Done deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al een done deal!
Mits je dan wel weer door het hele hotel blèrt wie er nog een orgasme wil omdat wij er al vier gehad hebben!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel heel grappig dat Q daar telkens de schuld van krijgt, terwijl ik toch degene was die het door het hotel schreeuwde.![]()
quote:
Ik zei gewoon op normale stem, nou GB, ga es vragen wie nog wil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel heel grappig dat Q daar telkens de schuld van krijgt, terwijl ik toch degene was die het door het hotel schreeuwde.![]()
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Absoluut!
En wat stel je het ook lekker romantisch voor.
Gezelligquote:
Eten niet, bier wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga meeof ik dan weer mag eten weet ik nu nog niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei gewoon op normale stem, nou GB, ga es vragen wie nog wil.
Terwijl jij keihard naar benee gilde :
"JONGENS MOET ER IEMAND NOG EEN ORGASME? ZE ZIJN HIER BOVEN TE KRIJGEN!"
*stil*quote:
Het was een hemels orgasmequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jij kan een goeie orgasme wel waarderen he?
Jawelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik durf niet eens meer als ik dit allemaal lees
Done deal!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de snelste weg naar de cafevloer
Ohquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Goodbye het volgende:
Deze zijn zo gruwelijk lekker. Vraag iedereen maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Orgasmes in het openbaar, ga je schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |