Joop is er speciaal voor op de foto gegaanquote:
Burgerlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
BIIIIINKOOOOOT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hij staat in mijn agenda.
En natuurlijk ook eten.![]()
Is er een dresscode?![]()
![]()
![]()
Nee, dat is degene in mei waar we Anouk op groot scherm gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Was dit dat ene waar ik mij voor had aangemeld?
Ahaaa ik denk er nog wel over naquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat is degene in mei waar we Anouk op groot scherm gaan kijken.
Maar deze is minstens net zo epic en yvonne slaat je in elkaar als je niet komt, dus wees welkom
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik wil even een duidelijk JA IK WIL van degenen die op de lijst mogen!
En je weet het, we doen niet aan afzeggen!
Ik zeg nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
BIIIIINKOOOOOT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hij staat in mijn agenda.
En natuurlijk ook eten.![]()
Is er een dresscode?![]()
![]()
![]()
Zeg maar tegen hem dat de bingo maar een klein onderdeel is en dat het verder net zo leuk wordt als ie van de vorige keren gewend isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:52 schreef indaha het volgende:
WIE?
Muis006
Mister Muis
Greys
yvonne
iteejer
sp3c
indaha (man moet ik nog overhalen, hij houd niet van BingO)
Uiteraard. Ik heb Takke al gepord, die wil vast wel, hopelijk kan ze ook.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb Takke al gepord, die wil vast wel, hopelijk kan ze ook.
Als Indahaman niet wil: driepersoontje in Bienvenue?
Subtiel kan ik dat he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Greys bedreigt mij per DM dus ik ga ook
Harde vrouwen, niks mis meequote:
Moeten we wel Greys en haar harem voor zijn, anders pikken die onze mooie kamer.quote:
Ja gauw boekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we wel Greys en haar harem voor zijn, anders pikken die onze mooie kamer.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze wil ik niet missen![]()
En ook es kijken of ik meneer I. zo gek krijg, dan noem ik het gewoon de Bier&Bitterballenmeet.
Zagen jullie hoe subtiel ik de Bingo weg liet
Dat weet ik nu nog nietquote:
Van mij wel heur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef indaha het volgende:
Mag zeker geen kien roepen in Rotterdamned
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat ziet mijn linkeroog?Is Ingetje dabei?
![]()
![]()
![]()
En meneer I misschien ook nog!
quote:
Ik neem een lunchbox mee (leeg uiteraard). Dan ga ik afterpartyen met taaaaaart.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef indaha het volgende:
Ik pak deze keer alleen ballen en taart, want vorige keer kreeg ik de taart niet op
Ik neem een koelbox meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem een lunchbox mee (leeg uiteraard). Dan ga ik afterpartyen met taaaaaart.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
En ook es kijken of ik meneer I. zo gek krijg, dan noem ik het gewoon de Bier&Bitterballenmeet.
Dan pak je ballen en saté van het buffet, we hebben een aantal heren er tussen die die ribs wel wegwerkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoef ook geen spareribs, doet u mij maar een bord bitterballen, een pannenkoek ala Henk en stuk chocotaart
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat ziet mijn linkeroog?Is Ingetje dabei?
![]()
![]()
![]()
En meneer I misschien ook nog!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik gaat een speciale Bingo-pen kopen!
Ik wil een Henk pen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk heeft een enorme doos pennen, dus het HOEFT niet
Ow een pen jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik gaat een speciale Bingo-pen kopen!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh ik wil trouwens ook wel mee eten
iedereen wil mee etenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh ik wil trouwens ook wel mee eten
Sterker nog: niet komen is geen optie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen wil mee eten
niet mee eten zou niet eens een optie mogen zijn
Jammer! Edoch goede redenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
Kan niet. Mijn verjaardag. Vier ik thuis
I think i was just assimilated.quote:
Yesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I think i was just assimilated.![]()
Goed idee, trouwens.
quote:
Zou superleuk zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik schrijf het vast op. Ik zal later wel even laten weten of we kunnen komen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Online wel he
Ik ben een beetje hieperdepieper
Jaaa! Weer hotelstress!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:16 schreef Qwea het volgende:
Count me in! En ik zal het hotel morgen maar weder bellen
Jaaaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:16 schreef Qwea het volgende:
OMG! OMG! OMFG!quote:
YEAHHHHHHHHquote:
YEAHHHHHHHHquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:16 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben er uiteraard ook bij!
Wat ben ik mooi geblurred in de OP, trouwens!![]()
[sp3c] Done deal! [/sp3c]quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Woman in love - Barbra Streisand dan graag
BOK OP MET JE GANGNAMSTYLE.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh en deze keer niet heel de avond ESF muziek, maar gewoon foute bingomuziek, Gangnamstyle en alle muziek die jullie zelf leuk vinden, dus als dat een eurovisienummer is, ook goed![]()
Henk heeft alles! Dus je kunt heel de avond verzoeknummers indienen.
Ik heb jou ook al veel te lang niet gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben er uiteraard ook bij!
Wat ben ik mooi geblurred in de OP, trouwens!![]()
Ik weet niet meer hoe duidelijk ik op de originele foto sta, eigenlijk. Maar zo is 'ie prima hoor!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk wist dat je dat zou willen namelijk
Toch?
En joehoeeeeeeeeeeeeeeeee, hotelkamer here we come!
Met orgasmes maar weer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk wist dat je dat zou willen namelijk
Toch?
En joehoeeeeeeeeeeeeeeeee, hotelkamer here we come!
Nou idd, dat weet ik nog goed!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al veel te lang niet gezien![]()
Al was de laatste keer wel euhm...
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Muis, red je het nog met de OP bijhouden
Epische ESF meets zijn episch!
Ook al een done deal!quote:
Done deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al een done deal!
Mits je dan wel weer door het hele hotel blèrt wie er nog een orgasme wil omdat wij er al vier gehad hebben!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel heel grappig dat Q daar telkens de schuld van krijgt, terwijl ik toch degene was die het door het hotel schreeuwde.![]()
quote:
Ik zei gewoon op normale stem, nou GB, ga es vragen wie nog wil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel heel grappig dat Q daar telkens de schuld van krijgt, terwijl ik toch degene was die het door het hotel schreeuwde.![]()
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Absoluut!
En wat stel je het ook lekker romantisch voor.
Gezelligquote:
Eten niet, bier wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga meeof ik dan weer mag eten weet ik nu nog niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei gewoon op normale stem, nou GB, ga es vragen wie nog wil.
Terwijl jij keihard naar benee gilde :
"JONGENS MOET ER IEMAND NOG EEN ORGASME? ZE ZIJN HIER BOVEN TE KRIJGEN!"
*stil*quote:
Het was een hemels orgasmequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?
Jawelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf niet eens meer als ik dit allemaal lees
Done deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de snelste weg naar de cafevloer
Ohquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Deze zijn zo gruwelijk lekker. Vraag iedereen maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Orgasmes in het openbaar, ga je schamen
Echt niet, was keurig op Q haar hotelkamerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Orgasmes in het openbaar, ga je schamen
Jawel johquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf niet eens meer als ik dit allemaal lees
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt niet, was keurig op Q haar hotelkamer, met 6 tegelijk.
![]()
Ik geloof je dan maar op je woordquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel johEcht, alsof je er altijd al bij geweest bent, beloofd.
Als er één meet laagdrempelig is dan zijn het de ESF meets. Vorige keer waren er ook mensen bij die er de eerste twee keer niet waren en die gaan nu ook weer, het is verslavend leuk en gezellig
Vorige keer was er zelfs iemand bij die nog NOOIT ook maar één van ons irl gezien had en die nam de trein van half vijf 's nachts terug
quote:
BINGO!!!quote:
Doe dan meteen even 14 en 16 mei in je agenda zettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk hoor. Dit plannen op de ve4jaardag van mijn lover.
Wat is dit nu voor organisaaaatsiieeetalent
Schandalig is het niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk hoor. Dit plannen op de ve4jaardag van mijn lover.
Wat is dit nu voor organisaaaatsiieeetalent
Bij henk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan meteen even 14 en 16 mei in je agenda zetten![]()
Want een van die dagen gaan we de halve finale met Anouk kijken
Nee, bij Truus.quote:
Heb ik net ook gedaan.quote:*opschrijft
Jup. Welke dag het wordt weten we nog niet, want het moet nog geloot worden in welke halve finale Nederland moet. Maar we gaan weer vlaggen en krijsen (en in het Servisch meezingenquote:
Jouw gezicht toenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Welke dag het wordt weten we nog niet, want het moet nog geloot worden in welke halve finale Nederland moet. Maar we gaan weer vlaggen en krijsen (en in het Servisch meezingen)
Ze is inmiddels al eh... vier (?) keer bij Henk geweest geloof ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had nooit verwacht Qwea nog zo te mogen meemaken, naar meets, en dan ook nog ESF-meets. Oh em geeeeeeeeeeee.
Had je haar vorige week bij de ElisaBeej-meet moeten zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had nooit verwacht Qwea nog zo te mogen meemaken, naar meets, en dan ook nog ESF-meets. Oh em geeeeeeeeeeee.
Ze wil gewoon weer met me tongen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Een beetje NoordNederlands bruin cafeetjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al eh... vier (?) keer bij Henk geweest geloof ik
Als je er een keertje geweest bent snap je ook waarom. Lekker gemoedelijk sfeertje.
Ja, daar kunnen we niets aan doen helaasquote:
Ja, wie nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon weer met me tongen.
Ik ga vet vaak naar meetsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
*telt*quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al eh... vier (?) keer bij Henk geweest geloof ik
Als je er een keertje geweest bent snap je ook waarom. Lekker gemoedelijk sfeertje.
Godver dat was sexyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon weer met me tongen.
Doet eens onder je steen vandaan komen danquote:
Boewahahahahaquote:
Oeh ik had jouw post helemaal gemist!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
Briljant!
Doet u maar een JJ + 1 (de laatste ovb)
Weltrusten. En niet over onder je rokje kijkers dromen hea!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen. Grees, kan jij de OP bijwerken indien nodig?
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Qwea het volgende:
GREYS HEB JE NOU VERDOMME GA GEZIEN OFNIE?
Ja, al blijf ik er niet heel de nacht voor opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen. Grees, kan jij de OP bijwerken indien nodig?
Niemand heeft het gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weltrusten. En niet over onder je rokje kijkers dromen hea!
Godverdomme, dus het is wat? Dus ik moet hem nu nog kijken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
JaCristina op dat bankje met die ouwe
[..]
Ja, al blijf ik er niet heel de nacht voor op
Trust!
Ik zal heul je zwarte slipperdepip!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand heeft het geziengelukkig.
Trusten
Ja. Ik vond deze veel beter dan de vorige.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme, dus het is wat? Dus ik moet hem nu nog kijken?
Hmm. Nou, ik kijk hem dan morgenvroeg wel. 45 min ga ik niet meer reddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ik vond deze veel beter dan de vorige.
Oh, kom op man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef Steve het volgende:
Hele grote Ovb, want rond die tijd weekendje weg + geld.
Als jij ons vrijhoudt zorgen wij voor een leuk presentje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dt is net voor mijn verjaardag, dus ik verwacht wel een shitload cadeaus.
Dat klinkt eng.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij ons vrijhoudt zorgen wij voor een leuk presentje.
Als je komt krijg sowieso een orgasme, dunkt me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat klinkt eng.. Probeert Qwea me straks ineens te laten climaxen of zo.
Week na de mijnequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dt is net voor mijn verjaardag, dus ik verwacht wel een shitload cadeaus.
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh en deze keer niet heel de avond ESF muziek, maar gewoon foute bingomuziek, Gangnamstyle en alle muziek die jullie zelf leuk vinden, dus als dat een eurovisienummer is, ook goed![]()
Henk heeft alles! Dus je kunt heel de avond verzoeknummers indienen.
True story, done deal!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je komt krijg sowieso een orgasme, dunkt me.
ELIES!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!
Dus:
Ja, ik wil + eten
Beeb wil ook + eten, maar nog even ovb
Elies wil!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!
Dus:
Ja, ik wil + eten
Die ovb is vanwege de bereikbaarheidsdienst. We hebben nogal wat wensen rondom de kerstvakantie (ivm de kids), dus het is ff afwachten of deze datum er nog bij kanquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elies wil!![]()
En Beeb ook!Dat ovb slaan we er nog wel uit. Done deal!
Eeeeeenigquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!
Dus:
Ja, ik wil + eten
Ow ja, ik moet ook nog doorgeven dat ik 26 januari en de week van het ESF geen bereikbaarheid kan doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ovb is vanwege de bereikbaarheidsdienst. We hebben nogal wat wensen rondom de kerstvakantie (ivm de kids), dus het is ff afwachten of deze datum er nog bij kan
Ze heeft het naar beneden bijgesteld naar 3 keer per levenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja, drie keer op een avond mocht van de Beeb he?
Da's wel heel schraalquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft het naar beneden bijgesteld naar 3 keer per leven
En een 'keuken'quote:Gelukkig heeft Chez Henk ook een 'buiten'
Zo is dat! Ik maak tegen die tijd nog wel een deal met de beebquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel heel schraal
[..]
En een 'keuken'
Dat kan ze toch zelfquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Ik zit nu mobiel, ik zet jullie er morgen bij in de OP!
quote:
Ehrm... Ik wil wel. Als ik kom geef ik me later op, nu nog nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een ja ik kom en ik bingo jullie er allemaal uit?
1 obviouslyquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:16 schreef Greys het volgende:
[..]Alleen als er geen afzeggers zijn, anders blijven we omnummeren
Maar welk nummertje wilde je sp3c?
nee das matig, het is nog een half jaar weg oid dus tijd zat om je agenda leeg te ruimen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ehrm... Ik wil wel. Als ik kom geef ik me later op, nu nog niet.
Je kunt tot 4 dagen voor de meet opgeven voor het eten. Ik wacht nog liever evenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef sp3c het volgende:
nee das matig, het is nog een half jaar weg oid dus tijd zat om je agenda leeg te ruimen!
done deal
je weet nu al dat je die dude zijn ballen wil proevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt tot 4 dagen voor de meet opgeven voor het eten. Ik wacht nog liever even.
Ik vind het prettiger om me later op te geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:39 schreef sp3c het volgende:
je weet nu al dat je die dude zijn ballen wil proeven
waarom wachten?
Grrrr... okeee. Vooruit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan meteen even 14 en 16 mei in je agenda zetten![]()
Want een van die dagen gaan we de halve finale met Anouk kijken
Ik las dorre kutquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:39 schreef Cee het volgende:
Mijn agenda is zo leeg als een dorre put in de Sahara, dus ik kom!
Heus wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:57 schreef Renesite het volgende:
De 16e is mijn schoonmoeder jarig, dus dan kan ik niet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:39 schreef Cee het volgende:
Eindelijk Cee meetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:39 schreef Cee het volgende:
je kent me tochquote:
Moet je nog bij de voorbehoudjes of weet je het zo goed als zeker?quote:
Een paar pogingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:48 schreef moemoe het volgende:
Is er eigenlijk gedanst tijdens de vorige meet?
JAJAJAJAJAJAJAAAquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:39 schreef Cee het volgende:
That's the spiritquote:
Jullie staan bij deze op de lijst, done deal!quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:34 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch en ik denken op dit moment dat we komen.
Is dat een ja? Ja he?quote:
Nee da's juist makkelijk, zo ver vooruit plannenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:04 schreef Ml-etje het volgende:
ik mag ook bij de ovb's.
Altijd lastig zo ver vooruit plannen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's juist makkelijk, zo ver vooruit plannen
Want dan is je avond maar bezet met wat leuks tenminste
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik al dat jij dat zou doen, daarom schreef ik het.
Nee hoor, zet maar gewoon op de lijst, we komen gewoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je nog bij de voorbehoudjes of weet je het zo goed als zeker?
[..]
Een paar pogingenDeze keer gaan we er voor
(Ik heb je bij ovb gezet)
[..]
JAJAJAJAJAJAJAAA
[..]
That's the spiritTof dat je weer komt
[..]
Jullie staan bij deze op de lijst, done deal!
Ik wil jou nu wel weer eens live zien na honderd jaar!
En Crutch voor het eerst
[..]
Is dat een ja? Ja he?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik meld mij wel alvast aan voor de mei-meet!
Yeah baby!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, zet maar gewoon op de lijst, we komen gewoon
Jaaa!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik meld mij wel alvast aan voor de mei-meet!
Jaaa!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, zet maar gewoon op de lijst, we komen gewoon
Ja we gaan mooi kaarten proberen te scoren voor die bekendmaking van het Anouk nummerquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:48 schreef Cee het volgende:
Ik wilde bijna zeggenMaar vóór de mei-meet is er nog de NSF meet
.
En c) waarom uitstellen tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:08 schreef Greys het volgende:
Ja geloof het wel, maar a) weet ik niet of ze ook mobiel zit en b) was ik dat vergeten
Ja dat was briljantquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jouw gezicht toendat was echt epic.
Yes leukquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
Oeh ik ga mijn zus even vragen, die wil deze keer vast ook wel weer
Ja het staat in me agenda en mail naar mijn werk om vrij te hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ik had jouw post helemaal gemist!
Dus jij komt zelf soberso? Done deal!
Oei, die is moeilijk! Mag ik een klinker kopen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Raad eens hoe niet stocijns ik op het moment kijk.
De i zekerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, die is moeilijk! Mag ik een klinker kopen?
Je viert het bij Henk? Sure, dan kom ikquote:
Goeien grap, of niet somsquote:
Matig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je viert het bij Henk? Sure, dan kom ik
[..]
Goeien grap, of niet soms![]()
![]()
Ik zat idd mobiel. En ik sliep inmiddelsquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En c) waarom uitstellen tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen
Ow, wacht....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Maes het volgende:
Ik moet er even over nadenken hoorTrouwens komt Joop zijn vaste assistente ook? Anders wil ik wel met de ballen draaien
![]()
![]()
Stalk hem!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:57 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft die drol van een The Vulture zich hier nog niet gemeld?
Done deal, zeker weten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Maes het volgende:
Ik moet er even over nadenken hoorTrouwens komt Joop zijn vaste assistente ook? Anders wil ik wel met de ballen draaien
![]()
![]()
Yay!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Deze meet heeft meer Voorschrift nodig, zet me maar onder ovb.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Done deal, zeker weten?
Want dan geef ik het door hoor
[..]
Yay!![]()
Die voorbehoudjes vegen we er tegen die tijd wel vanaf, dus je komt gewoon.
ESF, gotta love itquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet eens een ochtendje wegblijven zonder dat er een nieuwe meet+topic volgeluld is!
Welke maat Hawaiishirt moet je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
26 januari, dat is twee weken ongeveer voor mijn verjaardag. Kom maar door met de cadeau's.
Goede bladzijde in je agenda gevonden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh er is weer een meet
Even kijken of ik dan kan
Ik zit sowieso met een aantal verjaardagen rond die datum maar een potloodinschrijving moet kunnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede bladzijde in je agenda gevonden?
Ja?
En, kruis er in gezet?
Bij mij staat ie erinquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede bladzijde in je agenda gevonden?
Ja?
En, kruis er in gezet?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit sowieso met een aantal verjaardagen rond die datum maar een potloodinschrijving moet kunnen
Oe! Zou het te koud zijn voor de kwartiertje in de bosjes in januari??quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wiehoeeeeee!
Mijn zus gaat haar dienst ruilen van dat weekend
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe! Zou het te koud zijn voor de kwartiertje in de bosjes in januari??
ElisaB.... schaam je
Waar of beter gezegd; bij wie heb jij dat ochtendje doorgebracht dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet eens een ochtendje wegblijven zonder dat er een nieuwe meet+topic volgeluld is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |