Zolang ik dat maar op tijd weet, want ik wil niet alleen in Bienvenue zittenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan verkassen we maar te airportDie hebben ook een bad
Jij Luxepoppetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
Als er verkast wordt naar airport blijf ik ook slapen.
Ik weetquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zozeer luxepoppetje als mindervalidepoppetje
I am hurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet, maar zit je maar te plagen
IK HAD GEEN BADquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Zolang ik dat maar op tijd weet, want ik wil niet alleen in Bienvenue zittenen ik had wel een bad in Bienvenue
Ik had wel een badkamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook geen bad. Ook geen badkamer, maar gordijntjes.
Maar jij was wel heel speciaal met je gordijntjes *jaloers isquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook geen bad. Ook geen badkamer, maar gordijntjes.
Ik ook nietquote:
Dat moeten we nog uitzoeken nu mop, we weten het net 3 minutenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh nou dan zeg ik mijn hotelkamert af. Welke gaan we dan heen?
Zijn ze blij mee, merkte ik wel aan de jongen die ik net gesproken heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog uitzoeken nu mop, we weten het net 3 minuten![]()
Maar je kunt idd kostenloos annuleren bij Bienvenue, zullen ze in dit geval alleen maar blij mee zijn
Wel even wachten nog voor de zekerheid.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Cat ik bel Milano ff wat zij nog vrij hebben.
Dat lijkt er idd heel erg op.
Klopt, Greys belt nu om te informeren en als dat bevalt kunnen we aangeven dat we met -zeg- een man of 16 komen en diverse kamers nodig hebben. Zolang we kostenloos kunnen annuleren maakt dat niet uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:42 schreef indaha het volgende:
Eigenlijk moet 1 man bellen want anders zitten we dadelijk allemaal ergen s anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |