Hopelijk houden ze ook nog van onsquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Steve het volgende:
Bienvenue is zo knullig en kneuterig. Ik hou ervan..
Ja (ovb). Ik ga rond die tijd een weekend naar Boedapest, maar weet nog niet welk weekend.quote:
Is dat afhankelijk van anderen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja (ovb). Ik ga rond die tijd een weekend naar Boedapest, maar weet nog niet welk weekend..
Ligt eraan wanneer de andere 3 vrij kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat afhankelijk van anderen?
Anders boek je het gewoon in elk weekend behalve de 26e, done deal
Ja, d'oh!quote:
Jamaar, jij boekt nu, dus dat komt goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, d'oh!![]()
Behalve van Ynske, die boekt te vaak om.![]()
Oh dat is wel een goeie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self: elke maand 25 euro opzij zetten nu.
O gottegot! Parkeerkaarten!quote:
Onze niet-slaperd heeft als eerste geboekt.quote:
Dabedoellik!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
Wat wat hoe parkeerkaarten hoe wat hoe zit dat? Ahhhhhh!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
Wat wat hoe parkeerkaarten hoe wat hoe zit dat? Ahhhhhh!
Ja maar ou je parkeer ma voiture dan eh? Ahhhhhhhhhh!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik!Zeg niet dat jij er eentje nodig hebt!
Avant l'hotellll! C'est tres simple.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ou je parkeer ma voiture dan eh? Ahhhhhhhhhh!
En dan voor grof geld verkopen zeker he, biatch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga gewoon zoveel mogelijk parkeerkaarten boeken bij mijn kamer.
Je hoeft niet de hele reis op het toilet te zitten hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik kan trouwens ook wel met de trein komen hoor, daar niet van, 't is alleen dat ik over 't algemeen liever uit een open riool drink dan dat ik met de trein ga.
Komt goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik kan trouwens ook wel met de trein komen hoor, daar niet van, 't is alleen dat ik over 't algemeen liever uit een open riool drink dan dat ik met de trein ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |