Done deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al een done deal!
Mits je dan wel weer door het hele hotel blèrt wie er nog een orgasme wil omdat wij er al vier gehad hebben!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel heel grappig dat Q daar telkens de schuld van krijgt, terwijl ik toch degene was die het door het hotel schreeuwde.![]()
quote:
Ik zei gewoon op normale stem, nou GB, ga es vragen wie nog wil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel heel grappig dat Q daar telkens de schuld van krijgt, terwijl ik toch degene was die het door het hotel schreeuwde.![]()
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Absoluut!
En wat stel je het ook lekker romantisch voor.
Gezelligquote:
Eten niet, bier wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga meeof ik dan weer mag eten weet ik nu nog niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei gewoon op normale stem, nou GB, ga es vragen wie nog wil.
Terwijl jij keihard naar benee gilde :
"JONGENS MOET ER IEMAND NOG EEN ORGASME? ZE ZIJN HIER BOVEN TE KRIJGEN!"
*stil*quote:
Het was een hemels orgasmequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?
Jawelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf niet eens meer als ik dit allemaal lees
Done deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de snelste weg naar de cafevloer
Ohquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Deze zijn zo gruwelijk lekker. Vraag iedereen maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Orgasmes in het openbaar, ga je schamen
Echt niet, was keurig op Q haar hotelkamerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Orgasmes in het openbaar, ga je schamen
Jawel johquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf niet eens meer als ik dit allemaal lees
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt niet, was keurig op Q haar hotelkamer, met 6 tegelijk.
![]()
Ik geloof je dan maar op je woordquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel johEcht, alsof je er altijd al bij geweest bent, beloofd.
Als er één meet laagdrempelig is dan zijn het de ESF meets. Vorige keer waren er ook mensen bij die er de eerste twee keer niet waren en die gaan nu ook weer, het is verslavend leuk en gezellig
Vorige keer was er zelfs iemand bij die nog NOOIT ook maar één van ons irl gezien had en die nam de trein van half vijf 's nachts terug
quote:
BINGO!!!quote:
Doe dan meteen even 14 en 16 mei in je agenda zettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk hoor. Dit plannen op de ve4jaardag van mijn lover.
Wat is dit nu voor organisaaaatsiieeetalent
Schandalig is het niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk hoor. Dit plannen op de ve4jaardag van mijn lover.
Wat is dit nu voor organisaaaatsiieeetalent
Bij henk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan meteen even 14 en 16 mei in je agenda zetten![]()
Want een van die dagen gaan we de halve finale met Anouk kijken
Nee, bij Truus.quote:
Heb ik net ook gedaan.quote:*opschrijft
Jup. Welke dag het wordt weten we nog niet, want het moet nog geloot worden in welke halve finale Nederland moet. Maar we gaan weer vlaggen en krijsen (en in het Servisch meezingenquote:
Jouw gezicht toenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Welke dag het wordt weten we nog niet, want het moet nog geloot worden in welke halve finale Nederland moet. Maar we gaan weer vlaggen en krijsen (en in het Servisch meezingen)
Ze is inmiddels al eh... vier (?) keer bij Henk geweest geloof ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had nooit verwacht Qwea nog zo te mogen meemaken, naar meets, en dan ook nog ESF-meets. Oh em geeeeeeeeeeee.
Had je haar vorige week bij de ElisaBeej-meet moeten zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had nooit verwacht Qwea nog zo te mogen meemaken, naar meets, en dan ook nog ESF-meets. Oh em geeeeeeeeeeee.
Ze wil gewoon weer met me tongen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Een beetje NoordNederlands bruin cafeetjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al eh... vier (?) keer bij Henk geweest geloof ik
Als je er een keertje geweest bent snap je ook waarom. Lekker gemoedelijk sfeertje.
Ja, daar kunnen we niets aan doen helaasquote:
Ja, wie nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon weer met me tongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |