Ja het staat in me agenda en mail naar mijn werk om vrij te hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ik had jouw post helemaal gemist!
Dus jij komt zelf soberso? Done deal!
Oei, die is moeilijk! Mag ik een klinker kopen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Raad eens hoe niet stocijns ik op het moment kijk.
De i zekerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, die is moeilijk! Mag ik een klinker kopen?
Je viert het bij Henk? Sure, dan kom ikquote:
Goeien grap, of niet somsquote:
Matig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je viert het bij Henk? Sure, dan kom ik
[..]
Goeien grap, of niet soms![]()
![]()
Ik zat idd mobiel. En ik sliep inmiddelsquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En c) waarom uitstellen tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen
Ow, wacht....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Maes het volgende:
Ik moet er even over nadenken hoorTrouwens komt Joop zijn vaste assistente ook? Anders wil ik wel met de ballen draaien
![]()
![]()
Stalk hem!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:57 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft die drol van een The Vulture zich hier nog niet gemeld?
Done deal, zeker weten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Maes het volgende:
Ik moet er even over nadenken hoorTrouwens komt Joop zijn vaste assistente ook? Anders wil ik wel met de ballen draaien
![]()
![]()
Yay!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Deze meet heeft meer Voorschrift nodig, zet me maar onder ovb.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Done deal, zeker weten?
Want dan geef ik het door hoor
[..]
Yay!![]()
Die voorbehoudjes vegen we er tegen die tijd wel vanaf, dus je komt gewoon.
ESF, gotta love itquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet eens een ochtendje wegblijven zonder dat er een nieuwe meet+topic volgeluld is!
Welke maat Hawaiishirt moet je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
26 januari, dat is twee weken ongeveer voor mijn verjaardag. Kom maar door met de cadeau's.
Goede bladzijde in je agenda gevonden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh er is weer een meet
Even kijken of ik dan kan
Ik zit sowieso met een aantal verjaardagen rond die datum maar een potloodinschrijving moet kunnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede bladzijde in je agenda gevonden?
Ja?
En, kruis er in gezet?
Bij mij staat ie erinquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede bladzijde in je agenda gevonden?
Ja?
En, kruis er in gezet?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit sowieso met een aantal verjaardagen rond die datum maar een potloodinschrijving moet kunnen
Oe! Zou het te koud zijn voor de kwartiertje in de bosjes in januari??quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wiehoeeeeee!
Mijn zus gaat haar dienst ruilen van dat weekend
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe! Zou het te koud zijn voor de kwartiertje in de bosjes in januari??
ElisaB.... schaam je
Waar of beter gezegd; bij wie heb jij dat ochtendje doorgebracht dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook niet eens een ochtendje wegblijven zonder dat er een nieuwe meet+topic volgeluld is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |