'n zelfde houding op de grond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef Greys het volgende:
Mensen die deze OP openen omdat ze misschien ook willen komen gaan na die ticker echt niet meer komen![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig nu in zo'n zelfde houding op de grond.
Verrie Zen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop te gillen van de lachquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Typt dat niet lastig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is die houding niet echt feng shui.quote:
Op enig moment heeft driekwart van de wereldbevolking er de voorkeur aan gegeven dus zo slecht zal het toch niet zijn?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij is die houding niet echt feng shui.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
No way dat ik een van deze topics ga openen trouwens, dus lapo hunten zal er niet in zitten, ik wil niet dat mijn UI naast die afgrijselijke tellert komt te staan
Nu welquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
Al die hotelstress zorgt voor een zware bevalling. Maar als de meet er eenmaal is is het het mooiste wat er is.
Dat is een beetje de gedachte achter de teller?
Ik denk hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
Al die hotelstress zorgt voor een zware bevalling. Maar als de meet er eenmaal is is het het mooiste wat er is.
Dat is een beetje de gedachte achter de teller?
Ach, de eerste drie vallen wel mee, maar daarna...quote:
Die is dit jaar heul ver weg he?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ook nog met wat fokkers (Ook mensen die naar de ESF meet komen) naar Serious Request.. Als er nog wat leuke mensen zijn die ook willen komen, Beetje chocomelk drinken, erwtensoep eten.. Gewoon gezellig enzo
PM/DM voor meer info
SORRY VOOR HET KAPEN VAN DIT TOPIC!
Waar is die?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ook nog met wat fokkers (Ook mensen die naar de ESF meet komen) naar Serious Request.. Als er nog wat leuke mensen zijn die ook willen komen, Beetje chocomelk drinken, erwtensoep eten.. Gewoon gezellig enzo
PM/DM voor meer info
Als Takkeman meekomt kunnen de heren dus samen op uitstap gaan. Sigaren roken en andere mannelijke dingen doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nog een erbij voor op de lijst![]()
Onder zware druk en aanmoediging van het feit dat er een Shabu in Rotterdam is gaat mijn man Cattyman ook mee bingoen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef indaha het volgende:
Nog een erbij voor op de lijst![]()
Onder zware druk en aanmoediging van het feit dat er een Shabu in Rotterdam is gaat mijn man Cattyman ook mee bingoen
Je kunt ze in elk geval gerust stellen dat er normale muziek (voor een deelquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Takkeman meekomt kunnen de heren dus samen op uitstap gaan. Sigaren roken en andere mannelijke dingen doen.
Eurovisie Sigaren Festivalquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef Muis006 het volgende:
Zwabber combineert ESF en sigaren gewoon.
Die kan dat.
Ik neem aan lunchen voor we naar huis gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan gaan jullie Shabulunchen de volgende dag? Of jullie eten niet mee bij Henk en gaan Shabuen?
Uitbrakken bij Shabu.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik neem aan lunchen voor we naar huis gaan
Zondag 23 decemberquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is dit jaar heul ver weg he?Aan de andere kant: toen hij op een kwartiertje treinen was kwam ik er ook niet door het noodweer.
![]()
En ik heb die week wel vrij dus wie weet....Als er plannen gemaakt worden, tip me dan even.
topper!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Kom je nou nog naar de Apenheul, PatriQue?
Eh, neej, daar ging ik ook al niet heen toen het de vorige keer hier in mijn eigen stadje was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
PM/DM voor meer info
KSSSTT!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, neej, daar ging ik ook al niet heen toen het de vorige keer hier in mijn eigen stadje was.
edit: Oh en ik wil ook wel in het "Bienvenue hol lijstje"![]()
Ik zie er de aantrekkingskracht niet van.quote:
Het gaat maar om de gezelligheid onderling..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie er de aantrekkingskracht niet van.
Een beetje naar een groep dj's kijken die in een verwarmde studio vruchtensap drinken en muziekjes draaien terwijl je zelf buiten staat te blauwbekken met een plastic bekertje lauwe choco.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goed initiatief, maar om er nou naartoe te gaan om te kijken, meh.
Begrijp ik welquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het gaat maar om de gezelligheid onderling..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begrijp ik wel
Ja hallo, je denkt toch ook zeker niet dat ik een hele dag op dat fucking plein ga staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil niet weten hoe veel er zo gek zijn, ik ga nergens meer vanuit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hallo, je denkt toch ook zeker niet dat ik een hele dag op dat fucking plein ga staan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Roozjee ga ik ook op het Bienvenue lijstje zetten
Helaas!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
topper!
Oh shoot. Pm wel gelezen van de week. Dacht thuis ff beantwoorden. Helemaal vergeten. Sorry.
Die dag van 6 tot 16 werken én mn verjaardag vieren. Dus dat wordt hem helaas niet
Takkeman en sigarenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Takkeman meekomt kunnen de heren dus samen op uitstap gaan. Sigaren roken en andere mannelijke dingen doen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takkeman en sigaren![]()
Wel een kleine jeej: hij mag er ovb op, hij vond het wat vroeg om definitief te zeggen dat hij er de 26e klaar voor is jullie te ontmoeten![]()
Ik kom sowieso(of broer moet geen andere dag kunnen kiezen om zijn verjaardag te vieren als hij dat uberhaupt gaat doen
)
Dat is geen ESF meet, en Q zou die organiseren. PM haar anders even of vraag het in F&F, maar houd dit topic ajb voor de ESF meetquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef Oognip het volgende:
Gaat die meet in november eigenlijk door?
Ja tuurlijk met geys!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef Takaiki het volgende:
Geys!!![]()
...met eten erbij dan natuurlijk![]()
Ben je nog niet bezig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, moeten de hotelkamers nu alweer geregeld worden. Ik kan het nog even niet aan.
Ik heb nog niks ontvangen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je nog niet bezig?![]()
Ik heb al diverse DMs en PMs de deur uit!
Ik wil geen paniek zaaien, maar die willen ze afschaffenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel, ik kan de nachttrein naar Eindhoven nemen.....
Ik trek dit nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil geen paniek zaaien, maar die willen ze afschaffen
Je kan altijd met mij en de meneer mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel, ik kan de nachttrein naar Eindhoven nemen.....
Maar jullie blijven niet tot het bitterste eind. Alhoewel, als jij weggaat is het wel altijd een bitter eind, maar dat is vóór de limoncello vaakquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan altijd met mij en de meneer mee.
Ja, maar ik moet dat weekend weer in Eindhoven zijnquote:
Owquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dat weekend weer in Eindhoven zijn.
Awquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jullie blijven niet tot het bitterste eind. Alhoewel, als jij weggaat is het wel altijd een bitter eind, maar dat is vóór de limoncello vaak.
Geheel vrijblijvendquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maaaaar het aanbod is wel lief. En daar moet ik nog even over nadenken
.
Jij stond niet bij de slaperts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij stond niet bij de slaperts.![]()
En soberso durf jij vast niet met mij op één kamer.
Ik ben veel te bang dat je mijn gesnurk op gaat nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang dat je mijn gesnurk op gaat nemen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd aan de slaaplijst.
*gaat driepersoonskamer boeken*quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]zullen wij dan een apart snurkkamertje nemen?
Zitten wel heeel veeeel ifs en buts aan vast:quote:
Als ik een driepersoontje boek. Kan volgens mij nog!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zitten wel heeel veeeel ifs en buts aan vast:
-als Takkeman meegaat blijf ik niet slapen
-als Takkeman niet meegaat moet ik me eerst afmelden bij Cat![]()
-broer moet niet op die dag z'n verjaardag willen vieren want dan komen we zeker niet
Ja maar een chickieskamer is ook baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik een driepersoontje boek. Kan volgens mij nog!
That's a first!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja maar een chickieskamer is ook baas![]()
*stress krijgt*
Ware toewijding heet dat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
`Wat ik verwarrend vind is dat Ynske wel blijft slapen maar niet naar de meet komt volgens de lijst/
Volgens mij zo zeker als je kunt zijn over iets wat over een paar maanden plaatsvindt.quote:
Hopelijk houden ze ook nog van onsquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Steve het volgende:
Bienvenue is zo knullig en kneuterig. Ik hou ervan..
Ja (ovb). Ik ga rond die tijd een weekend naar Boedapest, maar weet nog niet welk weekend.quote:
Is dat afhankelijk van anderen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja (ovb). Ik ga rond die tijd een weekend naar Boedapest, maar weet nog niet welk weekend..
Ligt eraan wanneer de andere 3 vrij kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat afhankelijk van anderen?
Anders boek je het gewoon in elk weekend behalve de 26e, done deal
Ja, d'oh!quote:
Jamaar, jij boekt nu, dus dat komt goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, d'oh!![]()
Behalve van Ynske, die boekt te vaak om.![]()
Oh dat is wel een goeie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self: elke maand 25 euro opzij zetten nu.
O gottegot! Parkeerkaarten!quote:
Onze niet-slaperd heeft als eerste geboekt.quote:
Dabedoellik!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
Wat wat hoe parkeerkaarten hoe wat hoe zit dat? Ahhhhhh!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
Wat wat hoe parkeerkaarten hoe wat hoe zit dat? Ahhhhhh!
Ja maar ou je parkeer ma voiture dan eh? Ahhhhhhhhhh!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik!Zeg niet dat jij er eentje nodig hebt!
Avant l'hotellll! C'est tres simple.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ou je parkeer ma voiture dan eh? Ahhhhhhhhhh!
En dan voor grof geld verkopen zeker he, biatch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga gewoon zoveel mogelijk parkeerkaarten boeken bij mijn kamer.
Je hoeft niet de hele reis op het toilet te zitten hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik kan trouwens ook wel met de trein komen hoor, daar niet van, 't is alleen dat ik over 't algemeen liever uit een open riool drink dan dat ik met de trein ga.
Komt goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik kan trouwens ook wel met de trein komen hoor, daar niet van, 't is alleen dat ik over 't algemeen liever uit een open riool drink dan dat ik met de trein ga.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan voor grof geld verkopen zeker he, biatch?
Voor het hotel ligt een soort open rioolquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Zo'n 300 meter achter het station en je zit in de buurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:02 schreef Cee het volgende:
Cat de Parkeerkaartdealert. Zo achter 't station in van die doorzichtige plastic zakjes.
JAAAAA?!?!?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee komt toch ook uit de richting van Cat/Yns/Takke? Althans, Brabant?
Chillburg dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een rechte lijn trekt van waar Cat woont naar Rotterdam, dan doorkruis je precies waar Cee woont.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En met precies bedoel ik ongeveer en met rechte lijn bedoel ik een net iets gebogen lijn.
Ja maar kniesoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En met precies bedoel ik ongeveer en met rechte lijn bedoel ik een net iets gebogen lijn.
Je moet gewoon bellen wanneer je voorbij komt rijden, dan sta ik klaar, zodra ik je bolide spot ren ik mee, gooi jij het portier open en spring ik erin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Hoe goed ben je in met opgestoken duimpje langs de snelweg staan Cee?
How very Cee Bond!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet gewoon bellen wanneer je voorbij komt rijden, dan sta ik klaar, zodra ik je bolide spot ren ik mee, gooi jij het portier open en spring ik erin.
Verrek, da's nog waar ook nog eens ook nog ook! Als ik me goed weet te herinneren uit welke hoek van het land Cat vandaan komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een rechte lijn trekt van waar Cat woont naar Rotterdam, dan doorkruis je precies waar Cee woont.
Damn, had ik maar een cabrio!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet gewoon bellen wanneer je voorbij komt rijden, dan sta ik klaar, zodra ik je bolide spot ren ik mee, gooi jij het portier open en spring ik erin.
Dog22.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die roze Hont22, ik zie het voor me
Leuk joh, zo'n html tellert...quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef moemoe het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar de teller.
*hangt telefoon op* Pfew!quote:
Sowwy.quote:
Niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*hangt telefoon op* Pfew!
Je wist toch dat ik tot woensdag vakantie heb?
Trust en sterkte morgen.quote:
Ja en ik verheug me alweer op de silent polonaisequote:Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Zo'n leuke groep
.
Zolang ik maar niet vooraan hoef te lopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik verheug me alweer op de silent polonaise
Ik zal eens een poging tot drankgummybeertjes wagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke drank moet er in het hotel nog aanwezig zijn?
Én Q haar orgasmes?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal eens een poging tot drankgummybeertjes wagen..
Rustig maar, het was maar een enkele vraag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is geen ESF meet, en Q zou die organiseren. PM haar anders even of vraag het in F&F, maar houd dit topic ajb voor de ESF meet
Ik ontken alles!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk joh, zo'n html tellert...
Elke keer als iemand in de OP heeft geprutst moet ik dat weer 'aan' zetten, jeuj!
Als het goed is doet ie het weer.
En don't blame me. *wijst naar Muis*
Chillburgquote:
Oh jeequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
Paniek!!!!!
Mijn man heeft net voor ons een tweepersoonskamer geboekt , maar dat ging niet zonder slag of stoot want dat weekend is er een filmfestival en er komen dus trouwe klanten daar logeren en mijn man had de indruk dat hij daar dus kamers voor vrij wilde houden.
Nu heeft mijn man wel gezegd dat er nog meer van onze groep kamers wilden boeken en hij zou het afwachten , maar ik denk dat je niet te lang moet wachten met boeken dus.
Anders moeten mijn man en ik alle orgasmes van Q gaan drinken want zij had als enigste al geboekt van onze groep voor zover ik het begrepen heb
chillllll, er is genoeg want ze hebben ook nog appartementenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
Paniek!!!!!
Mijn man heeft net voor ons een tweepersoonskamer geboekt , maar dat ging niet zonder slag of stoot want dat weekend is er een filmfestival en er komen dus trouwe klanten daar logeren en mijn man had de indruk dat hij daar dus kamers voor vrij wilde houden.
Nu heeft mijn man wel gezegd dat er nog meer van onze groep kamers wilden boeken en hij zou het afwachten , maar ik denk dat je niet te lang moet wachten met boeken dus.
Anders moeten mijn man en ik alle orgasmes van Q gaan drinken want zij had als enigste al geboekt van onze groep voor zover ik het begrepen heb
Jahquote:
Niet hatenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind het echt geweldig dat ik-heb-een-grote-muil-maar-vind-het-allemaal-stiekem-engig-Q er alweer helemaal klaar voor is![]()
En zo leuk ook dat bv Maanvis en sp3c weer komen, van die niet-bepaald-Eurovisie-mannen die dus niet afgeschrikt zijn door de eerdere meets.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
JahIk vond het tof de vorige keer en ondanks dat ik geen oog heb dichtgedaan doen we het gewoon nog es
Dan verkassen we maar te airportquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:40 schreef indaha het volgende:
Dat zei hij niet aan de telefoon, dus misschien zijn die al vol
Zolang ik dat maar op tijd weet, want ik wil niet alleen in Bienvenue zittenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan verkassen we maar te airportDie hebben ook een bad
Jij Luxepoppetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
Als er verkast wordt naar airport blijf ik ook slapen.
Ik weetquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zozeer luxepoppetje als mindervalidepoppetje
I am hurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet, maar zit je maar te plagen
IK HAD GEEN BADquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Zolang ik dat maar op tijd weet, want ik wil niet alleen in Bienvenue zittenen ik had wel een bad in Bienvenue
Ik had wel een badkamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook geen bad. Ook geen badkamer, maar gordijntjes.
Maar jij was wel heel speciaal met je gordijntjes *jaloers isquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook geen bad. Ook geen badkamer, maar gordijntjes.
Ik ook nietquote:
Dat moeten we nog uitzoeken nu mop, we weten het net 3 minutenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh nou dan zeg ik mijn hotelkamert af. Welke gaan we dan heen?
Zijn ze blij mee, merkte ik wel aan de jongen die ik net gesproken heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog uitzoeken nu mop, we weten het net 3 minuten![]()
Maar je kunt idd kostenloos annuleren bij Bienvenue, zullen ze in dit geval alleen maar blij mee zijn
Wel even wachten nog voor de zekerheid.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Cat ik bel Milano ff wat zij nog vrij hebben.
Dat lijkt er idd heel erg op.
Klopt, Greys belt nu om te informeren en als dat bevalt kunnen we aangeven dat we met -zeg- een man of 16 komen en diverse kamers nodig hebben. Zolang we kostenloos kunnen annuleren maakt dat niet uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:42 schreef indaha het volgende:
Eigenlijk moet 1 man bellen want anders zitten we dadelijk allemaal ergen s anders
Dat kun je op internet zien, op hun site.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Cat ik bel Milano ff wat zij nog vrij hebben.
Dat lijkt er idd heel erg op.
Een beller is sneller en dan kunnen we onze wensen aangeven. Niet iedere hoteller zal vandaag hier kijken en het zou zonde zijn als we daardoor nog verspreid zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat kun je op internet zien, op hun site..
Altijd Chaos heerlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een beller is sneller en dan kunnen we onze wensen aangeven. Niet iedere hoteller zal vandaag hier kijken en het zou zonde zijn als we daardoor nog verspreid zitten.
STRESS ende CHAOSSSSSSS!
Zouden we die niet allemaal kunnen reserveren?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Nog vrij in Milano:
NUL gewone 2 persoonskamers ...![]()
2x4 persoons kamer ¤ 120,-- (dus zelfde prijs, kreeg korting)
3x1 persoons kamer ¤ 60,--
1x3 persoons kamer ¤ 115,--
1x2 persoons kamer (alleen nog luxe versie) ¤ 109,--
Ontbijt zit erbij!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
Ontbijt ben ik vergeten te vragen
Wel hebben alle kamers eigen toilet en faciliteiten sowieso.
Ze moest zelfs lachen toen ik dat vroeg.
Kan de prijzen nergens op de site vinden van hen zelf, ben ik nou blind?
Anders keek ik ff of er ontbijt bij zit.
Mjah, dat durf ik dan weer niet, sorryquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zouden we die niet allemaal kunnen reserveren?![]()
Mits afzeggen kosteloos is natuurlijk! Kunnen we daarna kijken wie welke kamer wil.
Want er zijn sowieso al een stuk of 10 hotellers geloof ik, komt wel vol.
Ik wil het anders wel doen, alleen als ze dan CC vragen dan heb ik een probleem want die van mij was kwijt en dus geblokkeerd. Volgende week komt de nieuwe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, dat durf ik dan weer niet, sorry
Want als ik dat ga doen moet ik alles op mijn naam zetten enzo...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef indaha het volgende:
Je mag die 2 persoons wel alvast op mijn naam zetten hoor en ik wil ook wel zelf reserveren maar dan moet ik wel zeker weten dat dit het hotel wordt anders heb ik dadelijk in heel Rotterdam kamers gereserveerd
je vergeet Madame Orgasmequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Cat, wie DENK je dat er bij jou gaan op de kamer?
Sowieso denk ik Yns en Cee en Maanvis ofzo? Dan kan jij eigenlijk al een 4 persoons boeken.
Alleen dan hebben Takkie en Takkeman weer nietsDus dat kan ook niet.
Ik kan dan sowieso een 3 persoons boeken want ik heb sowieso mijn zus en Gb.
Ik ben spuit elf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Sowieso denk ik Yns en Cee en Maanvis ofzo? Dan kan jij eigenlijk al een 4 persoons boeken.
Nee, want er zijn op dit moment nog genoeg 1-persoons iddquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef indaha het volgende:
[..]
je vergeet Madame Orgasme
o nee die doet eenpersoons![]()
Als Takkeman meegaat wordt er toch niet geslapenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Even denken hoeveel twijfelaars we dan hebben:quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef Cat22 het volgende:
DUS (voorstel!):
Greys boekt voor zichzelf?
Indaha boekt voor zichzelf?
Q boekt voor zichzelf?
Ik boek voor mezelf en dan nog een driepersoontje erbij voor de twijfelaars. Mits ik die kosteloos kan afzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |