Moeten we wel Greys en haar harem voor zijn, anders pikken die onze mooie kamer.quote:
Ja gauw boekenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we wel Greys en haar harem voor zijn, anders pikken die onze mooie kamer.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze wil ik niet missen![]()
En ook es kijken of ik meneer I. zo gek krijg, dan noem ik het gewoon de Bier&Bitterballenmeet.
Zagen jullie hoe subtiel ik de Bingo weg liet
Dat weet ik nu nog nietquote:
Van mij wel heur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef indaha het volgende:
Mag zeker geen kien roepen in Rotterdamned
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat ziet mijn linkeroog?Is Ingetje dabei?
![]()
![]()
![]()
En meneer I misschien ook nog!
quote:
Ik neem een lunchbox mee (leeg uiteraard). Dan ga ik afterpartyen met taaaaaart.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef indaha het volgende:
Ik pak deze keer alleen ballen en taart, want vorige keer kreeg ik de taart niet op
Ik neem een koelbox meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem een lunchbox mee (leeg uiteraard). Dan ga ik afterpartyen met taaaaaart.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze wil ik niet missen![]()
En ook es kijken of ik meneer I. zo gek krijg, dan noem ik het gewoon de Bier&Bitterballenmeet.
Zagen jullie hoe subtiel ik de Bingo weg liet
Dan pak je ballen en saté van het buffet, we hebben een aantal heren er tussen die die ribs wel wegwerkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoef ook geen spareribs, doet u mij maar een bord bitterballen, een pannenkoek ala Henk en stuk chocotaart
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat ziet mijn linkeroog?Is Ingetje dabei?
![]()
![]()
![]()
En meneer I misschien ook nog!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik gaat een speciale Bingo-pen kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |