Ik ga vet vaak naar meetsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had nooit verwacht Qwea nog zo te mogen meemaken, naar meets, en dan ook nog ESF-meets. Oh em geeeeeeeeeeee.
*telt*quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al eh... vier (?) keer bij Henk geweest geloof ik
Als je er een keertje geweest bent snap je ook waarom. Lekker gemoedelijk sfeertje.
Godver dat was sexyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon weer met me tongen.
Doet eens onder je steen vandaan komen danquote:
Boewahahahahaquote:
Oeh ik had jouw post helemaal gemist!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
Briljant!
Doet u maar een JJ + 1 (de laatste ovb)
Weltrusten. En niet over onder je rokje kijkers dromen hea!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen. Grees, kan jij de OP bijwerken indien nodig?
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Qwea het volgende:
GREYS HEB JE NOU VERDOMME GA GEZIEN OFNIE?
Ja, al blijf ik er niet heel de nacht voor opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen. Grees, kan jij de OP bijwerken indien nodig?
Niemand heeft het gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weltrusten. En niet over onder je rokje kijkers dromen hea!
Godverdomme, dus het is wat? Dus ik moet hem nu nog kijken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
JaCristina op dat bankje met die ouwe
[..]
Ja, al blijf ik er niet heel de nacht voor op
Trust!
Ik zal heul je zwarte slipperdepip!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand heeft het geziengelukkig.
Trusten
Ja. Ik vond deze veel beter dan de vorige.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme, dus het is wat? Dus ik moet hem nu nog kijken?
Hmm. Nou, ik kijk hem dan morgenvroeg wel. 45 min ga ik niet meer reddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ik vond deze veel beter dan de vorige.
Oh, kom op man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef Steve het volgende:
Hele grote Ovb, want rond die tijd weekendje weg + geld.
Als jij ons vrijhoudt zorgen wij voor een leuk presentje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dt is net voor mijn verjaardag, dus ik verwacht wel een shitload cadeaus.
Dat klinkt eng.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij ons vrijhoudt zorgen wij voor een leuk presentje.
Als je komt krijg sowieso een orgasme, dunkt me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat klinkt eng.. Probeert Qwea me straks ineens te laten climaxen of zo.
Week na de mijnequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dt is net voor mijn verjaardag, dus ik verwacht wel een shitload cadeaus.
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh en deze keer niet heel de avond ESF muziek, maar gewoon foute bingomuziek, Gangnamstyle en alle muziek die jullie zelf leuk vinden, dus als dat een eurovisienummer is, ook goed![]()
Henk heeft alles! Dus je kunt heel de avond verzoeknummers indienen.
True story, done deal!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je komt krijg sowieso een orgasme, dunkt me.
ELIES!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!
Dus:
Ja, ik wil + eten
Beeb wil ook + eten, maar nog even ovb
Elies wil!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!
Dus:
Ja, ik wil + eten
Die ovb is vanwege de bereikbaarheidsdienst. We hebben nogal wat wensen rondom de kerstvakantie (ivm de kids), dus het is ff afwachten of deze datum er nog bij kanquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elies wil!![]()
En Beeb ook!Dat ovb slaan we er nog wel uit. Done deal!
Eeeeeenigquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPRINGUHHHHHHH!!!!!!!
Dus:
Ja, ik wil + eten
Ow ja, ik moet ook nog doorgeven dat ik 26 januari en de week van het ESF geen bereikbaarheid kan doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ovb is vanwege de bereikbaarheidsdienst. We hebben nogal wat wensen rondom de kerstvakantie (ivm de kids), dus het is ff afwachten of deze datum er nog bij kan
Ze heeft het naar beneden bijgesteld naar 3 keer per levenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja, drie keer op een avond mocht van de Beeb he?
Da's wel heel schraalquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft het naar beneden bijgesteld naar 3 keer per leven
En een 'keuken'quote:Gelukkig heeft Chez Henk ook een 'buiten'
Zo is dat! Ik maak tegen die tijd nog wel een deal met de beebquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel heel schraal
[..]
En een 'keuken'
Dat kan ze toch zelfquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Ik zit nu mobiel, ik zet jullie er morgen bij in de OP!
quote:
Ehrm... Ik wil wel. Als ik kom geef ik me later op, nu nog nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat een ja ik kom en ik bingo jullie er allemaal uit?
1 obviouslyquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:16 schreef Greys het volgende:
[..]Alleen als er geen afzeggers zijn, anders blijven we omnummeren
Maar welk nummertje wilde je sp3c?
nee das matig, het is nog een half jaar weg oid dus tijd zat om je agenda leeg te ruimen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ehrm... Ik wil wel. Als ik kom geef ik me later op, nu nog niet.
Je kunt tot 4 dagen voor de meet opgeven voor het eten. Ik wacht nog liever evenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef sp3c het volgende:
nee das matig, het is nog een half jaar weg oid dus tijd zat om je agenda leeg te ruimen!
done deal
je weet nu al dat je die dude zijn ballen wil proevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt tot 4 dagen voor de meet opgeven voor het eten. Ik wacht nog liever even.
Ik vind het prettiger om me later op te geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:39 schreef sp3c het volgende:
je weet nu al dat je die dude zijn ballen wil proeven
waarom wachten?
Grrrr... okeee. Vooruit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan meteen even 14 en 16 mei in je agenda zetten![]()
Want een van die dagen gaan we de halve finale met Anouk kijken
Ik las dorre kutquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:39 schreef Cee het volgende:
Mijn agenda is zo leeg als een dorre put in de Sahara, dus ik kom!
Heus wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:57 schreef Renesite het volgende:
De 16e is mijn schoonmoeder jarig, dus dan kan ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |