Zolang ik dat maar op tijd weet, want ik wil niet alleen in Bienvenue zittenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan verkassen we maar te airportDie hebben ook een bad
Jij Luxepoppetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
Als er verkast wordt naar airport blijf ik ook slapen.
Ik weetquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet zozeer luxepoppetje als mindervalidepoppetje
I am hurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet, maar zit je maar te plagen
IK HAD GEEN BADquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Zolang ik dat maar op tijd weet, want ik wil niet alleen in Bienvenue zittenen ik had wel een bad in Bienvenue
Ik had wel een badkamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook geen bad. Ook geen badkamer, maar gordijntjes.
Maar jij was wel heel speciaal met je gordijntjes *jaloers isquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook geen bad. Ook geen badkamer, maar gordijntjes.
Ik ook nietquote:
Dat moeten we nog uitzoeken nu mop, we weten het net 3 minutenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Qwea het volgende:
Ooh nou dan zeg ik mijn hotelkamert af. Welke gaan we dan heen?
Zijn ze blij mee, merkte ik wel aan de jongen die ik net gesproken heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog uitzoeken nu mop, we weten het net 3 minuten![]()
Maar je kunt idd kostenloos annuleren bij Bienvenue, zullen ze in dit geval alleen maar blij mee zijn
Wel even wachten nog voor de zekerheid.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Cat ik bel Milano ff wat zij nog vrij hebben.
Dat lijkt er idd heel erg op.
Klopt, Greys belt nu om te informeren en als dat bevalt kunnen we aangeven dat we met -zeg- een man of 16 komen en diverse kamers nodig hebben. Zolang we kostenloos kunnen annuleren maakt dat niet uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:42 schreef indaha het volgende:
Eigenlijk moet 1 man bellen want anders zitten we dadelijk allemaal ergen s anders
Dat kun je op internet zien, op hun site.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Cat ik bel Milano ff wat zij nog vrij hebben.
Dat lijkt er idd heel erg op.
Een beller is sneller en dan kunnen we onze wensen aangeven. Niet iedere hoteller zal vandaag hier kijken en het zou zonde zijn als we daardoor nog verspreid zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat kun je op internet zien, op hun site..
Altijd Chaos heerlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een beller is sneller en dan kunnen we onze wensen aangeven. Niet iedere hoteller zal vandaag hier kijken en het zou zonde zijn als we daardoor nog verspreid zitten.
STRESS ende CHAOSSSSSSS!
Zouden we die niet allemaal kunnen reserveren?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Nog vrij in Milano:
NUL gewone 2 persoonskamers ...![]()
2x4 persoons kamer ¤ 120,-- (dus zelfde prijs, kreeg korting)
3x1 persoons kamer ¤ 60,--
1x3 persoons kamer ¤ 115,--
1x2 persoons kamer (alleen nog luxe versie) ¤ 109,--
Ontbijt zit erbij!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
Ontbijt ben ik vergeten te vragen
Wel hebben alle kamers eigen toilet en faciliteiten sowieso.
Ze moest zelfs lachen toen ik dat vroeg.
Kan de prijzen nergens op de site vinden van hen zelf, ben ik nou blind?
Anders keek ik ff of er ontbijt bij zit.
Mjah, dat durf ik dan weer niet, sorryquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zouden we die niet allemaal kunnen reserveren?![]()
Mits afzeggen kosteloos is natuurlijk! Kunnen we daarna kijken wie welke kamer wil.
Want er zijn sowieso al een stuk of 10 hotellers geloof ik, komt wel vol.
Ik wil het anders wel doen, alleen als ze dan CC vragen dan heb ik een probleem want die van mij was kwijt en dus geblokkeerd. Volgende week komt de nieuwe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, dat durf ik dan weer niet, sorry
Want als ik dat ga doen moet ik alles op mijn naam zetten enzo...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef indaha het volgende:
Je mag die 2 persoons wel alvast op mijn naam zetten hoor en ik wil ook wel zelf reserveren maar dan moet ik wel zeker weten dat dit het hotel wordt anders heb ik dadelijk in heel Rotterdam kamers gereserveerd
je vergeet Madame Orgasmequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Cat, wie DENK je dat er bij jou gaan op de kamer?
Sowieso denk ik Yns en Cee en Maanvis ofzo? Dan kan jij eigenlijk al een 4 persoons boeken.
Alleen dan hebben Takkie en Takkeman weer nietsDus dat kan ook niet.
Ik kan dan sowieso een 3 persoons boeken want ik heb sowieso mijn zus en Gb.
Ik ben spuit elf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Sowieso denk ik Yns en Cee en Maanvis ofzo? Dan kan jij eigenlijk al een 4 persoons boeken.
Nee, want er zijn op dit moment nog genoeg 1-persoons iddquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef indaha het volgende:
[..]
je vergeet Madame Orgasme
o nee die doet eenpersoons![]()
Als Takkeman meegaat wordt er toch niet geslapenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |